Oh. Daar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Paltos mag een nieuwe binnenkomer zijn, maar zeker niet met stip.Van wie is hij eigenlijk een kloon?
Oh, wacht... MB vond dat we liever moesten zijn voor newbiesPaltos
?
Zhenár!quote:
Lees dan alles even door en markeer de opmerkelijke posts ed. Om het jou makkelijk te maken geef ik je de link van het eerste topic van dit jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics staan reeds in de OP.
Ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Paltos mag een nieuwe binnenkomer zijn, maar zeker niet met stip.Van wie is hij eigenlijk een kloon?
?
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lees dan alles even door en markeer de opmerkelijke posts ed. Om het jou makkelijk te maken geef ik je de link van het eerste topic van dit jaar.
ShowChat #125: Waar is #124? :o.
Zo, nu gewoon even die overe 456 topics doorlezen.
Nou ja nee, dat moest van de mods enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
?
Maakt mij niet uit hoor.quote:
De SHO-babes zijn weer single geworden.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Ja! De deceptiequote:
En heb je een kromme of rechte piemel?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef BVO het volgende:Bupa
of
iemand anders
, maak eens een ava voor me
.
[afbeelding]
Ik kom jullie irriteren, mmkay?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
quote:
Ik vond die tweequote:
Pak gewoon de jubileumtopics eruit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Maar die waren niet gemeend.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond die twee's al wel genoeg
.
quote:
Maar ik werk wel iets lekkerder met de gedachte dat jij vredig in je bedje ligt te ronken.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef LeBeau het volgende:
Nou, ik mag volgende week in ieder geval nog uitslapen! Ik had om half 1 een gesprek bij een ICT bedrijf in Spijkenisse (over een detachering bij een drukkerij in Rotterdam als DTPer), maar weet nog eigenlijk niks. Duurt minstens nog tot volgende week tot ik weet of er überhaup interesse is in mijn onervarenheid.
Dus wat zal ik lekker uitslapen terwijl Zhenar weer hard aan het werk is.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:31 schreef Zhenar het volgende:
plaatjes die dit jaar veelnaar voren kwamen.
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Oh, ik las net dat TA-NIE-JA weer single is?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij moet gewoon leren om usernames niet zo ordinair uit te spreken!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |