Ja maar als je bedenkt dat het uit 1987 komt.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was toch eerst zo computergemaakte tekenfilm, maar dan van erg slechte kwaliteit?
*Points @ post boven die van jouquote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Litso het volgende:
Heel erg jammer dat ze het veranderd hebben. Ik vond die slechte kwaliteit juist zijn charme hebben, en die eend was ook ontzettend tof
Ik wil echt die oude afleveringen nog een keertje terugzien
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
*Points @ post boven die van jou![]()
http://villa-achterwerk.v(...)6067+6570460+2585430quote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Litso het volgende:
Heel erg jammer dat ze het veranderd hebben. Ik vond die slechte kwaliteit juist zijn charme hebben, en die eend was ook ontzettend tof
Ik wil echt die oude afleveringen nog een keertje terugzien
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Litso het volgende:
Het is overigens van dezelfde makers als Ffukkie Slim
[afbeelding]
Op zich ook wel geinig, vooral het taalgebruik en de stemmetjes
quote:Het vreemde mannetje in zijn paarse schaatspak is één van de eerste tekenfilmhelden van Villa Achterwerk. Rond 1987 duikt hij op in de Villa. De tekenfilmserie is helemaal met de computer gemaakt, een echte primeur in die tijd. De afgelopen maanden waren deze legendarische, pixelige afleveringen opnieuw te zien in de Villa.
Voor de nieuwe avonturen van Purno kwamen twee van de geestelijke vaders van Purno weer bij elkaar: Marcus Vlaar en Hans Wessels. Het lukte de Rotterdammers de afgelopen maanden om de nieuwe Purno helemaal af te schermen van de pers. Vrijwel niemand weet hoe het op dit moment gaat met de levende animatie-legende. Zou buurvrouw Buuf nog naast hem wonen in Hootchie Cootchie Stad? Leeft de blote hond nog en de Stomme Eend? En hoe is het met zijn matties Sjaak en Kiet? Mis het niet!!
Ja Purno komt uit de jaren 80.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Purno de Purno Nederlands?.
Vette shock..
Haha die kijk ik netquote:Op zondag 26 februari 2006 19:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond de aflevering van Vrijdag erg leuk. Lekker simpele grapjes over de Homo's en Homo Erectus
.
Normaal zou ik niet noemenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Ik dacht juist dat deze tekenfilm juist zo populair was vanwege de vage tekenstijl? En nu gaan ze het normaal doen.
Werden die niet in Japan getekend?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik noem een Simbad de zee man,Boes.,Dommel,Alfred.
Yup als enige met een van de irritantjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef Vampier het volgende:
is de grote kietelaar ook weer actief?
Volgens mij en als dat zo was waren ze teminste door Nederlanders bedacht.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Werden die niet in Japan getekend?
Wat had je anders gedacht. Het zit helemaal vol met expliciet bloot, dan wel hele foute seksueel insinuerende grappen. Met in het achterhoofd de jeugdige doelgroep is er toch maar een land waar dit vandaan kan komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Purno de Purno Nederlands?.
Vette shock..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |