Ja dat weet ikquote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Canisfire het volgende:
Dat is spider-man in een blacksuite geen venom!
Hier stond het ook aan.quote:
quote:
We moeten alleen nog een jaar en 2 maanden wachtenquote:
Ik had gehoord dat het wel Venom wasquote:
Maar dat klopt nietquote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het wel Venom was![]()
![]()
Yeh, gaan ze het uitmelken?quote:
Ja dat klopt ja. Dat was overig het enige wat ik altijd las in de Hello Youquote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Airelle het volgende:
Ik las vroeger altijd de Helly you! en daar stond altijd een Purno de purno strip in... hoe leuk..
Ja, ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja. Dat was overig het enige wat ik altijd las in de Hello You![]()
De naam bedoel je ?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Wat is de filosofie achter purno de purno eigenlijk?
Ja, met duckeend ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Canisfire het volgende:
Purno is Purno die altijd opzoek is naar pannekoeken met knoflook.
Die er nu helaas niet meer bij is.quote:
heb ik op vhs... te vaak gezien eigenlijkquote:
ah heb jij ook zo'n moeilijke kabelloze jeugd gehad?! heftig was dat he....quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef Airelle het volgende:
Pittige tijden is voor mijn (kabel)tijd.
Hey... wou jij niet naar de live show van Idols?quote:
voor geen goudquote:Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
Hey... wou jij niet naar de live show van Idols?
Maar hoe zit dat nou... jij gaat opeens niet meer?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey... wou jij niet naar de live show van Idols?
Maar waarom dan dat zwarte kostuum?quote:
quote:
Volgens mij is het gewoon een begrafenisscčne.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat zwarte kostuum?Of is de verhaallijn van Deel 3 dat spiderman in een fashion-crisis zit?
![]()
Nee ik kann nietquote:Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou... jij gaat opeens niet meer?![]()
mja ze gooien Grey naar 22.00 uur..... irritant hequote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
Mijn net 5 dinsdagavond?! Wat doe je?!?!?!?![]()
![]()
ik zou het daar simpelweg niet overleven, tussen het klapveequote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef Airelle het volgende:
Haha. Ik kijk het ook liever op TV.
Klapveequote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou het daar simpelweg niet overleven, tussen het klapvee
lang leve de volumeknop en de reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |