En ik miste mijn vriendje Bupatih.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik miste mijn vriendje Bupatih..
Sorry, typo.quote:
Oké, 1-1.quote:
HEY! Negeer je mijn jaloersmakende 'Ik zag Hind gisteren live'-post expres of ben je gewoon groen van jaloezie en niet in staat te antwoorden??quote:Op maandag 26 september 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was live ja.. Net als bij L&C en TOTP.
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, 1-1.
En nu weer snel terug-editen.
Hond, Wind...what's in a name?quote:Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Het valt me op dat ik Hind nu al 2 keer per ongeluk als Hond heb geschrevenzou het iets betekenen?
Nee joh.quote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, kunnen mods ook posten in MED.??/
Hoe kan dit dan?quote:Op maandag 26 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Anders had ik allang een MEDje voor je aangemaakt, hoor..
Iets met de instellingen voor bepaalde rechten enzo..quote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan?.
Nieuw themaforum: Puber en Tienertalk
Ah, leuk dat Skaai heeft geposeerd voor de nieuwe OP.quote:
Übergeil hequote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, leuk dat Skaai heeft geposeerd voor de nieuwe OP. [afbeelding]
Leukquote:
Nu lijkt het hier wel een of andere goedkope hoerentent
En ik vind dat volledig botsen met het vrouwelijk schoon hier, als je kijkt naar mooie vrouwen als ZOWIEE en Tania18 
Jammer dat die vrouw van het plaatje niet zulke grote borsten heeft als Charisma Carpenterquote:
Ze kan niet tippen aanquote:
quote:

Mwah...ik zou d'r in ieder geval wel eens met mijn schoffel overheen willen.quote:
quote:De 14-jarige Tess Gaerthe uit het Vlaamse Putte zal Nederland gaan vertegenwoordigen tijdens het 3e Junior Eurovisie Songfestival. Dit jaar wordt dat festival op 26 november gehouden in het Belgische Hasselt. Tess won vanavond met overmacht de Nederlandse finale in de Central Studios in Utrecht. Ze kreeg het maximum van 36 punten en eindigde daarmee ruim voor Cleo, die met 26 punten tweede werd. Tjindjara werd derde, voor Angelo en Yara & Anjes. Zwaar geëmotioneerd nam Tess haar prijs in ontvangst en zong ze de reprise van Stupid.
Njaa...ze is nie gothic en daar val ik sins (zinz?) kort op, dus ik hoef haar niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |