Wat er nou aan de hand is ,quote:
Drie mensen zijn nu aan het meeten.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat er nou aan de hand is ,
Ik hoor wel wat van een meet , Maar ik ben weer te lui om terug te lezen![]()
Is er nog geneukt ?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
Meet was mega super deluxe to the max gaafMB en Zhenar zijn echt reuze gezellig en we hebben tranen laten schieten van het lachen
En we gaan binnenkort weer afspreken. Het was echt reuze gezellig. Lekker gegeten en goed gedronken
Kan je niet lezen, kneus.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Paltos het volgende:
Jullie waren met drie?
Je lijkt wel een kloon van Bupa.. die quote zichzelf ook altijdquote:
Da's mooi om te lezen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
Meet was mega super deluxe to the max gaafMB en Zhenar zijn echt reuze gezellig en we hebben tranen laten schieten van het lachen
En we gaan binnenkort weer afspreken. Het was echt reuze gezellig. Lekker gegeten en goed gedronken
Hoi Sven. Het is jammer dat je niet mee bent gegaan. Ook omdat we alles hadden omgegooid zodat jij op een woensdag wel mee kon. Het was reuze gezelligquote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef Svensational het volgende:
Hoi Dizer.
Ik heb gewoon altijd wat laat door wat domme dingen ik schrijf.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kloon van Bupa.. die quote zichzelf ook altijd
Yeah rightquote:Op donderdag 29 december 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
Ook omdat we alles hadden omgegooid zodat jij op een woensdag wel mee kon.
Dat was voor jouw gedaan zodat jij geen kosten had met het OVquote:
Ik noem dat geen omgooienquote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was voor jouw gedaan zodat jij geen kosten had met het OV
Ach het maakt niet uit. We hebben een zeer leuke dag gehad. Heerlijk in tijden niet zo gelachenquote:
En mijn moppen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heerlijk in tijden niet zo gelachen
Real life mén, real lifequote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
En mijn moppen dan?.
Of die van Bupatih!
Lekker antwoordquote:
Ik lach luidop achter de computer.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Real life mén, real lifeEn ik had het over echte tranen van het lachen. Geen digitale tranen
Wat hebben jullie gedaan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach het maakt niet uit. We hebben een zeer leuke dag gehad. Heerlijk in tijden niet zo gelachen
Luidop of hardop?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lach luidop achter de computer..
(.)
We hebben gegeten bij de Italiaan en daarna de kroeg in.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan dan?
Leuk he?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk dat jullie het leuk hebben gehad.![]()
Mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Echt kei leuk. Ik geniet er echt van.
Sorry, dat moest onder mijn andere accountquote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hardop natuurlijk
Luidop is fout! Even testen he.
Huh?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, dat moest onder mijn andere account.
Ja, het is wel lastig bijhouden joh, drie accounts.Vooral als ik tegen mezelf ga pratenquote:
Goh. Ik ga ook even switchen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het is wel lastig bijhouden joh, drie accounts.Vooral als ik tegen mezelf ga praten.
Ben jij nu Bupatih? Dan doe ik Paltos even...quote:
Haha. Kutnewbie!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lach luidop achter de computer..
(.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |