quote:
De meningen zijn verdeeld!quote:
Dát doe ik al jaren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld!![]()
Ik neem gewoon alleen de positieve reacties in mij op. Dan ben ik dus all-round grappig!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet echt aan het lachen.
Dat zal wel Jensenhumor zijn, want ik moest ook lichtelijk gniffelenquote:
Ik zit ook onder het bi.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zit onder het bie.. Ik probeerde het onderste uit de kan te halen, dus hield ik mijn blikje ondersteboven. En toen moest ik ineens hoesten.
.
.
Het bie....oké...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zit onder het bie.. Ik probeerde het onderste uit de kan te halen, dus hield ik mijn blikje ondersteboven. En toen moest ik ineens hoesten.
.
.
In de context is het wel leuk, niet?quote:
Ik weet wel zéker dat het Jensen-humor is...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zal wel Jensenhumor zijn, want ik moest ook lichtelijk gniffelen
Je maakt misbruik van de situatie.quote:
En voor jou geldt hetzelfdequote:
Geschrokken, als in "OMG dat Zhenar zó grappig kan zijn had zelfs ik niet verwacht?!?!?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van de situatie.. Ik was gewoon zo geschrokken dat ik een typefout maakte ja
![]()
!
quote:6. Bupatih 228
7. Svensational 211
Nee geschrokken van al het bier over mijn gezichtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geschrokken, als in "OMG dat Zhenar zó grappig kan zijn had zelfs ik niet verwacht?!?!?" ?
Dit is een ontzettend Bupatih-ige opmerking hè?![]()
Hoe bar_rel van je!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Apuffffffffffffffffffffffffffffffh
Ja, gelukkig zien we die bosjosti ook niet meerquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zien we die bosjosti ook niet meer.
Maar ik snap wat je bedoelt.quote:
Wellicht. Maar desalniettemin oprecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |