Sukkel!quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, sational was zeker te veel werk!.
quote:
Brutalequote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel!
Ik had net iets veranderd..
Dat mag ook wel als je tot 8 uur doorgaatquote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
maar wel voldaan.
8 minuten.quote:Op zondag 25 september 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Brutale
uit-zijn-neus-peuterende
plassende
aandachtsgeile
treiterende
infantiele
heroïne-snuiver.
Ik begon pas na 7.5 minuutquote:
Da's waar.quote:Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je tot 8 uur doorgaat![]()
.
Bupa denkt natuurlijk dat jij onmiddellijk als een waanzinnige een afkorting voorquote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begon pas na 7.5 minuut.
Gelukkig zit je nu aan de koffiequote:
Ik heb het net ook even geprobeerd voor Buup, maar na twee letters zag ik het nut er niet meer van inquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa denkt natuurlijk dat jij onmiddellijk als een waanzinnige een afkorting voorhem
aan het bedenken was!
![]()
Alsof je niets beters te doen hebt.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa denkt natuurlijk dat jij onmiddellijk als een waanzinnige een afkorting voorhem
aan het bedenken was!
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even geprobeerd voor Buup, maar na twee letters zag ik het nut er niet meer van in. Wat een kansloze bezigheid
.
Lex?quote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Buup, vind jij Lex van Terra Incognita (NET5) ook zo op die gast van de VP lijken?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
aan het bedenken was!
![]()
Dat hoeft niet, jongens.quote:Op zondag 25 september 2005 21:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even geprobeerd voor Buup, maar na twee letters zag ik het nut er niet meer van in. Wat een kansloze bezigheid
.
Vandaar dat ik erbij zette op welk net het wordt uitgezonden.quote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lex?
Terra Incognita?
Wat denk je nou van mij? Dat ik mezelf verlaag tot het nivau van dit soort simpel vermaak?!!!!
Maar goed. Post eens een foto van die "Lex".
Is het nu bezig dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaar dat ik erbij zette op welk net het wordt uitgezonden.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, daar hoef je niet fanatiek voor te zijn hoor.
Uhuh.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Buup, vind jij Lex van Terra Incognita (NET5) ook zo op die gast van de VP lijken?
Een hoop stukje tiet voor Hind-begrippen.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de onderste foto's lijkt hij een hééééééééél klein beetje op Diederik Ebbinge (o.a. Pierke Smulders in Hype)
Nou, dan vind ik jou ook niet op Diederik lijken.quote:
Daar lijk ik ook niet op.quote:Op zondag 25 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik jou ook niet op Diederik lijken. [afbeelding]
Pierkequote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar lijk ik ook niet op.
Pierke Smulders is trouwens een geniaal typetje..
Cabaret zoals cabaret ooit bedoeld was.
Leuk natuurlijkquote:
Niemand?quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Dada het volgende:
Heeft er hier nog iemand naar Tegenlicht gekeken? Het is toch echt te erg he. Die vent van TNT zat volgens mij meer te geilen op Noreena dan op het iets doen aan de armoede in de wereldWat een klootzak zeg met z’n "we can always find a million"
Wacht.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pierke! Zou hij weer terugkeren in DVDP? Wanneer begint dat trouwens
?
Ik hoop het!quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pierke! Zou hij weer terugkeren in DVDP? Wanneer begint dat trouwens
?
.quote:Sinds november 2004 zijn de jongens begonnen met het schrijven van een vervolg van de TV-serie van de VARA "Daar Vliegen De Panters". In de zomer van 2005 gaan de opnamen van start.
Ik niet iig.quote:
Daar Vliegende Panters, ja.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
.
Nog even wachten, dus.
De opnames zijn dus al achter de rug.quote:De Vliegende Panters zijn klaar met de TV-opnames van 'Daar Vliegende Panters'. Hun tweede tv-serie bij de VARA. Er wordt nu druk gecomponeerd en gemonteerd.
De kassameisjes hebben na het succes van Houdoe, weer een CD-single opgenomen. Ze zijn op vakantie naar Salou geweest. De titel van de single is dan ook 'Houdios'. Wil je 'm horen en bekijken, ga dan naar de homepage van de VARA. www.omroep.vara.nl
Die lach is voldoende ja.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Leuk natuurlijkMaar dat heeft ze niet nodig, toch?
Zong ze live? Hoe was haar Ivo Niehe optreden eigenlijk? (Ben het vergeten op te nemen)
quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Ook nog een filmpje over d'r waarbij ze een dozijn aan veren in d'r reet gestoken kreeg..
Yeah rightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |