Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bupie, jij als taalpurist, ben jij ook goed in grammatica?
Anders leer je het misschien nooit.quote:
Ik wil het een beetje goedmaken met je.quote:
Pff, jij in je schijnwereldje met levende knuffels en geen geweld.quote:Op zondag 25 september 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Zeg Sven, kan ik mijn stem nog wijzigen?![]()
Je meent het niet hè.quote:Op zondag 25 september 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil het een beetje goedmaken met je..
Het goedmaken wel.quote:
Wie stond er ook alweer tegenover je? Skaai toch??quote:Op zondag 25 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, jij in je schijnwereldje met levende knuffels en geen geweld.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie stond er ook alweer tegenover je? Skaai toch??
Nee, ik vroeg me gewoon af of jij ook altijd bij elke zin weet wat de bijvoeglijke wederkerende bepaling is enzo.quote:Op zondag 25 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Hoezo?Heb ik weer een domme fout gemaakt?
Je kan je er niet meer uitlullen Buup.quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het goedmaken wel.
Maar niet van dat je er op moest stampen, als ware het een rommelmarkt-grap.En ook niet van "Stampertje
![]()
![]()
".
De boze, verdrietige Bupa die al op jeugdige leeftijd afscheid moest nemen van zijn geliefde konijnenknuffeltje kwam voor een paar luttele seconden in me naar boven.
Laat ik het zo zeggen: ik weet niet bij alles wat ik doe hoe het heet of waarom zoiets nou moet, maar in 99 van de 100 gevallen doe ik het wel goed.quote:Op zondag 25 september 2005 18:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me gewoon af of jij ook altijd bij elke zin weet wat de bijvoeglijke wederkerende bepaling is enzo./
Eet smakelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef Tania18 het volgende:
Oeh, het is best laat
* Eten gaat
En dat rijmt
Dus bij een toets zinsontleding zou jij ook een onvoldoende halenquote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet niet bij alles wat ik doe hoe het heet of waarom zoiets nou moet, maar in 99 van de 100 gevallen doe ik het wel goed.
Dan niet, joh!quote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan je er niet meer uitlullen Buup.
*Knijn uit Buups buurt houdt*
Vertel? Wat voor cijfer heb je nou weer gehaald?quote:Op zondag 25 september 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus bij een toets zinsontleding zou jij ook een onvoldoende halen?
Je kreeg een o of een v. En ik had op zinsontleding een o.quote:Op zondag 25 september 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor cijfer heb je nou weer gehaald?
Ik ben trots op je, zoon.quote:Op zondag 25 september 2005 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kreeg een o of een v. En ik had op zinsontleding een o.Maar schrijfvaardigheid had ik wel voldoende.
.
Zo, zo.quote:Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, Hind in Life and Cooking, voor BVO.
Nou, daar hoef je niet fanatiek voor te zijn hoorquote:Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo, zo.
Een fanatieke ShowChat-meelezer.
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, daar hoef je niet fanatiek voor te zijn hoor.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Of kom je vaker in SHO?
Ik niet.Ik kom alleen in ShowChat.
Dat soort dingen doe ik altijd met mijn ogen dicht, zodat ik toch niks meekrijg van SHO.quote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[RONDE 4] Vervelendste BN'er!!!
Sst, stil nou.quote:Op zondag 25 september 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
Stiekem vind je SHO gewoon keitof..
Tissurquote:
Dát konijn, pb.quote:Op zondag 25 september 2005 19:42 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met die konijn!
Integrasie komt van 2 kanten!quote:
That's an offer I can't refuse.quote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dubbele penetratie ook. [afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dubbele penetratie ook. [afbeelding]
* pberends is playing Marvin Gay & Kim Weston - It Takes Twoquote:
Bij Acers is de accu vrij snel leeg. Die van mij houdt het nog geen uur vol. Hoe dat met Compaq zit weet ik niet.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Acer TravelMate 2313 [afbeelding]
of
Compaq BasicPlus Notebook [afbeelding]
Vind je het gek met die boobies van Carpenter?quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon.. ik voel me een beetje vreemd...![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij Acers is de accu vrij snel leeg. Die van mij houdt het nog geen uur vol. Hoe dat met Compaq zit weet ik niet..
Dat lijkt me idd het bestequote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Misschien moet ik maar eens een topic gaan openen in het enge [DIG]..
Maikeltje pesten.quote:Op zondag 25 september 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd het beste. En als je het zo [DIG] zo eng vindt wat deed je daar dan gister
?
Geen van beide! Koop een Apple Ibookquote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Acer TravelMate 2313 [afbeelding]
of
Compaq BasicPlus Notebook [afbeelding]
Doe dan een HP. Die zijn wel goed. En post niet in DIG. Je hele leven gaat veranderen. En je raakt je humor kwijtquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat hoor ik wel vaker van die accu.
Tsja, ik weet niet echt wat voor merk Compaq is.
Misschien moet ik maar eens een topic gaan openen in het enge [DIG]..
Das anders... ik heb niet gerookt of zoquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek met die boobies van Carpenter?
DIG-nerd.quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen van beide! Koop een Apple Ibook
quote:
Die zeker gelijk ook drie keer zo duur isquote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen van beide! Koop een Apple Ibook
De tofheidquote:
Ja maar Bupa is rijk. Hij hoeft alleen het geld aan zijn gigolo vrouwtje te vragen... Kristen Davisquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zeker gelijk ook drie keer zo duur is.
Aaah... Soulmatesquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tofheid! Daar ben ik ook mee bezig.
.
Kristin Davisquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Bupa is rijk. Hij hoeft alleen het geld aan zijn gigolo vrouwtje te vragen... Kristen Davis![]()
Nee, Bupa is juist niet rijkquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Bupa is rijk. Hij hoeft alleen het geld aan zijn gigolo vrouwtje te vragen... Kristen Davis![]()
Ik zal het ook nooit lerenquote:
Hoe heb je je fulltime baan als moderator kunnen permiteren? In naturaquote:
Aaaah... how cute... BUT IT'S WRONGquote:Op zondag 25 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Emotioneel gezien wel, maar materieel gezien niet.
Had ie moeten zeggen... heb net mijn laptop voor 550 euro verkocht. Hele mooie P4 met 512 geheugen en 30 GIG + 15" tftquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Bupa is juist niet rijk! Hij is al een paar weken op zoek naar een laptop die niet zo fucking duur is
!
quote:
quote:permiteren
CHU?quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Hoe bevalt je studie eigenlijk, Bupatih.?
Heeft ie gezegd.quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had ie moeten zeggen... heb net mijn laptop voor 550 euro verkocht. Hele mooie P4 met 512 geheugen en 30 GIG + 15" tft
quote:Op zondag 25 september 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan permiteren???
quote:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:U hebt gezocht op permitteren:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
per·mit·te·ren (wk.ww., zich ~)
1 zich veroorloven
Oooh... ach.. als ik je toch niet had, mijn Paperclipquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Hoe bevalt je studie eigenlijk, Bupatih.?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door mark_03 op 25-09-2005 20:37:35 (Speciaal voor mijn kameraadje Buup :7.) ]een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
Zonet Simon gekeken ... wat een topfilm, maar wat een vreemd einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Daarom vroeg ik het ookquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef timbob het volgende:
anders ga je op je bek met een snowboard en doet je enkel het niet meer [14.gif]
quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
Zonet Simon gekeken ... wat een topfilm, maar wat een vreemd einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En dan vooral wanneer Camiel tegen Simon zegt dat 'ie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
En dat ze klustquote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
13 In een dozijn vrouwtje.
Niet echt speciaal, behalve dat het een rooie is.
Oh, bedoel je wat we ervan vinden dat ze in mythbusters zit?quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En dan vooral wanneer Camiel tegen Simon zegt dat 'ie:
Wat mij opviel, was dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Oh, sational was zeker te veel werk!quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
Goede edit,
Serene
Vuige
Endeldarmbezittende
Nerd.
Sukkel!quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, sational was zeker te veel werk!.
quote:
Brutalequote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel!
Ik had net iets veranderd..
Dat mag ook wel als je tot 8 uur doorgaatquote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
maar wel voldaan.
8 minuten.quote:Op zondag 25 september 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Brutale
uit-zijn-neus-peuterende
plassende
aandachtsgeile
treiterende
infantiele
heroïne-snuiver.
Ik begon pas na 7.5 minuutquote:
Da's waar.quote:Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je tot 8 uur doorgaat![]()
.
Bupa denkt natuurlijk dat jij onmiddellijk als een waanzinnige een afkorting voorquote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begon pas na 7.5 minuut.
Gelukkig zit je nu aan de koffiequote:
Ik heb het net ook even geprobeerd voor Buup, maar na twee letters zag ik het nut er niet meer van inquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa denkt natuurlijk dat jij onmiddellijk als een waanzinnige een afkorting voorhem
aan het bedenken was!
![]()
Alsof je niets beters te doen hebt.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa denkt natuurlijk dat jij onmiddellijk als een waanzinnige een afkorting voorhem
aan het bedenken was!
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even geprobeerd voor Buup, maar na twee letters zag ik het nut er niet meer van in. Wat een kansloze bezigheid
.
Lex?quote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Buup, vind jij Lex van Terra Incognita (NET5) ook zo op die gast van de VP lijken?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
aan het bedenken was!
![]()
Dat hoeft niet, jongens.quote:Op zondag 25 september 2005 21:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even geprobeerd voor Buup, maar na twee letters zag ik het nut er niet meer van in. Wat een kansloze bezigheid
.
Vandaar dat ik erbij zette op welk net het wordt uitgezonden.quote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lex?
Terra Incognita?
Wat denk je nou van mij? Dat ik mezelf verlaag tot het nivau van dit soort simpel vermaak?!!!!
Maar goed. Post eens een foto van die "Lex".
Is het nu bezig dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaar dat ik erbij zette op welk net het wordt uitgezonden.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, daar hoef je niet fanatiek voor te zijn hoor.
Uhuh.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Buup, vind jij Lex van Terra Incognita (NET5) ook zo op die gast van de VP lijken?
Een hoop stukje tiet voor Hind-begrippen.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de onderste foto's lijkt hij een hééééééééél klein beetje op Diederik Ebbinge (o.a. Pierke Smulders in Hype)
Nou, dan vind ik jou ook niet op Diederik lijken.quote:
Daar lijk ik ook niet op.quote:Op zondag 25 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik jou ook niet op Diederik lijken. [afbeelding]
Pierkequote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar lijk ik ook niet op.
Pierke Smulders is trouwens een geniaal typetje..
Cabaret zoals cabaret ooit bedoeld was.
Leuk natuurlijkquote:
Niemand?quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Dada het volgende:
Heeft er hier nog iemand naar Tegenlicht gekeken? Het is toch echt te erg he. Die vent van TNT zat volgens mij meer te geilen op Noreena dan op het iets doen aan de armoede in de wereldWat een klootzak zeg met z’n "we can always find a million"
Wacht.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pierke! Zou hij weer terugkeren in DVDP? Wanneer begint dat trouwens
?
Ik hoop het!quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pierke! Zou hij weer terugkeren in DVDP? Wanneer begint dat trouwens
?
.quote:Sinds november 2004 zijn de jongens begonnen met het schrijven van een vervolg van de TV-serie van de VARA "Daar Vliegen De Panters". In de zomer van 2005 gaan de opnamen van start.
Ik niet iig.quote:
Daar Vliegende Panters, ja.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
.
Nog even wachten, dus.
De opnames zijn dus al achter de rug.quote:De Vliegende Panters zijn klaar met de TV-opnames van 'Daar Vliegende Panters'. Hun tweede tv-serie bij de VARA. Er wordt nu druk gecomponeerd en gemonteerd.
De kassameisjes hebben na het succes van Houdoe, weer een CD-single opgenomen. Ze zijn op vakantie naar Salou geweest. De titel van de single is dan ook 'Houdios'. Wil je 'm horen en bekijken, ga dan naar de homepage van de VARA. www.omroep.vara.nl
Die lach is voldoende ja.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Leuk natuurlijkMaar dat heeft ze niet nodig, toch?
Zong ze live? Hoe was haar Ivo Niehe optreden eigenlijk? (Ben het vergeten op te nemen)
quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Ook nog een filmpje over d'r waarbij ze een dozijn aan veren in d'r reet gestoken kreeg..
Yeah rightquote:
Ik kijk het heel af en toe, als ik er toevallig langszap, maar ik heb er echt nog nooit om moeten lachen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste stuk met Rachel wel leuk![]()
Ik meestal ook niet. Maar dit was wel leukquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kijk het heel af en toe, als ik er toevallig langszap, maar ik heb er echt nog nooit om moeten lachen.
18. Budel.quote:Op zondag 25 september 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Maareh... hoe oud is alwaysthebest en waar komt 'ie vandaan?!.
Wat gaan de dames doen dan morgen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
Budel.. Das bij EmMyKuHh toch?!
.
Waar. 6PACK
. pas was?
.
Wacht maar op de dames mrgen..
.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
.
Waar. 6PACK
. pas was?
.
.
Daar heb je de eerste al.quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat gaan de dames doen dan morgen?![]()
De namen Christine, MissBliss, Tania18, Airelle en babette21 zeggen je niks?!quote:
Zou IDO eigenlijk ook een apart SC-topic mogen hebben??quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat gaan de dames doen dan morgen?![]()
SHO-regel 1: Luister nooit naar BVO, die kraamt altijd een hoop onzin uitquote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste al.. Gelijk de belangrijkste.
.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou IDO eigenlijk ook een apart SC-topic mogen hebben??
quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
De namen Christine, MissBliss, Tania18, Airelle en babette21 zeggen je niks?!.
Ga je dan eerst maar eens inlezenquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
MissBliss wel ooit zien rondlopen, maar de rest:![]()
De dorpsgek-award wordt voor mij dit jaar.quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
SHO-regel 1: Luister nooit naar BVO, die kraamt altijd een hoop onzin uit
IDO trekt niet alléén maar ons toch?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
Dan zal het hier erg rustig worden![]()
Precies, we hebben die topiclijst in de OP niet voor niks.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga je dan eerst maar eens inlezen![]()
![]()
485 topics vol gezeverquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga je dan eerst maar eens inlezen![]()
![]()
Nee joh, ik denk dat het heel druk gaat wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
IDO trekt niet alléén maar ons toch?!. Hoop ik dan.
.
O jaquote:Op zondag 25 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Kijk ens naar de TT van 486..
Aanstaande zaterdag al.!
!
Volgens mij kan je niet solliciteren, dus ik denk dat ze net als vorige keer eerst Tom vragen en later als het wat drukker wordt een tweede erbij zetten, aangezien schatje niet meer wil.quote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja![]()
Maar dat is wel snel![]()
Ik ben benieuwd naar de mod's![]()
Heeft Tom daar wel tijd voor dan, met zijn nieuwe studie?!?quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet solliciteren, dus ik denk dat ze net als vorige keer eerst Tom vragen en later als het wat drukker wordt een tweede erbij zetten, aangezien schatje niet meer wil..
Ja, het zal de eerste drie weken we rustig zijn daar, maar een beetje voorpret is ook wel leuk toch..
.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heeft Tom daar wel tijd voor dan, met zijn nieuwe studie?!?![]()
Ja, de eerste drie weken zal er weinig zijn om over te praten
'Ik heb er zin in'
'Begint dat kutprogramma ook weer, dat wordt ook uitgemolken zeg'
'Hind, Hind Hind blabla''
Adrenalinestootquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
* BVO zit nog vol energie en gaat nog maar niet naar bed..
Heb ik altijd als ik bij een bepaald persoon geweest ben,. terwijl je het omgekeerde toch zou verwachten.![]()
.
*naar koelkast rent voor nog wat te eten en drinken..
Wonen jullie nou al samen?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Adrenalinestoot
Ik ben doodmoe
Het is ook niet te geloven. Mijn vriend moet elke doordeweekse dag om half 6 opstaan. Hij slaapt nog geen zeven uur per nacht. Dan kan ie in het weekend eindelijk uitslapen, gaat ie nog tv kijken 's ochtends vroeg
Dan zijn ook de beste tekenfilms op tvquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
Dan kan ie in het weekend eindelijk uitslapen, gaat ie nog tv kijken 's ochtends vroeg
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 25 september 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan zijn ook de beste tekenfilms op tv![]()
LLouter topkwaliteit, ik zeg het je.quote:Op maandag 26 september 2005 00:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben nog serieus wat topics aan het doorbladeren ook. Triestig
.
Je moet de stukken opzoeken waar iedereen 's nachts melig is... die zijn het vermakelijkst.quote:Op maandag 26 september 2005 00:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben nog serieus wat topics aan het doorbladeren ook. Triestig
.
De Dag Top 5 is alleen leuk als ze hequote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
.
Waar. 6PACK
. pas was?
.
.
Oh, enneh:
Dag Top 5 weer terug op TMF.
Alleen... Miljuschka.. Dan vond ik Bridget, Daphne en Sonja leuker.
Ik ookquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja![]()
Maar dat is wel snel![]()
Ik ben benieuwd naar de mods![]()
dus ik zo naar de dokterquote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef timbob het volgende:
anders ga je op je bek met een snowboard en doet je enkel het niet meer [14.gif]
Spannendquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef timbob het volgende:
[..]
dus ik zo naar de dokter
hij zo prikken enzo.. je weet wel.
en nu mag ik een fototje laten maken bij het ziekenhuis, want er kon nog wel eens iets stuk zijn.
Aaah.. beterschap. Is klote als dat gebeurtquote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
W.A.T.?
trouwens, de enkel is niet gebroken.
zal wel gescheurd, gekneusd, verrekt of onwillekeurig verdraaid zijn ofzo.
straks weer naar de dokter voor een teepie
quote:
Duhquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
MissBliss wel ooit zien rondlopen, maar de rest:![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 12:43 schreef timbob het volgende:
I.S.H.N.V.D.G.M.D.H.E.P !
H.W.D.C.B.O.I.D.O.M.M.H.W.I.D.N.Z.S.!quote:Op maandag 26 september 2005 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Oh, jij snapt ook niets, hè?
Ik bedoel "O.J.S.O.N.H.?"
ik weet niet eens maar wat ik precies bedoeldequote:Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
[..]
H.W.D.C.B.O.I.D.O.M.M.H.W.I.D.N.Z.S.!
Iets met "Zhenar"quote:Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet niet eens maar wat ik precies bedoelde
quote:
Hell no.quote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
De dorpsgek-award wordt voor mij dit jaar..
I.W.H.N.E.B*quote:
Hoe kom jij nu weer aan die foto ? Die is vanochtend gemaaktquote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
gelukkig hier zie je er namelijk niet al te vrolijk uit
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 15:52 schreef babette21 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
Vertel opquote:Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor![]()
dat mag nietquote:
Fok is nog altijd sneller dan het JZ-netwerk vandaag....quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
FOK! is trouwens weer eens uitermate traag.
quote:Op maandag 26 september 2005 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat mag nietheb zwijgplicht
![]()
![]()
maar waar het op neerkomt: kutpuberskutouders
kutmaandag
![]()
oftewel: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
Sorry.quote:Op maandag 26 september 2005 16:15 schreef babette21 het volgende:
ik lust geen thee
maar verder heb je groot gelijk:
aangezien ik geen tijd voor pauze e.d. heb gehad, zitten mijn 8 uur er feitelijk op
* Babette leunt achterover en sluit de oogjes
Ik denk dat je haar blijer maakt met:quote:Op maandag 26 september 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][
[afbeelding]
Zooooo.
Je hebt de kutpubers, -ouders en de irritante maandag gehad.
Tijd om te ontspannen, babet. Tijd voor jou!
Relaaaaaax.
wat goed van jouquote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat je haar blijer maakt met:
Dat was live ja.quote:Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Dada het volgende:
Zong Hind nou live bij Ivo Niehe? Heb erg zitten opletten tussen het kuchen en niezen doormaar kon het niet zien. Ze was in ieder geval degelijk gekleed
En ik miste mijn vriendje Bupatih.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik miste mijn vriendje Bupatih..
Sorry, typo.quote:
Oké, 1-1.quote:
HEY! Negeer je mijn jaloersmakende 'Ik zag Hind gisteren live'-post expres of ben je gewoon groen van jaloezie en niet in staat te antwoorden??quote:Op maandag 26 september 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was live ja.. Net als bij L&C en TOTP.
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, 1-1.
En nu weer snel terug-editen.
Hond, Wind...what's in a name?quote:Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Het valt me op dat ik Hind nu al 2 keer per ongeluk als Hond heb geschrevenzou het iets betekenen?
Nee joh.quote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, kunnen mods ook posten in MED.??/
Hoe kan dit dan?quote:Op maandag 26 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Anders had ik allang een MEDje voor je aangemaakt, hoor..
Iets met de instellingen voor bepaalde rechten enzo..quote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan?.
Nieuw themaforum: Puber en Tienertalk
Ah, leuk dat Skaai heeft geposeerd voor de nieuwe OP.quote:
Übergeil hequote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, leuk dat Skaai heeft geposeerd voor de nieuwe OP. [afbeelding]
Leukquote:
Jammer dat die vrouw van het plaatje niet zulke grote borsten heeft als Charisma Carpenterquote:
Ze kan niet tippen aanquote:
quote:
Mwah...ik zou d'r in ieder geval wel eens met mijn schoffel overheen willen.quote:
quote:De 14-jarige Tess Gaerthe uit het Vlaamse Putte zal Nederland gaan vertegenwoordigen tijdens het 3e Junior Eurovisie Songfestival. Dit jaar wordt dat festival op 26 november gehouden in het Belgische Hasselt. Tess won vanavond met overmacht de Nederlandse finale in de Central Studios in Utrecht. Ze kreeg het maximum van 36 punten en eindigde daarmee ruim voor Cleo, die met 26 punten tweede werd. Tjindjara werd derde, voor Angelo en Yara & Anjes. Zwaar geëmotioneerd nam Tess haar prijs in ontvangst en zong ze de reprise van Stupid.
Njaa...ze is nie gothic en daar val ik sins (zinz?) kort op, dus ik hoef haar niet..quote:
eeuh huh hiquote:Op maandag 26 september 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Njaa...ze is nie gothic en daar val ik sins (zinz?) kort op, dus ik hoef haar niet..
[/_ELMaikel_]
[sub]Hoi ELM![]()
/sub]
We zijn tijdens het eerste nummer doorgelopenquote:Op maandag 26 september 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
Ik had hem niet gezien..
Je vond het niks zeker?.
EN jaloers ben ik niet, want ik heb 2 kaartjes voor zondag gewonnen.. De Sugababes (lees: Heidi
!!) komen ook.
.
Ik vond het een beetje opvallendquote:
Heb jij die gemaakt? Gaaf!quote:
Jammer dat niet álle vrouwen zulke grote borsten als Charisma Carpenter hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer dat die vrouw van het plaatje niet zulke grote borsten heeft als Charisma Carpenter
[/Dizer]
Jeez.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez.Jullie mannen zijn ook allemaal hetzelfde, hè?
Je ziet zo'n vrouw voor het eerst, je weet niet eens hoe ze écht is en jij vindt haar meteen al geil...
[/babette21]
Pfff, zou die willen.quote:
Je vergeet [/Dizer].quote:Jammer dat niet álle vrouwen zulke grote borsten als Charisma Carpenter hebben![]()
[insert Charisma.jpg]
De vrouw is niet goed uitgeknipt, de letters zijn niet echt mooi, het oogt te druk linksonder en het is allemaal té a-symmetrischquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...ik zou d'r in ieder geval wel eens met mijn schoffel overheen willen.
[/Svensational]
quote:Op maandag 26 september 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..].
Zo is mijn zussie helemaal niet.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vrouw is niet goed uitgeknipt, de letters zijn niet echt mooi, het oogt te druk linksonder en het is allemaal té a-symmetrisch
[/timbob]
Geweldigquote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vrouw is niet goed uitgeknipt, de letters zijn niet echt mooi, het oogt te druk linksonder en het is allemaal té a-symmetrisch
[/timbob]
Jij?quote:
Hoezoquote:Je vergeet [/Dizer].
Mag ik toch hopen?![]()
Ja!quote:
Nee manquote:Op maandag 26 september 2005 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Hoezo? Dat zóu toch fantastisch zijn, elke vrouw minstens cup D
![]()
![]()
![]()
Nee, ook niet.quote:
Ja johquote:Hoezo? Dat zóu toch fantastisch zijn, elke vrouw minstens cup D
![]()
![]()
![]()
Ja, ik vergat het idd
Ja, maar JIJ hebt dat niet nodig Airelle, jij ziet er zo al fantastisch uitquote:
Ik vind Airelle trouwens echt een schoolvoorbeeld van een meisje waar ik verliefd op zou kunnen worden. Ze is mooi, lief en niet arrogant. Dat mag ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar JIJ hebt dat niet nodig Airelle, jij ziet er zo al fantastisch uit![]()
![]()
![]()
[/Dizer]
Ik heb het raam maar ff dichtgedaan, anders dachten de buren misschien dat ik hun kat aan het mishandelen was.quote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
--lange link--
Of maak er zelf eentje:
http://www.postbankkaraoke.nl
Airelle niet arrogant?quote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind Airelle trouwens echt een schoolvoorbeeld van een meisje waar ik verliefd op zou kunnen worden. Ze is mooi, lief en niet arrogant. Dat mag ik wel.En Airelle heeft inderdaad al die poespas eromheen niet nodig.
[/Dada]
Ik weet niet wie ze is maar Linde moet gaan zangeres willen wordenquote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
http://www.postbankkaraoke.nl/player/player.php?sname=rec1127494116259&slength=80.221&rtrackid=1&unick=Linde
Of maak er zelf eentje:
http://www.postbankkaraoke.nl
quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Airelle niet arrogant?![]()
.
[/Skaai]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |