Ik heb de 19 gehaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
buup denk je nu echt dat ik dat hele verhaal ga lezen...
zo en nu weer terug naar het spel want ik was "al" op 11........
[als ik ze nog weet, that is]
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
buup denk je nu echt dat ik dat hele verhaal ga lezen...
Ja inderdaad, denk ik even een korte break te houden tussen mijn strakke leerschema (quote:
quote:
Saoedi-Arabië?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
Weet iemand waar de 9 plagen plaatsvonden?
Hmz, maar welke stad?!quote:
Gaat er niemand voor me juichen?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:23 schreef MissBliss het volgende:
Best leuk om te melden: ondanks mn verschrikkelijk slechte schoolprestaties van de laatste tijd heb ik wel een 9 gehaald voor Engels![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, eerst mijn verhaal lezen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat er niemand voor me juichen?
via m'n werk, geldt alleen voor morgen en overmogen...quote:
Ik had je verhaal gelezenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, eerst mijn verhaal lezen.!
Een 9! Wat goed van joe!What voor tentamen was it? Tekst?
Ooooooooh.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had je verhaal gelezen
Alleen niet gereageerd
Het waren 3 case-meetings, dus dan moet je een nep-vergadering houden, 1 verslag met een groepje (hadden we een 8 voor) en een presentatie waar ik dus een 9 voor had!
weet je al of je tussendoor tijd hebt dan? of bedoel je aan 't eind van de dag...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef Airelle het volgende:
Zeg babette zou je misschien je mob.nummer kunnen e-mailen?. Als ik dan vrije tijd heb aankomende woensdag dan zal ik even smsen waar ik ben en dan kun jij beslissen of je tijd/zin hebt om even wat te drinken.
Die 3 vergaderingen zaten dan samen met het cijfer van de presentatiequote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooooooooh.! Wat goed!
. En wat had je voor die nep-vergadering dan?
Oooooooooooh.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die 3 vergaderingen zaten dan samen met het cijfer van de presentatie![]()
me tooquote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de 19 gehaald.
Maar nu wil ik ze alle 32![]()
![]()
Ik heb het programma van de dag nog niet (ze zijn daar nooit zo snel mee) maar als ik vrije tijd heb is dat na de excursie naar de rechtbank en tweede kamer. Dus dat zal aan het eind van de middag zijn. Maar laat er geen dingen voor, zou lullig zijn als blijkt dat het bij allemaal langer duurt...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je al of je tussendoor tijd hebt dan? of bedoel je aan 't eind van de dag...
't is voor mij wel handig om te weten of ik tijd vrij moet houden of niet
[ik ga anders nl zwemmen, vanwege m'n knie...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |