Bij Acers is de accu vrij snel leeg. Die van mij houdt het nog geen uur vol. Hoe dat met Compaq zit weet ik niet.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Acer TravelMate 2313 [afbeelding]
of
Compaq BasicPlus Notebook [afbeelding]
Vind je het gek met die boobies van Carpenter?quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon.. ik voel me een beetje vreemd...![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij Acers is de accu vrij snel leeg. Die van mij houdt het nog geen uur vol. Hoe dat met Compaq zit weet ik niet..
Dat lijkt me idd het bestequote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Misschien moet ik maar eens een topic gaan openen in het enge [DIG]..
Maikeltje pesten.quote:Op zondag 25 september 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd het beste. En als je het zo [DIG] zo eng vindt wat deed je daar dan gister
?
Geen van beide! Koop een Apple Ibookquote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Acer TravelMate 2313 [afbeelding]
of
Compaq BasicPlus Notebook [afbeelding]
Doe dan een HP. Die zijn wel goed. En post niet in DIG. Je hele leven gaat veranderen. En je raakt je humor kwijtquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat hoor ik wel vaker van die accu.
Tsja, ik weet niet echt wat voor merk Compaq is.
Misschien moet ik maar eens een topic gaan openen in het enge [DIG]..
Das anders... ik heb niet gerookt of zoquote:Op zondag 25 september 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek met die boobies van Carpenter?
DIG-nerd.quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen van beide! Koop een Apple Ibook
quote:
Die zeker gelijk ook drie keer zo duur isquote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen van beide! Koop een Apple Ibook
De tofheidquote:
Ja maar Bupa is rijk. Hij hoeft alleen het geld aan zijn gigolo vrouwtje te vragen... Kristen Davisquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zeker gelijk ook drie keer zo duur is.
Aaah... Soulmatesquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tofheid! Daar ben ik ook mee bezig.
.
Kristin Davisquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Bupa is rijk. Hij hoeft alleen het geld aan zijn gigolo vrouwtje te vragen... Kristen Davis![]()
Nee, Bupa is juist niet rijkquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Bupa is rijk. Hij hoeft alleen het geld aan zijn gigolo vrouwtje te vragen... Kristen Davis![]()
Ik zal het ook nooit lerenquote:
Hoe heb je je fulltime baan als moderator kunnen permiteren? In naturaquote:
Aaaah... how cute... BUT IT'S WRONGquote:Op zondag 25 september 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Emotioneel gezien wel, maar materieel gezien niet.
Had ie moeten zeggen... heb net mijn laptop voor 550 euro verkocht. Hele mooie P4 met 512 geheugen en 30 GIG + 15" tftquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Bupa is juist niet rijk! Hij is al een paar weken op zoek naar een laptop die niet zo fucking duur is
!
quote:
quote:permiteren
CHU?quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Hoe bevalt je studie eigenlijk, Bupatih.?
Heeft ie gezegd.quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had ie moeten zeggen... heb net mijn laptop voor 550 euro verkocht. Hele mooie P4 met 512 geheugen en 30 GIG + 15" tft
quote:Op zondag 25 september 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan permiteren???
quote:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:U hebt gezocht op permitteren:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
per·mit·te·ren (wk.ww., zich ~)
1 zich veroorloven
Oooh... ach.. als ik je toch niet had, mijn Paperclipquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Hoe bevalt je studie eigenlijk, Bupatih.?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door mark_03 op 25-09-2005 20:37:35 (Speciaal voor mijn kameraadje Buup :7.) ]een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
Zonet Simon gekeken ... wat een topfilm, maar wat een vreemd einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Daarom vroeg ik het ookquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef timbob het volgende:
anders ga je op je bek met een snowboard en doet je enkel het niet meer [14.gif]
quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
Zonet Simon gekeken ... wat een topfilm, maar wat een vreemd einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En dan vooral wanneer Camiel tegen Simon zegt dat 'ie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
En dat ze klustquote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
13 In een dozijn vrouwtje.
Niet echt speciaal, behalve dat het een rooie is.
Oh, bedoel je wat we ervan vinden dat ze in mythbusters zit?quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En dan vooral wanneer Camiel tegen Simon zegt dat 'ie:
Wat mij opviel, was dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Oh, sational was zeker te veel werk!quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
Goede edit,
Serene
Vuige
Endeldarmbezittende
Nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |