Blijkbaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatste reactie valt weer weg?
Helemaal vanonder.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
IDO is wel ver weggemoffeld zeg.![]()
Ja, jammer genoeg welquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Dit topic heeft zo veel potentie maar menig user beschikt niet over de 1337 html skillz...
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
MissBliss, Zhenar word eens wakker
Zhenar, je lag nog eerder in je bed dan ik met je 5 minuten woonafstand![]()
quote:
DAT STAAT ER TOCH!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hebben we niet gemaakt!
Of heeft iemand met z'n phone nog wat toffe pics geschoten?
[barf.gif]quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, is het ShowChat-jaaroverzicht al klaar?
Whaah tofquote:
Dat ligt aan Bupatih.quote:
Al komen die maar weinig vooooooooooooooooooooooor....quote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms zijn er momenten dat ik aan aan je denk![]()
Klopt, we hebben alleen maar klaaglijk lopen huilen "WAAROM IS DUIVELTJA ER NIET?!"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bagger natuurlijk, omdat ik er niet ben geweest
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, is het ShowChat-jaaroverzicht al klaar?
Pardonnez-moi?quote:
Garpjequote:
quote:
Jijk kan 'm toch ook makenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij krijgt van mij de Domino Mus award, voor user die mensen het vaakst blij maakt met een dode mus.!
Maar lang niet zo briljant als Bupa dat kan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jijk kan 'm toch ook maken?
"Een jaaroverzicht maken van ShowChat"quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
Wat moet ik doen dan?
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Een jaaroverzicht maken van ShowChat"
"Duh. Maar hoe...en wat precies"
[insert antwoord van Sven of Zhenar]
Zeg maar een soort van oudejaarsconference?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?![]()
Alle belangrijke topics staan reeds in de OP.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |