Ik kijk het heel af en toe, als ik er toevallig langszap, maar ik heb er echt nog nooit om moeten lachen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste stuk met Rachel wel leuk![]()
Ik meestal ook niet. Maar dit was wel leukquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kijk het heel af en toe, als ik er toevallig langszap, maar ik heb er echt nog nooit om moeten lachen.
18. Budel.quote:Op zondag 25 september 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Maareh... hoe oud is alwaysthebest en waar komt 'ie vandaan?!.
Wat gaan de dames doen dan morgen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
Budel.. Das bij EmMyKuHh toch?!
.
Waar. 6PACK
. pas was?
.
Wacht maar op de dames mrgen..
.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
.
Waar. 6PACK
. pas was?
.
.
Daar heb je de eerste al.quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat gaan de dames doen dan morgen?![]()
De namen Christine, MissBliss, Tania18, Airelle en babette21 zeggen je niks?!quote:
Zou IDO eigenlijk ook een apart SC-topic mogen hebben??quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat gaan de dames doen dan morgen?![]()
SHO-regel 1: Luister nooit naar BVO, die kraamt altijd een hoop onzin uitquote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste al.. Gelijk de belangrijkste.
.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou IDO eigenlijk ook een apart SC-topic mogen hebben??
quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
De namen Christine, MissBliss, Tania18, Airelle en babette21 zeggen je niks?!.
Ga je dan eerst maar eens inlezenquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
MissBliss wel ooit zien rondlopen, maar de rest:![]()
De dorpsgek-award wordt voor mij dit jaar.quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
SHO-regel 1: Luister nooit naar BVO, die kraamt altijd een hoop onzin uit
IDO trekt niet alléén maar ons toch?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
Dan zal het hier erg rustig worden![]()
Precies, we hebben die topiclijst in de OP niet voor niks.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga je dan eerst maar eens inlezen![]()
![]()
485 topics vol gezeverquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga je dan eerst maar eens inlezen![]()
![]()
Nee joh, ik denk dat het heel druk gaat wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
IDO trekt niet alléén maar ons toch?!. Hoop ik dan.
.
O jaquote:Op zondag 25 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Kijk ens naar de TT van 486..
Aanstaande zaterdag al.!
!
Volgens mij kan je niet solliciteren, dus ik denk dat ze net als vorige keer eerst Tom vragen en later als het wat drukker wordt een tweede erbij zetten, aangezien schatje niet meer wil.quote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja![]()
Maar dat is wel snel![]()
Ik ben benieuwd naar de mod's![]()
Heeft Tom daar wel tijd voor dan, met zijn nieuwe studie?!?quote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet solliciteren, dus ik denk dat ze net als vorige keer eerst Tom vragen en later als het wat drukker wordt een tweede erbij zetten, aangezien schatje niet meer wil..
Ja, het zal de eerste drie weken we rustig zijn daar, maar een beetje voorpret is ook wel leuk toch..
.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heeft Tom daar wel tijd voor dan, met zijn nieuwe studie?!?![]()
Ja, de eerste drie weken zal er weinig zijn om over te praten
'Ik heb er zin in'
'Begint dat kutprogramma ook weer, dat wordt ook uitgemolken zeg'
'Hind, Hind Hind blabla''
Adrenalinestootquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
* BVO zit nog vol energie en gaat nog maar niet naar bed..
Heb ik altijd als ik bij een bepaald persoon geweest ben,. terwijl je het omgekeerde toch zou verwachten.![]()
.
*naar koelkast rent voor nog wat te eten en drinken..
Wonen jullie nou al samen?!quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Adrenalinestoot
Ik ben doodmoe
Het is ook niet te geloven. Mijn vriend moet elke doordeweekse dag om half 6 opstaan. Hij slaapt nog geen zeven uur per nacht. Dan kan ie in het weekend eindelijk uitslapen, gaat ie nog tv kijken 's ochtends vroeg
Dan zijn ook de beste tekenfilms op tvquote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
Dan kan ie in het weekend eindelijk uitslapen, gaat ie nog tv kijken 's ochtends vroeg
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 25 september 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan zijn ook de beste tekenfilms op tv![]()
LLouter topkwaliteit, ik zeg het je.quote:Op maandag 26 september 2005 00:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben nog serieus wat topics aan het doorbladeren ook. Triestig
.
Je moet de stukken opzoeken waar iedereen 's nachts melig is... die zijn het vermakelijkst.quote:Op maandag 26 september 2005 00:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben nog serieus wat topics aan het doorbladeren ook. Triestig
.
De Dag Top 5 is alleen leuk als ze hequote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
.
Waar. 6PACK
. pas was?
.
.
Oh, enneh:
Dag Top 5 weer terug op TMF.
Alleen... Miljuschka.. Dan vond ik Bridget, Daphne en Sonja leuker.
Ik ookquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja![]()
Maar dat is wel snel![]()
Ik ben benieuwd naar de mods![]()
dus ik zo naar de dokterquote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef timbob het volgende:
anders ga je op je bek met een snowboard en doet je enkel het niet meer [14.gif]
Spannendquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef timbob het volgende:
[..]
dus ik zo naar de dokter
hij zo prikken enzo.. je weet wel.
en nu mag ik een fototje laten maken bij het ziekenhuis, want er kon nog wel eens iets stuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |