Huh?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, dat moest onder mijn andere account.
Ja, het is wel lastig bijhouden joh, drie accounts.Vooral als ik tegen mezelf ga pratenquote:
Goh. Ik ga ook even switchen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het is wel lastig bijhouden joh, drie accounts.Vooral als ik tegen mezelf ga praten.
Ben jij nu Bupatih? Dan doe ik Paltos even...quote:
Haha. Kutnewbie!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lach luidop achter de computer..
(.)
Ik zag het wel hoor, die editquote:
Als dit echt allemaal kloons zijn van elkaar is dit behoorlijk kansloos.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor, die edit!
Dat wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als dit echt allemaal kloons zijn van elkaar is dit behoorlijk kansloos.
Als dit niet echt allemaal kloons zijn van elkaar is dit ook behoorlijk kansloos.
Dus.. w00t!
Kansloze post.
Ik zou willen dat het een minuut later was...quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het een minuut later was...
Is het toeval dat je dit precies een minuut na mij postquote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee joh..
Niet doen!.
Je kan zo je hele leven naar de toekomst kijken en hopen op betere tijden.
Maar het is nú dat je er iets aan moet doen. NU zeg ik je!
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het toeval dat je dit precies een minuut na mij post?
Waarom is "vee" dikgedrukt?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee.
Ik wordt gedreven door symboliek. Ik timede het moment dat ik mocht posten.
Er zit iets dieper achter. Zoek het maar uit. veel succes...
Zoek de symboliek dan..quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom is "vee" dikgedrukt?
Er komt een dag dat mensen jou zullen achtervolgen in de jacht op spel/typefoutenquote:
Gevonden!quote:
Nee, ik verstop 'm weer. Dan heeft de mens morgenochtend, als ik me nog eens lekker omdraai in bed, wat afleiding tijdens de hectiek van het fenomeen dat "werk" schijnt te heten.quote:
Ja, bijna iedereenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kut, ik heb er één tekort!
.
Blijkbaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatste reactie valt weer weg?
Helemaal vanonder.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
IDO is wel ver weggemoffeld zeg.![]()
Ja, jammer genoeg welquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Dit topic heeft zo veel potentie maar menig user beschikt niet over de 1337 html skillz...
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
MissBliss, Zhenar word eens wakker
Zhenar, je lag nog eerder in je bed dan ik met je 5 minuten woonafstand![]()
quote:
DAT STAAT ER TOCH!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hebben we niet gemaakt!
Of heeft iemand met z'n phone nog wat toffe pics geschoten?
[barf.gif]quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, is het ShowChat-jaaroverzicht al klaar?
Whaah tofquote:
Dat ligt aan Bupatih.quote:
Al komen die maar weinig vooooooooooooooooooooooor....quote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms zijn er momenten dat ik aan aan je denk![]()
Klopt, we hebben alleen maar klaaglijk lopen huilen "WAAROM IS DUIVELTJA ER NIET?!"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bagger natuurlijk, omdat ik er niet ben geweest
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, is het ShowChat-jaaroverzicht al klaar?
Pardonnez-moi?quote:
Garpjequote:
quote:
Jijk kan 'm toch ook makenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij krijgt van mij de Domino Mus award, voor user die mensen het vaakst blij maakt met een dode mus.!
Maar lang niet zo briljant als Bupa dat kan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jijk kan 'm toch ook maken?
"Een jaaroverzicht maken van ShowChat"quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
Wat moet ik doen dan?
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Een jaaroverzicht maken van ShowChat"
"Duh. Maar hoe...en wat precies"
[insert antwoord van Sven of Zhenar]
Zeg maar een soort van oudejaarsconference?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?![]()
Alle belangrijke topics staan reeds in de OP.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |