Oh. Daar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Paltos mag een nieuwe binnenkomer zijn, maar zeker niet met stip.Van wie is hij eigenlijk een kloon?
Oh, wacht... MB vond dat we liever moesten zijn voor newbiesPaltos
?
Zhenár!quote:
Lees dan alles even door en markeer de opmerkelijke posts ed. Om het jou makkelijk te maken geef ik je de link van het eerste topic van dit jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics staan reeds in de OP.
Ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Paltos mag een nieuwe binnenkomer zijn, maar zeker niet met stip.Van wie is hij eigenlijk een kloon?
?
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lees dan alles even door en markeer de opmerkelijke posts ed. Om het jou makkelijk te maken geef ik je de link van het eerste topic van dit jaar.
ShowChat #125: Waar is #124? :o.
Zo, nu gewoon even die overe 456 topics doorlezen.
Nou ja nee, dat moest van de mods enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
?
Maakt mij niet uit hoor.quote:
De SHO-babes zijn weer single geworden.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Ja! De deceptiequote:
En heb je een kromme of rechte piemel?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef BVO het volgende:Bupa
of
iemand anders
, maak eens een ava voor me
.
[afbeelding]
Ik kom jullie irriteren, mmkay?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
quote:
Ik vond die tweequote:
Pak gewoon de jubileumtopics eruit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Maar die waren niet gemeend.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond die twee's al wel genoeg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |