Dat was ook al met mijn verjaardagstopicquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
een K3-taart![]()
![]()
![]()
alleen m'n naam valt weg in de topic list
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:24 schreef babette21 het volgende:
't is zo lastig concenteren: al die collega's die steeds langslopen en dan snel moeten wegklikken
[geen excuus hoor, 19 ga ik nooit halen]
Ik zit vól verrassingenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:Een K3 taart!
![]()
![]()
![]()
Bedankt zeg! Goheen verjaardagstopic, wat een verrassing!
![]()
Ik ben helemaal sprakeloos...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Airelle op 23-01-2006 14:04:27 ]
Ik heb m'n best gedaan, maar blijkbaar geven die monsters niet om zeehondjes.quote:
Phieuw! Nog even wat ademruimte... erotisch getinte ademruimtequote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef Zhenar het volgende:
Jij held, Buup...![]()
Klinkt alsof je voor het eerst alleen met de trein bent geweest![]()
Ik heb de 19 gehaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
buup denk je nu echt dat ik dat hele verhaal ga lezen...
zo en nu weer terug naar het spel want ik was "al" op 11........
[als ik ze nog weet, that is]
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
buup denk je nu echt dat ik dat hele verhaal ga lezen...
Ja inderdaad, denk ik even een korte break te houden tussen mijn strakke leerschema (quote:
quote:
Saoedi-Arabië?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
Weet iemand waar de 9 plagen plaatsvonden?
Hmz, maar welke stad?!quote:
Gaat er niemand voor me juichen?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:23 schreef MissBliss het volgende:
Best leuk om te melden: ondanks mn verschrikkelijk slechte schoolprestaties van de laatste tijd heb ik wel een 9 gehaald voor Engels![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, eerst mijn verhaal lezen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat er niemand voor me juichen?
via m'n werk, geldt alleen voor morgen en overmogen...quote:
Ik had je verhaal gelezenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, eerst mijn verhaal lezen.!
Een 9! Wat goed van joe!What voor tentamen was it? Tekst?
Ooooooooh.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had je verhaal gelezen
Alleen niet gereageerd
Het waren 3 case-meetings, dus dan moet je een nep-vergadering houden, 1 verslag met een groepje (hadden we een 8 voor) en een presentatie waar ik dus een 9 voor had!
weet je al of je tussendoor tijd hebt dan? of bedoel je aan 't eind van de dag...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Airelle het volgende:
Zeg babette zou je misschien je mob.nummer kunnen e-mailen?. Als ik dan vrije tijd heb aankomende woensdag dan zal ik even smsen waar ik ben en dan kun jij beslissen of je tijd/zin hebt om even wat te drinken.
Die 3 vergaderingen zaten dan samen met het cijfer van de presentatiequote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooooooooh.! Wat goed!
. En wat had je voor die nep-vergadering dan?
Oooooooooooh.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 3 vergaderingen zaten dan samen met het cijfer van de presentatie![]()
me tooquote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de 19 gehaald.
Maar nu wil ik ze alle 32![]()
![]()
Ik heb het programma van de dag nog niet (ze zijn daar nooit zo snel mee) maar als ik vrije tijd heb is dat na de excursie naar de rechtbank en tweede kamer. Dus dat zal aan het eind van de middag zijn. Maar laat er geen dingen voor, zou lullig zijn als blijkt dat het bij allemaal langer duurt...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je al of je tussendoor tijd hebt dan? of bedoel je aan 't eind van de dag...
't is voor mij wel handig om te weten of ik tijd vrij moet houden of niet
[ik ga anders nl zwemmen, vanwege m'n knie...]
Zo doe ik helemaal niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef rashudo het volgende:
Ik ben rashudo en ik doe bupatih na:
"Dude."
![]()
tja, kinderenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:02 schreef Bupatih het volgende:
Komt er een moeder met 3-jarig kindje tegenover me zitten, die volgens mij wat ADHD-symptomen vertoonde. (Geen wonder dat zijn moeder hem Coco-Cola light gaf...als hij meer suiker binnen zou krijgen, zou die stuiterend uit de trein springen.) Ik moest trouwens nog uitkijken dat híj niet zijn flesje over mijn laptoptas zou laten vallen.
.
Maar goed, ik heb het gered.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
me too![]()
![]()
maar ik heb er nu tóch geen tijd meer voor gehad
[mén moest ik ineens nog 'n partij gaan lopen wérken vanmiddag!!![]()
]
vanavond antwoorden vergelijken?!?!![]()
Typisch niksan-antwoord.quote:
Wat is dat met die 22 en negentien en zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik heb nog een eetafspraak, dus wordt wel later op de avond![]()
Ik sta nu op 22. Had er net eentje waarvan ik dacht "hee, zou die er bij zitten?" toen in de lijst gezocht en jawel... C B !![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat is dat met die 22 en negentien en zo?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef Zhenar het volgende:
YEAH! Ik zit op 19!!!Terwijl ik tussendoor zelfs nog gesprekken met cliënten heb kunnen afronden
![]()
mezelf
![]()
![]()
Anywayz, wil je weten waarover ik bazel? Klik dan hier
Mensa-test (ff teruglezen voor de link)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat is dat met die 22 en negentien en zo?![]()
ik mail zo wel even, lijkt me handigerquote:Op maandag 23 januari 2006 16:53 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het programma van de dag nog niet (ze zijn daar nooit zo snel mee) maar als ik vrije tijd heb is dat na de excursie naar de rechtbank en tweede kamer. Dus dat zal aan het eind van de middag zijn. Maar laat er geen dingen voor, zou lullig zijn als blijkt dat het bij allemaal langer duurt...
Vind je?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Jij opent ook om elke scheet een topic, hè?
Tis ook als een grap bedoeld natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 18:22 schreef Airelle het volgende:
Wat verwacht je? Een felle tegenreactie?. Ik vind het eigenlijk best grappig
.
Duhquote:Op maandag 23 januari 2006 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis ook als een grap bedoeld natuurlijk!
Ik begon met 'tut tut (tut)' in SC!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tut tut.
Om met de woorden van Sven te spreken![]()
Daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begon met 'tut tut (tut)' in SC!
Pff, lul je er maar weer uit.quote:
Denk jequote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begon met 'tut tut (tut)' in SC!
Ssstt niet te hard zeggen, anders hoort iemand hetquote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar vooruit, vandaag mag het. Want je bent jarig
Waarom gebruik je je avatar nietquote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef Tania18 het volgende:
Ah, ik hoopte al dat er weer een klein relletje zou ontstaan![]()
O jaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je avatar niet?
[afbeelding]
Ja, dat vind ik dus ookquote:
Grapjequote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tut tut.
Om met de woorden van Sven te spreken![]()
Ow?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef pberends het volgende:
Angelina word je niet blijer van tegenwoordig, met der botox kop.
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef BVO het volgende:
* BVO heeft kaartjes voor ABN Amro toernooi, vrijdagavond én de finale.
quote:
Nou ik weet ook niet precies wat ze gebruikt, maar gezond is het niet. Of het nou botox, coke of Brad Pitt is.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Airelle het volgende:
Sorry, maar ik zie geen botox bij der. Ik ben zelfs van mening dat die lippen natuurlijk zijn. Maar kan het mis hebben natuurlijk
.
Ze's 30, ze staat ook echt met 1 been in het graf... maar niet heus.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Die lippen zijn ook echt,en vergeet even niet hoe oud ze is ook.
Ik wil haar wel anytime anyplace
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
En die superlelijke tattoo's maken haar ook niet aantrekkelijker. De armen van die panther op der rug en bil zijn over 10 jaar 20 cm langer.
Doet me denken aan het topic: waarom plaatsen mensen die tattoe's hebben niet massaal tattoe's op hun gezicht? Dan kunnen ze altijd en overal laten zien hoe mooi hun tattoe's wel niet zijn. Maar zelfs Angelina doet dat niet, de hypocrietquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ze is pas 30.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Die lippen zijn ook echt,en vergeet even niet hoe oud ze is ook.
Ik wil haar wel anytime anyplace
Echt een fabel. Mannen die ouder zijn hebben vaak alleen meer geld, en daar valt een (fiks) gedeelte van de jonge vrouwen op.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt een fabel. Mannen die ouder zijn hebben vaak alleen meer geld, en daar valt een (fiks) gedeelte van de jonge vrouwen op.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke award had jij ook alweer?
[Duiveltja-modus]quote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Zus, je hebt mail...
Zhenar, waar blijf je nou?! ik heb er [ook] al 22
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Airelle het volgende:
IEWL!!! Wat moet die enge tomaat hier?.
Niet? Nou goed danquote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
Jan is oké
maar die links-rechts discussie gaan we niet meer voeren![]()
"13 L in a B D" wist ik in het Ned en moest ik even google'en voor de vertalingquote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Dus jij wist '13 L in a B D' en '9 P in S A'?
Ik heb alle antwoorden, ja (op een andere site).quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
"13 L in a B D" wist ik in het Ned en moest ik even google'en voor de vertaling
[anders had ik hem idd nóóit geweten]
"9 P in S A" heb ik feitelijk met dank aan jouw "Saudi Arabië" ontdekt
maar eh.... jij zegt "wist"... betekent dat dat jij de antwoorden hebt???
sommige zijn superlastig, maar 't voordeel is: als je er één van hebt, kun je er in die categorie zo nog 3 invullen... maar die laatste paar kom ik echt niet uit [maar ik geef nog niet op!!]quote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb alle antwoorden, ja (op een andere site).Kwestie van googlen.
(Ik heb die test nooit serieus gedaan, ik heb alleen even gekeken. En toen ik zag welke oplossingen jij al wél had, 'schrok' ik ff.)
timbobquote:
"Ik heb jeuk aan mijn kin"quote:
Hele grote tietuhquote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan vraag ik 't morgen gewoon weer
zeg, vertel jij eens wat "90 D in a R A" betekent....
jaquote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Ik heb jeuk aan mijn kin"
"Er zit wat prut in het kuiltje van mijn kin"
"Voel ik daar mijn eerste baardhaar?"
Timbob is de blanke meeloper van de Hofstad groepquote:
Wat zoeken jullie eigeniljk?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Babs, welke heb jij inmiddels?
Ik had vanmiddag uiteindelijk 22 antwoorden:
2,3,4,6,7,8,9,10,11,15,16,18,19,20,21,22,23,25,26,27,29,32
Welke heb jij?!![]()
Ze zoeken een geheime code op die pagina aan de hand van de huidige sterrenstand.quote:
Nee dombo... bij welke zitten ze vastquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ze zoeken een geheime code op die pagina aan de hand van de huidige sterrenstand.
De antwoorden, slimmie!!
Oh.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dombo... bij welke zitten ze vast
IK ZIT NIET VAST!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dombo... bij welke zitten ze vast
Jij niet, de anderen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK ZIT NIET VAST!![]()
![]()
Heb alleen nog geen tijd gehad om verder te gaan.![]()
Maar de antwoorden die ik wél al heb, staan in mijn post op de vorige pagina.
Niet iedereen, maar jij gelukkig welquote:Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij niet, de anderen..
Iedereen weet dat jij in no time alle antwoorden zou kunnen hebben, maar de rest niet wil ontmoedigen door zo geniaal over te komen.![]()
Crapquote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho gaat nu dus je zult er wel uitvliegen!
Als yeahinho mij nog een kans geeft...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, ik zal ook eens in de IDO game kijken.![]()
Hij doet er wel lang over. Volgens mij zit hij een of ander sadomasochistisch einde voor je te bedenken.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als yeahinho mij nog een kans geeft...![]()
De kans daarop is natuurlijk ook erg groot.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als yeahinho mij nog een kans geeft...![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef LeBeau het volgende:
Die reddingsacties van SHO ook.
Ik sta op 11 punten, kunnen jullie nu misschien al beginnen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef LeBeau het volgende:
Die reddingsacties van SHO ook.
Ik sta op 11 punten, kunnen jullie nu misschien al beginnen?
OH, ALS IK ERUIT BEN OPEENS?!quote:
Er zijn op een haar na nog maar 6 mensen overquote:
Ja, dat vond ik ook een beetje vreemdquote:
Ik nog vakerquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je trouwens wel 2 of 3 keer gesteund!
Ik ontken je steun ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn op een haar na nog maar 6 mensen over.
Ik heb jou juist heel veel ++ gegeven.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ontken je steun ook niet![]()
Maar "nu is de de finale écht begonnen" klinkt zo als "nu zijn alle suffe mensen er eindelijk uit"![]()
[/miepmodus]
En omdat er op die twee met 1 na nog maar 6 over zijn, en das keiweinigquote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]Wanneer blijkt dat ook de allerbesten af kunnen vallen, realiseer je je pas dat we nu echt met de eindstrijd bezig zijn. Zo moet je het zien
.
Niet als het aan mij ligtquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]Wanneer blijkt dat ook de allerbesten af kunnen vallen, realiseer je je pas dat we nu echt met de eindstrijd bezig zijn. Zo moet je het zien
.
Ik vond hem zelf ook wel aardigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zo had ik het nog niet bekeken! Wat weet je er toch een toffe spin aan te geven!
![]()
Beetje teveel onder de zonnebank gelegen. Of is ze Latina?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mijn beeld, wat doe je?. Ze was altijd zo knap.
.
Misschien, misschien...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:01 schreef pberends het volgende:
Fuck hier de evolutie.
Buup toch!
Niet iets voor het TTT topic?
quote:
quote:
Wat een nonsens zegquote:Iedere bekende filmster is er al mee gespot.
quote:
quote:Colin Farell:
If you fuck with my fucking crocs, you fuck with me, bitch!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Herhaling Koppensnellers gister scoorde goed. Slimme vent die Jack.
Herhaling van Finkers scoorde 424.000 kijkers.
Kom jij nou ook echt daadwerkelijk klaar of hou je het lekker binnen, wachtend op die ene aflevering waarin Jack helemaal losgaat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.talpa.tv/web/s(...)803/typeofpage=47019
Wekelijkse praatje met Jack na de uitzending! Hij is blij dat iedereen weer gekeken heeft.
Goedesmorgens meneer Dizerquote:
ONZ topic: Is pberends al een keer klaargekomen op...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:37 schreef Dada het volgende:
Kom jij nou ook echt daadwerkelijk klaar of hou je het lekker binnen, wachtend op die ene aflevering waarin Jack helemaal losgaat?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:10 schreef Dada het volgende:
[..]
ONZ topic: Is pberends al een keer klaargekomen op...
Ik verwacht een reactie pberends
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef Dada het volgende:
Pberends vind de Spijkerman shows beneden alle peil
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:10 schreef Dada het volgende:
[..]
ONZ topic: Is pberends al een keer klaargekomen op...
Ik verwacht een reactie pberends
Inderdaad, dus WAAROM BLIJF JE DAN KIJKEN GEKquote:
Idd, allemaal van diequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, dus WAAROM BLIJF JE DAN KIJKEN GEK
Zal het effe veranderen Zhenar, dat ONZ publiek kan dodelijk zijn wat betreft spelfouten
quote:
Dizznitquote:
quote:
Heette dat paardenmeisje niet Mable ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]"Dadazzle"
![]()
Dat klinkt als een My Little Pony![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:"Dadazzle"
![]()
Dat klinkt als een My Little Pony![]()
Speelde er hier dan geen enkele jongen met GI Joe en Transformers? Mijn God, de teloorgang van de man begon dus nog vroeger dan werd aangenomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:53 schreef mark_03 het volgende:
Heette dat paardenmeisje niet Mable ofzo.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heette dat paardenmeisje niet Mable ofzo.
He-Man poppetjes waren de shit!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Speelde er hier dan geen enkele jongen met GI Joe en Transformers? Mijn God, de teloorgang van de man begon dus nog vroeger dan werd aangenomen.
quote:
inmiddels nog 'n paar zag ik... heb je 'n overzicht??quote:Op maandag 23 januari 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Babs, welke heb jij inmiddels?
Ik had vanmiddag uiteindelijk 22 antwoorden:
2,3,4,6,7,8,9,10,11,15,16,18,19,20,21,22,23,25,26,27,29,32
1 t/m 11, 13, 14, 16 t/m 30, 32quote:Welke heb jij?!![]()
Had ik ookquote:
vanaf 1 kijken wat één van de twee niet heeft en de ander wel:quote:
Geweldig was dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Had ik ook
Op Skychannel, ik en mijn ouders wisten van niets totdat mijn lieve oom een keer op een zaterdagmorgen Skychannel op onze Tv installeerdeHe-Man en Skeleton
![]()
![]()
Jamaar eigenlijk wil ik alles zelf bedenken (helemaal omdat jij er meer hebt).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanaf 1 kijken wat één van de twee niet heeft en de ander wel:
zo van: jij hebt 1 niet, ik wel... het antwoord is...... ???
12: 3 B M (S H T R)- heb ik het idee dat dit een (kinder)rijmpje, sprookje oid is. "3 beautiful maids" oid...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar eigenlijk wil ik alles zelf bedenken (helemaal omdat jij er meer hebt).
We kunnen wel samen de drie moeilijke oplossen (die we allebei niet hebben):12, 31 en 33
![]()
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Speelde er hier dan geen enkele jongen met GI Joe en Transformers? Mijn God, de teloorgang van de man begon dus nog vroeger dan werd aangenomen.
quote:
hahaha (goeie reden!)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Jamaar eigenlijk wil ik alles zelf bedenken (helemaal omdat jij er meer hebt).
12 = 3 B M (S H T R) .... die weet ik écht niet....quote:We kunnen wel samen de drie moeilijke oplossen (die we allebei niet hebben):12, 31 en 33
![]()
quote:
Wat is datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha (goeie reden!)
[..]
12 = 3 B M (S H T R) .... die weet ik écht niet....
31 = 6 B to an O in C ... ik heb 't idee dat deze stiekem erg voor de hand ligt, maar ik kom er niet uit
6..... een insect heeft 6 pootjes.... in een revolver zitten 6 kogels... een kubus heeft 6 vlakken...
33 = 15 M on a D M C ... zou toch ook niet zo moeilijk moeten zijn
15 miles??? 15 men??? 15 minutes??? 15 meter???
Zou DMC in 33 hetzelfde betekenen als DMC van "Run DMC", de rappers?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha (goeie reden!)
[..]
12 = 3 B M (S H T R) .... die weet ik écht niet....
31 = 6 B to an O in C ... ik heb 't idee dat deze stiekem erg voor de hand ligt, maar ik kom er niet uit
6..... een insect heeft 6 pootjes.... in een revolver zitten 6 kogels... een kubus heeft 6 vlakken...
33 = 15 M on a D M C ... zou toch ook niet zo moeilijk moeten zijn
15 miles??? 15 men??? 15 minutes??? 15 meter???
...zei hij, gehuld in zijn nieuwe satijnen jurkje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
![]()
Was niet zo van de Gi-Joe's en Transformers ... maar gelukkig is alles nog goedgekomen.
ik dacht nog even aan 3 Big Mountains ofzo [maar 't leipe is dat er 4 letters achterstaan, dus dat zijn dan geen voorbeelden....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef Zhenar het volgende:
12: 3 B M (S H T R)- heb ik het idee dat dit een (kinder)rijmpje, sprookje oid is. "3 beautiful maids" oid...
da's meer toeval denk ikquote:33: 15 M on a D M C - ik dacht even iets met Romeinse Cijfers, maar da's niet zo logisch...
kan, hoeft nietquote:Wel denk ik dat de twee M'en hetzelfde woord zijn.
ik heb 15quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
inmiddels nog 'n paar zag ik... heb je 'n overzicht??![]()
edit: ah, daar staan ze al
[..]
1 t/m 10, 13, 14, 16 t/m 30, 32
oftewel, ik moet er nog 5 : 11, 12, 15, 31 en 33
Bet heeft hem nog niet neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:27 schreef Zhenar het volgende:Jij hebt 15 nog niet?! Dat was een van de eerste die ik had. Hij is zo suf en simpel, dat het verradelijk is.
quote:
Wil je het weten? Of moeten we hints geven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb ongeveer alles behálve 15
ik voel ook wel dat 't een voor de hand liggende is, maar ik kom er gewoon niet op
neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
Wil je het weten? Of moeten we hints geven?
als jullie 'm allebei hebben, moet 't mij toch ook kunnen lukkenquote:
Nou... ik vind het niet meer leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef babette21 het volgende:
oh God, er is ook nog een deel 2 !!!
zo kom ik toch nooit meer aan m'n rust toe
15 of zo.. en toen heb ik de antwoorden erbij gehaaldquote:
valsspelerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
15 of zo.. en toen heb ik de antwoorden erbij gehaald
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
valsspeler![]()
nou, ik ga iig níet aan deel 2 beginnen voor ik deel 1 af heb.... [kan nog wel even duren dus]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
...zei hij, gehuld in zijn nieuwe satijnen jurkje.
Nee hoor, prima te doen.quote:
Ja, dat wel... maar wat is bijvoorbeeld schrikkeljaar in het Engelsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, prima te doen.Gewoon logisch nadenken!
Leap year.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar wat is bijvoorbeeld schrikkeljaar in het Engels.
Deze zie ik nu pas!quote:26 L of the A
dat was de eerste die ik wistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
[..]
Deze zie ik nu pas!![]()
![]()
Wat stom!!!!!!!!!!!!![]()
Jij hebt 15 nog niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
wat geven jullie 't allemaal snel op zeg... stiekem google'en...
"26 L of the A" had ik ook als eerste, ik snapte al niet dat je die niet had
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
wat geven jullie 't allemaal snel op zeg... stiekem google'en...
"26 L of the A" had ik ook als eerste, ik snapte al niet dat je die niet had
Jees, wat dom ... nu weet ik 'm ookquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik zoek 't tenminste níet op.....![]()
edit: en toen ineens zag ik 't licht
bij nader inzien had ik 'm gisteren al, maar ik had het laatste woord totaal verkeerd vertaald![]()
![]()
ik kom er nu al op terugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
Dat is waar![]()
Ik ook niet trouwens.Dat is niet tof
![]()
quote:
Nu KD nog...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef pberends het volgende:
KD topic is weer gevuld.
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef pberends het volgende:
Ivo Niehe moet aan kijkcijfers Talpa wennen
Ja haha, ik kan het woord 'parlementaire democratie' niet meer zien of horen. Vandaag twee tentamens gehad over staatsinrichting en politieke besluitvorming. (Voor maatschappijleer en één voor geschiedenis). En morgen het 'einde' van twee maanden politiek geneuzel (Den Haag dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef babette21 het volgende:
hé sis, lekker dat je tentamens klaar zijn
Geschiedenis en MA is tegenwoordig verplichtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
bezoek aan tweede kamer is best leuk, voor een keertje. hebben wij toen ook gedaan, in de vierde ofzo. Maar verder heb ik weinig over politiek gehad op school, heb geschiedenis laten vallen zodra dat mogelijk was [terwijl ik 't nu wel leuk vind, maar ja...]
je weet ook nog niet hoe laat jullie teruggaan? of of je uberhaupt wel vrije tijd hebt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Airelle het volgende:
P.S. Ik heb nog steeds geen programma ontvangen. Kan dus nog niet zeggen hoe land die excursies gaan duren...
Vrije tijd is de tijd die overblijft. Onze school is wel zo educatief dat ze dat niet van te voren al inplannenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet ook nog niet hoe laat jullie teruggaan? of of je uberhaupt wel vrije tijd hebt?
Dat heb ik niet gedaan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef MissBliss het volgende:
Zeg alwaysthebest
Waarom heb je mn avatar offline gehaald?
En die 2 mislukte staan er nog wel
Thank youquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan!![]()
![]()
Even kijken of ik hem nog heb hoor.
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb hem even ergens anders geüpload.![]()
btw, is fok overal zo traag?![]()
Oh moest je werken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef babette21 het volgende:
de tweede blijft 'n fractie langer op MB staan [volgens mij]
ben je alweer beter??
gód wanneer is deze werkdag 'n keertje om
wat is dit nou weer voor rare gramaticale constructie?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef Airelle het volgende:
Whiiii, TYRA GONE WILD-filmpje is hilaaaaarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |