Jooehooe...die blijft er dus ook nog wel ff in.,..quote:Een van de finalisten van Idols is zwanger. Dat is donderdag bekendgemaakt door RTL Nederland. Charissa (26) is vijf maanden in verwachting. Zij woont samen met haar vriend en Jayden, hun zoontje van anderhalf.
Tijdens de presentatie van de finalisten voor de pers kreeg Charissa een rompertje met het Idols-logo erop uitgereikt.
De kleuterleidster, die in haar vrije tijd veel zingt, zegt: "Ik ben een hippe moeder. Dat is mijn X-factor."
Lekker optimistischquote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef BVO het volgende:Tijdens de finale is zw 8 maanden zwanger?!
.
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef BVO het volgende:Tijdens de finale is zw 8 maanden zwanger?!
.
Naja ze zal wel 3e worden...Idols kennende gaan ze flink uitmelken..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Die sturen ze er zo snel mogelijk uit. Wat heb je nou aan een idol die eerst nog een tijd moet uitzwangeren...
Dit kan nog wel wat prono's om gaan gooien jaquote:Op donderdag 29 december 2005 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ze zal wel 3e worden...Idols kennende gaan ze flink uitmelken..
Daarvoor moet je in t ProNo topic zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef Liene het volgende:
Wie denken jullie dat er zaterdag uitgaat?
Ze wisten het bij haar auditie nog niet, dus toen konden ze haar niet tegenhouden. Nu is het aan het publiek...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef JohanC het volgende:
ik kan me nog herinneren dat tijdens 1 van de voor ronden iemand direct weer naar huis werd gestuurd omdat zij zwanger was. moeten ze bij dit mokkel ook doen dan.
Van dr 2e al hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef CasB het volgende:
Shit en zij is juist de leukste van heel Idols...26 jaaren zwanger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |