Milan en Jackquote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
TMF start meidenversier-show
OMG.
Kan tv nóg slechter?
Goede voornemens aan het eind van een jaar hebben is voor sukkels.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Nog goede voornemens voor volgend jaar Bupa?
Ik heb er wel een voor je:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goede voornemens aan het eind van een jaar hebben is voor sukkels. [afbeelding]

Denk aan al die toffe, extra users die IDO hier door zal krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Dat ik me er niet scheel op zal rukken betekent op foto's van een naakte Bridget betekent niet dat ik ze helemaal niet wil zien. Ben wel nieuwsgierig.Maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat Sven's sig misleidend is. Niet te vertrouwen, die Sven.
Nou, dat is ook echt het volk waar je op zit te wachten.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk aan al die toffe, extra users die IDO hier door zal krijgen.
Bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er wel een voor je:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Wel doen he!quote:
Niemand die reclame gezien?!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef BVO het volgende:
Keigaaf man!
Hoezoquote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, dat is ook echt het volk waar je op zit te wachten.
Wouter.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
TMF start meidenversier-show
OMG.
Kan tv nóg slechter?
Oh, ik dacht dat dat een reactie op dat TMF-bericht wasquote:
Zolang ze het vanaf 31 december 10:00 doen en op een veilige afstand van (voorbij komende) mensen, vind ik alles best.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
Mensen die vuurwerk afsteken moeten dood..
Vooral die kutgassies van 17 die denken dat ze dan stoer zijn omdat zij wel vuurwerk hebben en hun "vrienden" van 9 en 10 jaar oud niet..
Maar ik kwam daar niet via de link in je sig.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
HoezoJij bent toch ook een toffe gast
?
Ja, maar het is nog geen 31 december. Daarom moeten ze dood.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang ze het vanaf 31 december 10:00 doen en op een veilige afstand van (voorbij komende) mensen, vind ik alles best.
Het had gekund, Bolebeautje!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik kwam daar niet via de link in je sig.![]()
Die TMF-reclame, dat allerlei kleuren en culturen optreden, dat zo een of ander blond BrEeZaHtje nogal vreemd zegt.... Keigaaf man!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een reactie op dat TMF-bericht was.
Nou, nou!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog geen 31 december. Daarom moeten ze dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |