Nou ja nee, dat moest van de mods enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Oh, wacht... MB vond dat we liever moesten zijn voor newbiesPaltos
?
Maakt mij niet uit hoor.quote:
De SHO-babes zijn weer single geworden.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Ja! De deceptiequote:
En heb je een kromme of rechte piemel?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef BVO het volgende:Bupa
of
iemand anders
, maak eens een ava voor me
.
[afbeelding]
Ik kom jullie irriteren, mmkay?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
quote:
Ik vond die tweequote:
Pak gewoon de jubileumtopics eruit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Maar die waren niet gemeend.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond die twee's al wel genoeg
.
quote:
Maar ik werk wel iets lekkerder met de gedachte dat jij vredig in je bedje ligt te ronken.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef LeBeau het volgende:
Nou, ik mag volgende week in ieder geval nog uitslapen! Ik had om half 1 een gesprek bij een ICT bedrijf in Spijkenisse (over een detachering bij een drukkerij in Rotterdam als DTPer), maar weet nog eigenlijk niks. Duurt minstens nog tot volgende week tot ik weet of er überhaup interesse is in mijn onervarenheid.
Dus wat zal ik lekker uitslapen terwijl Zhenar weer hard aan het werk is.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:31 schreef Zhenar het volgende:
plaatjes die dit jaar veelnaar voren kwamen.
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Oh, ik las net dat TA-NIE-JA weer single is?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij moet gewoon leren om usernames niet zo ordinair uit te spreken!
![]()
![]()
Ik heb bij showchat aangeklopt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Het geldt alleen voor SHO-modsquote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.Bij wijze van spreken toch.
![]()
Zeg eens iets dat mij jou in mijn hartje doet sluiten.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.Bij wijze van spreken toch.
![]()
Slijmballen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa!.
Wil je alsjealsjealsjeblieft een combi-avatar maken van Bob Ross en. Marescha?
.
[afbeelding]
Alsjeblieft?
Wat een kut avatar.quote:
Dóé hét zélf dán bétér, Zhénár.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een kut avatar.Die beweging
Ik dacht: ik zeg het maar, dan hoeft Tom het niet te doen. Gegeven paard enzo he...
![]()
Nééquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dóé hét zélf dán bétér, Zhénár.
Vlucht maar, ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje doen met mijn neefje en dan naar? Narnia
?
OK, doeiquote:
Ik vind 'm leuk hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
Wat een kut avatar.Die beweging
Ik dacht: ik zeg het maar, dan hoeft Tom het niet te doen. Gegeven paard enzo he...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |