Dat was me een streek!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Canisfire en avatars, spreek me daar niet van.
Gisteren had ie nog zo'n tekstje met dat ie Bupatih's avatars niet moest stelen?
Verdulleme!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Paltos het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/824099/1/50#35507865
http://forum.fok.nl/topic/824100/1/50#35507867
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
Jammer, maar helaas.
Probeer het de volgende keer nog eens.
Met peren?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef Airelle het volgende:
Kut.
Dat is het betere werk.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee met rabarber en bosbessenvlaai.
Houd je bek, trekvlek.quote:
Je hebt gelijk ook. Heel mooi hoor al die kruisjesquote:Op zondag 26 februari 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je bek, trekvlek.
Niks mis met onze OP.
Je hebt verschillende PI's bij de OP!quote:
Op de kruisjes naquote:
Ik zie er maar 1?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Heel mooi hoor al die kruisjes![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Heel mooi hoor al die kruisjes![]()
Duh, gekkie! Doe ik wel vaker.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt verschillende PI's bij de OP!
Nou ja, 2 danquote:
Dude, dat komt door FF, die heeft geen kruisjes. Maar Airelle's avatar doet het niet in dat blok.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, gekkie! Doe ik wel vaker.
Jeez, hoe lang ken je me nou?Je wéét toch dat ik veel tijd in mijn posts steek?
Dat het door FF komt dat ik geen kruisjes zie, snap ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat komt door FF, die heeft geen kruisjes. Maar Airelle's avatar doet het niet in dat blok.
Nou ja, en het OP-plaatje van Skaai doet het ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat het door FF komt dat ik geen kruisjes zie, snap ik.
Maar dan nog is er maar één 'kapotte', toch?
Is Bupatih modquote:
Oh, ik dacht alquote:
Dude.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef LeBeau het volgende:
Wie zijn sommigen van de lui in de Fok NationStates regio?
The Dominion of Zhenarum = Zhenar
The Democratic Republic of Beevland = BVO
The Emirate of Zazzizi = ?
The Kingdom of The Boezelaar = ?
The Holy Empire of Washandje = ?
The BRRRRRR BRRRRRR of Eend = ?
The Empire of New Croutonia = ?
The Dictatorship of Dadaidiocracy = Dada
The Empire of Bupatistan = Bupatih
The Empire of Babettelonia = Babette
The Constitutional Monarchy of Evelandia = Airelle
The Principality of Henrianen = ?
The Colony of Novalon = ?
The Holy Empire of Paltonia = Paltos, de eeuwige kutnewbie
The Holy Empire of Bolebeaunia = ik
The Kingdom of Stringbikini = ?
WHehehehe!!! OWNED PWNED PANDABEER!!!!quote:
Voorlopig zie ik niemand anders nieuw die hier regelmatig komt.quote:
Knibbeltje!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik niemand anders nieuw
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:
Ok.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:43 schreef Airelle het volgende:
Carnaval, kutfeest enzo.
Regelmatig zei ik!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Knibbeltje!en klonen van oude users zijn ook nieuwe users vind ik.
![]()
quote:
Ja dat weet ikquote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Canisfire het volgende:
Dat is spider-man in een blacksuite geen venom!
Hier stond het ook aan.quote:
quote:
We moeten alleen nog een jaar en 2 maanden wachtenquote:
Ik had gehoord dat het wel Venom wasquote:
Maar dat klopt nietquote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het wel Venom was![]()
![]()
Yeh, gaan ze het uitmelken?quote:
Ja dat klopt ja. Dat was overig het enige wat ik altijd las in de Hello Youquote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Airelle het volgende:
Ik las vroeger altijd de Helly you! en daar stond altijd een Purno de purno strip in... hoe leuk..
Ja, ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja. Dat was overig het enige wat ik altijd las in de Hello You![]()
De naam bedoel je ?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Wat is de filosofie achter purno de purno eigenlijk?
Ja, met duckeend ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Canisfire het volgende:
Purno is Purno die altijd opzoek is naar pannekoeken met knoflook.
Die er nu helaas niet meer bij is.quote:
heb ik op vhs... te vaak gezien eigenlijkquote:
ah heb jij ook zo'n moeilijke kabelloze jeugd gehad?! heftig was dat he....quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef Airelle het volgende:
Pittige tijden is voor mijn (kabel)tijd.
Hey... wou jij niet naar de live show van Idols?quote:
voor geen goudquote:Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
Hey... wou jij niet naar de live show van Idols?
Maar hoe zit dat nou... jij gaat opeens niet meer?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey... wou jij niet naar de live show van Idols?
Maar waarom dan dat zwarte kostuum?quote:
quote:
Volgens mij is het gewoon een begrafenisscène.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat zwarte kostuum?Of is de verhaallijn van Deel 3 dat spiderman in een fashion-crisis zit?
![]()
Nee ik kann nietquote:Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou... jij gaat opeens niet meer?![]()
mja ze gooien Grey naar 22.00 uur..... irritant hequote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
Mijn net 5 dinsdagavond?! Wat doe je?!?!?!?![]()
![]()
ik zou het daar simpelweg niet overleven, tussen het klapveequote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef Airelle het volgende:
Haha. Ik kijk het ook liever op TV.
Klapveequote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou het daar simpelweg niet overleven, tussen het klapvee
lang leve de volumeknop en de reclames
quote:The Holy Empire of Bolebeaunia is a tiny, safe nation, notable for its compulsory military service. Its cynical population of 6 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."
Ik vind hem niet zo tofquote:
Ze hebben GG eraf geflikkerdquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
Mijn net 5 dinsdagavond?! Wat doe je?!?!?!?![]()
![]()
ik dacht net ook al bijna dat jij het wasquote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
Canisfire, hoer. Je jat mijn icon
![]()
![]()
GILMORE GIRLS???? NEEEquote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben GG eraf geflikkerd.
Niet waar www.vpro.nl is die zo te vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
Canisfire, hoer. Je jat mijn icon
![]()
![]()
Ik ben Svurno, jij nietquote:Op zondag 26 februari 2006 21:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet waar www.vpro.nl is die zo te vinden![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tapasquote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
Ik ga morgen uiteten in Alphen aan den Rijn![]()
Lekker Tapas
Jij bent Svurno maar ik vond het nu wel een tof plaatjequote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben Svurno, jij niet.
@Dizer, weet je al wie je meeneemt?
Quote jij even lekker gewoon de post waar dat van toepassing op is, slet!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Rena was hier na mij en komt regelmatig.![]()
Huh?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
@Dizer, weet je al wie je meeneemt?
Doe vooral alsof het nooit meer terug komt.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan wie je je kaartjes geeft bedoel ikquote:
Kut Net 5quote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe vooral alsof het nooit meer terug komt.
Ben je dat nog niet gewend van Net5, dat ze om de zoveel tijd gewoon een serie eraf gooien om ruimte te maken voor een andere?
Die serie met Kim van Kooten lijkt me trouwens wel leuk, voor een Nederlandse serie.
Rena was hier na mij en komt toch regelmatig?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik niemand anders nieuw die hier regelmatig komt.
Rena staat niet in de OP, dus echt meetellen doet ze natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Rena was hier na mij en komt toch regelmatig?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Rena was hier na mij en komt toch regelmatig?![]()
Maar ze staat wel onder mij in de piramide?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rena staat niet in de OP, dus echt meetellen doet ze natuurlijk niet.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan wie je je kaartjes geeft bedoel ik.
Is zei ooit bestempeld als kutnewbie? Volgens mij niet. Tot dat gebeurt blijft die titel gewoon de jouwe, dus waar ze staat maakt niet uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar ze staat wel onder mij in de piramide?![]()
![]()
Phoe!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is zei ooit bestempeld als kutnewbie? Volgens mij niet. Tot dat gebeurt blijft die titel gewoon de jouwe, dus waar ze staat maakt niet uit.![]()
Maar ik vind je nog wel Paltof hoor.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik zie gewoon niet waarom perse die twee de kaartjes moeten krijgen? Ik ken ze niet, de meerderheid heeft ook niet van ze gehoord maar CDP is zich als een bazige relnicht aan het gedragen en dat irriteert mij enorm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jou ook, als je niet LeBoos bent.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog wel Paltof hoor.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is zei ooit bestempeld als kutnewbie? Volgens mij niet. Tot dat gebeurt blijft die titel gewoon de jouwe, dus waar ze staat maakt niet uit.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Moaah... zo lullig ben ik nou ook niet. En het was van te voren afgesproken dat als iemand niet ging, de volgende van de lijst het zou krijgen of zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Jij hebt die kaarten nu, dan hoeft hij zich er niet als een oud wijf mee te bemoeien, jij hebt ze en geeft ze aan wie jij wil, hij denkt ff de touwtjes in handen te nemen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moaah... zo lullig ben ik nou ook niet. En het was van te voren afgesproken dat als iemand niet ging, de volgende van de lijst het zou krijgen of zo..
ook goedquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
Moaah... zo lullig ben ik nou ook niet. En het was van te voren afgesproken dat als iemand niet ging, de volgende van de lijst het zou krijgen of zo..
Oprah krijgt mij niet zoquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Wat doet Oprah Winfrey in jullie avatars?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ze lijkt er wel een beetje op!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Mij ook niet. Ook niet in haar dal periode van haar gewicht piek&dal grafiekquote:
No shit, Sherlock!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel een beetje op!![]()
Stom wijf is hetquote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ook niet in haar dal periode van haar gewicht piek&dal grafiek
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
* BVO is nog steeds in.
Niet op Raf of Oprah hoor.
Ik snap je weer eens niet!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef Dada het volgende:
Wie zet zo'n tv topic dan ook in POLIk hoop niet dat pberends een spamlink heeft geplaatst
Hoe waren de kijkcijfers van Spijkerman in vergelijking met vorige week pb?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Bupa, die stuffplug is kut.
Hij resizet m'n MSN-ava automatisch.
zullen we stiekem wél gaan, met z'n tweetjesquote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon zin om de kaartjes te verkopen
Oh, nou, ik heb net zo'n mooie ava en hij resizet hem kutquote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]?
Ik kán de stuffplug niet gebruiken, omdat je daarvoor MessengerPlus nodig hebt en die doet het niet bij de versie van MSN die ik heb. (8.0)!
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
zullen we stiekem wél gaan, met z'n tweetjes
Whehe, jij houdt het nog altijd vol met die kutversie?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]?
Ik kán de stuffplug niet gebruiken, omdat je daarvoor MessengerPlus nodig hebt en die doet het niet bij de versie van MSN die ik heb. (8.0)!
Nee, niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe, jij houdt het nog altijd vol met die kutversie?![]()
Wat doe jij op MSN?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, nou, ik heb net zo'n mooie ava en hij resizet hem kut. Dom ding
.
gaan we ons heerlijk distanciëren van dat incrowdfokgebeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:Alleen al om CDP een nachtmerrie te bezorgen wil ik wel ontslag nemen
![]()
Ben niet online hoor nuquote:
Whehe!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben niet online hoor nu.
Maar was er net en het viel me op. Maar degene die ik spreken wilde was er niet dus ben maar offline weergeven gegaan.
Whehehehquote:Op zondag 26 februari 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaan we ons heerlijk distanciëren van dat incrowdfokgebeuren
en met een anti-christon spandoek zitten
en alle Raf en Floortje-sterren lek prikken![]()
en je hoeft geen ontslag te nemen want dankzij mijn bolide zijn we er in no time
maar niet verder vertellen he
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
mijne heren..... ik wens u allen een goede nachtrust![]()
En dan? Dan heb je officieel een verslavingquote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts: 29708 (gemiddeld 21 per dag)
nog eventjes
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena, je hebt foto's is je fotoboek.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik keek toevallig even. Je ziet er leuk uit.![]()
Dezequote:Op zondag 26 februari 2006 23:16 schreef rena het volgende:
Die ik zojuist verwijderd heb of die ik er zojuist opgezet heb? Ben er wat recentere foto's aan het neerkwakken namelijk
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Deze![]()
En ik dacht al dat het aan mij lag dat ze anders waren.![]()
Ik houd graag wat anonimiteit.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet zo'n fotoboek toch up to date houden heMaarre, waar zijn jou foto's ?
[Buup]quote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik houd graag wat anonimiteit.
Hmm. Hmm. Is al wat beter dan je vorige [Buup]-grapjes, maar toch niet echt dat je zegt: "Týpisch Buup!"quote:Op zondag 26 februari 2006 23:23 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup]
Heet jij dan niet echt alwaysthebest?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/Buup]
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:23 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup]
Heet jij dan niet echt alwaysthebest?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/Buup]
Ha!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga ook!
Maar niet getreurd, morgen ben ik er weer, hoor!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:!
Euh...ik ben momenteel bezig met uit mijn lichaam aan het treden. Eigenlijk slaap ik nog wel, hoor!
Zo is iedereen tevreden.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:27 schreef Dada het volgende:
[..]
En kies nou eens een avatar!Hier word ik misselijk van
-tquote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wordt jij kotsmisselijk van Kristin Davis?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Word jij kotsmisselijk van Kristin Davis?![]()
Hm, misschien moet ik dan toch nog even gaan carnavallen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef rena het volgende:
Bier schijnt ook goed te helpen bij verkoudheid![]()
Ik had je niet herkend door je avatar.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Airelle het volgende:
WHIE-HOE.
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef nevertheworst het volgende:
[..]
Ja?![]()
Oh nee, klopt net niet.![]()
Jij zei alwaystheworst, en niet nevertheworst.quote:
* Terugchecktquote:
Damn, die spanningquote:
Ik wachtte zo lang mogelijk, om de climax te optimaliserenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, die spanningIk was bang dat je het niet zou halen
[afbeelding]
Ja, maar geen Vroegiequote:
Hoezo "tegenwoordig"quote:Op maandag 27 februari 2006 09:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo voelt het anders wel
maar hoezo, zijn er tegenwoordig tijden aan verbonden??
Nu pas aan de koffie?! Ik heb mijn tweede kop hier alweer staan!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:31 schreef babette21 het volgende:
zeg val even niet massaal over mij heen ja...![]()
eerst koffie
ik begin om half 9 [lees: 9 uurquote:Op maandag 27 februari 2006 09:44 schreef Zhenar het volgende:
Nu pas aan de koffie?! Ik heb mijn tweede kop hier alweer staan!Hoe laat begin je überhaupt?!
![]()
Ik begin om half 9 (lees: half 9).quote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik begin om half 9 [lees: 9 uur]
en stiekem zit ik al aan m'n 3de kop [één als ontbijt, één bij binnenkomst, één bij binnenkomst willekeurige collega]
ik functioneer pas goed na 5 koppen koffie
jij ben dan ook nog 'n groentje op de arbeidsmarktquote:
Vijf jaar!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij ben dan ook nog 'n groentje op de arbeidsmarkt
edit: ik bedenk me nu dat ik volgende maand precies 5 jaar in 't vak zit
[nee, niet dát vak![]()
]
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef Zhenar het volgende:
Vijf jaar!En je bent nog steeds leuk!
![]()
jij en verstoffen?! lijkt me vrij onmogelijkquote:Dat geeft mij hoop dat ik zelfs loonslaaf niet zal verstoffen...![]()
... en morgen in Den Haagquote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Canisfire het volgende:
Ooh god die Olympische spelen onzin is straks in Zwolle.
Is dat een vraag of een mededeling?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Canisfire het volgende:
waarom zit er de hele tijd een kut nummer in mijn hoofd.
Nu zou iemand moeten vragen goh welk nummer.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling?
Maarja een mens mag dromen hebben hequote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu zou iemand moeten vragen goh welk nummer.
En dan geef ik antwoord.
En dan word er gezegt ooh dat nummer
Zeg het nou maar gewoonquote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu zou iemand moeten vragen goh welk nummer.
En dan geef ik antwoord.
En dan word er gezegt ooh dat nummer
quote:
als ik jou was zou ik op zoek gaan naar 'n goeie therapeut....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef Canisfire het volgende:
Maarja een mens mag dromen hebben he![]()
Sean Paul - Baby Boyquote:
quote:
Ik heb hem niet gejatquote:Op maandag 27 februari 2006 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik op zoek gaan naar 'n goeie therapeut....
't kost wat, maar dan wordt er iig wél naar je geluisterd.....
jij vieze vuile avajatter.....![]()
![]()
![]()
Dat is koren op mijn molenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:32 schreef babette21 het volgende:
jij en verstoffen?! lijkt me vrij onmogelijk![]()
quote:
Is het ookquote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar klinkt vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |