eeuh huh hiquote:Op maandag 26 september 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Njaa...ze is nie gothic en daar val ik sins (zinz?) kort op, dus ik hoef haar niet..
[/_ELMaikel_]
[sub]Hoi ELM![]()
/sub]
We zijn tijdens het eerste nummer doorgelopenquote:Op maandag 26 september 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
Ik had hem niet gezien..
Je vond het niks zeker?.
EN jaloers ben ik niet, want ik heb 2 kaartjes voor zondag gewonnen.. De Sugababes (lees: Heidi
!!) komen ook.
.
Ik vond het een beetje opvallendquote:
Heb jij die gemaakt? Gaaf!quote:
Jammer dat niet álle vrouwen zulke grote borsten als Charisma Carpenter hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer dat die vrouw van het plaatje niet zulke grote borsten heeft als Charisma Carpenter
[/Dizer]
Jeez.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez.Jullie mannen zijn ook allemaal hetzelfde, hč?
Je ziet zo'n vrouw voor het eerst, je weet niet eens hoe ze écht is en jij vindt haar meteen al geil...
[/babette21]
Pfff, zou die willen.quote:
Je vergeet [/Dizer].quote:Jammer dat niet álle vrouwen zulke grote borsten als Charisma Carpenter hebben![]()
[insert Charisma.jpg]
De vrouw is niet goed uitgeknipt, de letters zijn niet echt mooi, het oogt te druk linksonder en het is allemaal té a-symmetrischquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...ik zou d'r in ieder geval wel eens met mijn schoffel overheen willen.
[/Svensational]
quote:Op maandag 26 september 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..].
Zo is mijn zussie helemaal niet.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vrouw is niet goed uitgeknipt, de letters zijn niet echt mooi, het oogt te druk linksonder en het is allemaal té a-symmetrisch
[/timbob]
Geweldigquote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vrouw is niet goed uitgeknipt, de letters zijn niet echt mooi, het oogt te druk linksonder en het is allemaal té a-symmetrisch
[/timbob]
Jij?quote:
Hoezoquote:Je vergeet [/Dizer].
Mag ik toch hopen?![]()
Ja!quote:
Nee manquote:Op maandag 26 september 2005 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Hoezo? Dat zóu toch fantastisch zijn, elke vrouw minstens cup D
![]()
![]()
![]()
Nee, ook niet.quote:
Ja johquote:Hoezo? Dat zóu toch fantastisch zijn, elke vrouw minstens cup D
![]()
![]()
![]()
Ja, ik vergat het idd
Ja, maar JIJ hebt dat niet nodig Airelle, jij ziet er zo al fantastisch uitquote:
Ik vind Airelle trouwens echt een schoolvoorbeeld van een meisje waar ik verliefd op zou kunnen worden. Ze is mooi, lief en niet arrogant. Dat mag ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar JIJ hebt dat niet nodig Airelle, jij ziet er zo al fantastisch uit![]()
![]()
![]()
[/Dizer]
Ik heb het raam maar ff dichtgedaan, anders dachten de buren misschien dat ik hun kat aan het mishandelen was.quote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
--lange link--
Of maak er zelf eentje:
http://www.postbankkaraoke.nl
Airelle niet arrogant?quote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind Airelle trouwens echt een schoolvoorbeeld van een meisje waar ik verliefd op zou kunnen worden. Ze is mooi, lief en niet arrogant. Dat mag ik wel.En Airelle heeft inderdaad al die poespas eromheen niet nodig.
[/Dada]
Ik weet niet wie ze is maar Linde moet gaan zangeres willen wordenquote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
http://www.postbankkaraoke.nl/player/player.php?sname=rec1127494116259&slength=80.221&rtrackid=1&unick=Linde
Of maak er zelf eentje:
http://www.postbankkaraoke.nl
quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Airelle niet arrogant?![]()
.
[/Skaai]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |