Oh.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dombo... bij welke zitten ze vast
IK ZIT NIET VAST!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dombo... bij welke zitten ze vast
Jij niet, de anderen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK ZIT NIET VAST!![]()
![]()
Heb alleen nog geen tijd gehad om verder te gaan.![]()
Maar de antwoorden die ik wél al heb, staan in mijn post op de vorige pagina.
Niet iedereen, maar jij gelukkig welquote:Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij niet, de anderen..
Iedereen weet dat jij in no time alle antwoorden zou kunnen hebben, maar de rest niet wil ontmoedigen door zo geniaal over te komen.![]()
Crapquote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho gaat nu dus je zult er wel uitvliegen!
Als yeahinho mij nog een kans geeft...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, ik zal ook eens in de IDO game kijken.![]()
Hij doet er wel lang over. Volgens mij zit hij een of ander sadomasochistisch einde voor je te bedenken.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als yeahinho mij nog een kans geeft...![]()
De kans daarop is natuurlijk ook erg groot.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als yeahinho mij nog een kans geeft...![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef LeBeau het volgende:
Die reddingsacties van SHO ook.
Ik sta op 11 punten, kunnen jullie nu misschien al beginnen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef LeBeau het volgende:
Die reddingsacties van SHO ook.
Ik sta op 11 punten, kunnen jullie nu misschien al beginnen?
OH, ALS IK ERUIT BEN OPEENS?!quote:
Er zijn op een haar na nog maar 6 mensen overquote:
Ja, dat vond ik ook een beetje vreemdquote:
Ik nog vakerquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je trouwens wel 2 of 3 keer gesteund!
Ik ontken je steun ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn op een haar na nog maar 6 mensen over.
Ik heb jou juist heel veel ++ gegeven.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ontken je steun ook niet![]()
Maar "nu is de de finale écht begonnen" klinkt zo als "nu zijn alle suffe mensen er eindelijk uit"![]()
[/miepmodus]
En omdat er op die twee met 1 na nog maar 6 over zijn, en das keiweinigquote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]Wanneer blijkt dat ook de allerbesten af kunnen vallen, realiseer je je pas dat we nu echt met de eindstrijd bezig zijn. Zo moet je het zien
.
Niet als het aan mij ligtquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]Wanneer blijkt dat ook de allerbesten af kunnen vallen, realiseer je je pas dat we nu echt met de eindstrijd bezig zijn. Zo moet je het zien
.
Ik vond hem zelf ook wel aardigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zo had ik het nog niet bekeken! Wat weet je er toch een toffe spin aan te geven!
![]()
Beetje teveel onder de zonnebank gelegen. Of is ze Latina?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mijn beeld, wat doe je?. Ze was altijd zo knap.
.
Misschien, misschien...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:01 schreef pberends het volgende:
Fuck hier de evolutie.
Buup toch!
Niet iets voor het TTT topic?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |