Ik heb bij showchat aangeklopt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Het geldt alleen voor SHO-modsquote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.Bij wijze van spreken toch.
![]()
Zeg eens iets dat mij jou in mijn hartje doet sluiten.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.Bij wijze van spreken toch.
![]()
Slijmballen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa!.
Wil je alsjealsjealsjeblieft een combi-avatar maken van Bob Ross en. Marescha?
.
[afbeelding]
Alsjeblieft?
Wat een kut avatar.quote:
Dóé hét zélf dán bétér, Zhénár.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een kut avatar.Die beweging
Ik dacht: ik zeg het maar, dan hoeft Tom het niet te doen. Gegeven paard enzo he...
![]()
Nééquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dóé hét zélf dán bétér, Zhénár.
Vlucht maar, ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje doen met mijn neefje en dan naar? Narnia
?
OK, doeiquote:
Ik vind 'm leuk hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
Wat een kut avatar.Die beweging
Ik dacht: ik zeg het maar, dan hoeft Tom het niet te doen. Gegeven paard enzo he...
![]()
ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb bij showchat aangeklopt.
Even mijn eerste post zoeken.![]()
Dat was hét topic!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*
Ah, ik ben een inspiratiebron.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was hét topic!![]()
Waarin jij ShowChat betrad.
Waarin ik de na-aap-actie begon.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:Sorry....dat zie ik nu pas.
Ik zal het veranderen.
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |