Ik ben gestopt met lezen bij de woorden "TMF" en "reclame".quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die TMF-reclame, dat allerlei kleuren en culturen optreden, dat zo een of ander blond BrEeZaHtje nogal vreemd zegt.... Keigaaf man!
Nee, die ken ik dus nietquote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die TMF-reclame, dat allerlei kleuren en culturen optreden, dat zo een of ander blond BrEeZaHtje nogal vreemd zegt.... Keigaaf man!
Het liefst wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nou!Moet dat meteen zo radicaal?
Dit is toch wel vaker zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef Bupatih het volgende:
Dat ik mijn post niet zie, heeft toch te maken met het feit dat er een reactie verwijderd is?
Dus....wie is de schuldige?
Tut tut.quote:
50 posts per pagina.quote:
post 256.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
50 posts per pagina.
Dit is post 257.
Maar volgens MyAT is dit post 255.
Ja, die van jou ja. (Volgens MyAT)quote:
Gelukkig doen ze dat ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang ze het vanaf 31 december 10:00 doen en op een veilige afstand van (voorbij komende) mensen, vind ik alles best.
Bel de politie!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat ook.
Ze zijn hier al een week of twee bezig.

DIT STOND ER, MENSEN!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
Handmatig was jouw post #256!
Maar ik zag mijn fout gelukkig snel inquote:
Niet snel genoeg dusquote:
Happens all the time.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:19 schreef Paltos het volgende:
Dus je wou hem terechtwijzen maar was zelf fout?.
Jij zou toch mod van GVH wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik was het!!
Ooh nee daar heb ik de rechten niet voor![]()
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?quote:
Waarom zou ik zoiets voor jouw doen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?![]()
True.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets voor jouw doen?
Sukkelquote:
Mensen verbeteren en grappig doen is mijn taak.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?![]()
Wat stond er in je blog?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen verbeteren en grappig doen is mijn taak.
quote:Comment Deleted
This post has been removed by the blog administrator.
1:04 AM
Och...weer zo'n verdwaalde fan die wilde dat ik naaktfoto's naar haar stuurdequote:
Waarom zou je dat verwijderen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och...weer zo'n verdwaalde fan die wilde dat ik naaktfoto's naar haar stuurde.
Dat was de fout, Paltos.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
jouw
Omdat ze dat via de fanmail moeten vragen.quote:
Ik ben Bupatih niet.quote:
Je liegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze dat via de fanmail moeten vragen.
Met je voorgevoel.
Ik moest toch een fout maken van jouquote:Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben Bupatih niet.
Ik ben niet zo'n kneus die mensen hun bezittelijke naamwoorden naar de juiste vorm gaat omzetten.![]()
Dan moet je dat maar duidelijker uitleggen...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef Paltos het volgende:
Trouwens, ik bedoelde natuurlijk dat ik in jouw zin iets fout zou verbeteren en dan gespeeld iets zou hebben van 'Ghehe, wat doe ik nou!' omdat jij hetzelfde voorhad!
Watquote:
Ja maar check die kutzin dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar duidelijker uitleggen....
!
Dat is toch precies wat ik ook zegquote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja maar check die kutzin dan.
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?
Dat trekt toch op niets?![]()
![]()
Euh...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat ik ook zeg![]()
?
Kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef mark_03 het volgende:
Damn... op 5 centimeter na m'n hele oude in de prak gehad
. Kutbochten, kutgladheid
.
Sta nog te trillen.
Enneh, wie is Paltos.
Wegens gladheid op de weg bijna tegen iets aangebotst in een bocht?quote:
Auto bedoel ik iddquote:
| Forum Opties | |