Dat moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar ik ooit mee begonnen ben...
Koeien zijn leuk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
GODVERDOMME, IK PLAATS EEN VOLKOMEN NIETSZEGGENDE, NUTTELOZE, POSTOPKRIKKENDE POST, EN JIJ VINDT HET GEWOON "O+"???
Oké, doeiquote:
Wel tof dat je zo dicht bij school woont, binnen 1 minuut ben je thuis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Airelle het volgende:
Schoolfeest is leeeeeeeeeeekkkkkkk, jammer dat het maar tot één uur duurt.
quote:
quote:Deze afbeelding is 1920 * 1080 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Juist.quote:
Ja.quote:
Ik heb wel zo'n trui, maar dat is wel een streeppatroon, telt dat toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:27 schreef pberends het volgende:
Truien met horizontaal doorlopende strepen op mouwen.
Wat een stom berichtquote:Ivoorkust kan komende zomer de WK-finale halen. Althans, dat vindt Franz Beckenbauer. Hij stelt wel als voorwaarde dat de Ivorianen hun loodzware poule met Nederland, Argentinie en Servië & Montenegro overleven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stom bericht. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=23075
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Vlieft op jongen die ik niet eens ken...
En dan vooral die laatste zin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |