Ik ook met een auto onder m'n gatquote:
Ik vind dat ook altijd leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee dat is leuk! Ik ben bubbeltjes-plastic fan. Alhoewel echte wel leuker is offcourse
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
1:12 was die post. En ja, ik was met de auto
lui he?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd leuk! Maar ik zat echt te wachten tot er wat ging gebeuren bij dat spel
!
Dan was ik dus blijkbaar iets eerder thuisquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er wordt gesjoemeld met de klok!
Dan drink je toch bier?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan was ik dus blijkbaar iets eerder thuis. Ik dacht dat het één uur was
.
Ik heb trouwens weer eens Breezah gedronken, echt schoolfeest: je kunt kiezen tussen cola - bier - groene breezer..
Ja, maar het ging dus niet om mijn post, maar omdat ze binnen 1 minuut thuis wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
edit
Oh....Svens post.
Nee dat was niet zo dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het ging dus niet om mijn post, maar omdat ze binnen 1 minuut thuis was!
PauperBea, volgens mij heb je toch maar 1 dag per 25 jaar dat je je 25 jarig jubileum hebt, maar nee hoor, dat moet meteen maanden en maanden duren.quote:
Maar je "zeurt" dat het maar tot 1 uur duurt, en vervolgens ga je wel eerder wegquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo dus. Ongeveer 10 minuten
.
Tering, ze zien er stuk voor stuk niet uitquote:
Sterker nog ik had recht om te zeuren, want het duurde niet eens tot één uur dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je "zeurt" dat het maar tot 1 uur duurt, en vervolgens ga je wel eerder weg!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Diz: http://www.rtl.nl/(channe(...)ffaela.avi_plain.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |