Echt welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Zij snapten ook wel dat iedereen d'r nu al wilde zien.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Uiteraard.
Een eerste plek blijft toch leuk he.
quote:
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is nu net alsof iemand in zichzelf zit te praten hier.![]()
Kan me niet voorstellen dat mensen serieus geintereseerd zijn in politiekquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..].
Kan me niet voorstellen dat mensen daar geld aan uitgeven.
Véééél beter dan de vorige twee keren, snap de indeling van de workshops dan ook echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
Was Idols nog wat? Ja sorry, Vuurzee is echt leuker. En opnemen doe ik niet aan
.
Verdommequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat een leuke Idols uitzending was dit zeg! Bijna iedereen top, metMaaike
als matige uitschieter. (trut verpest misschien nog m'n prono
!)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
VerdommeMarescha moest opeens goed zingen
Ik ook een klein zusjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
PS: mijn kleine zusje sliep de hele uitzending op mijn buik, maar toen Raffaela kwam werd ze opeens actief en wilde ze kijken!Zo interpreteer ik dan iig
Nee, ik ook niet, het lijkt echt alsof ze alle goeien in de ws van vandaag hebben gepropt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Véééél beter dan de vorige twee keren, snap de indeling van de workshops dan ook echt niet.
Vandaag was het inderdaad erg pittigquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, het lijkt echt alsof ze alle goeien in de ws van vandaag hebben gepropt..
Het lekkerste/beste voor het laatst bewaren hequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, het lijkt echt alsof ze alle goeien in de ws van vandaag hebben gepropt..
Ellen was geweldig jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het lekkerste/beste voor het laatst bewaren he. Ik heb net even gekeken online. Ik vond die met die roze make-up (liedje van Stevie Wonder) het beste
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen serieus geintereseerd zijn in politiek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |