neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
Wil je het weten? Of moeten we hints geven?
als jullie 'm allebei hebben, moet 't mij toch ook kunnen lukkenquote:
Nou... ik vind het niet meer leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef babette21 het volgende:
oh God, er is ook nog een deel 2 !!!
zo kom ik toch nooit meer aan m'n rust toe
15 of zo.. en toen heb ik de antwoorden erbij gehaaldquote:
valsspelerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
15 of zo.. en toen heb ik de antwoorden erbij gehaald
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
valsspeler![]()
nou, ik ga iig níet aan deel 2 beginnen voor ik deel 1 af heb.... [kan nog wel even duren dus]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
...zei hij, gehuld in zijn nieuwe satijnen jurkje.
Nee hoor, prima te doen.quote:
Ja, dat wel... maar wat is bijvoorbeeld schrikkeljaar in het Engelsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, prima te doen.Gewoon logisch nadenken!
Leap year.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar wat is bijvoorbeeld schrikkeljaar in het Engels.
Deze zie ik nu pas!quote:26 L of the A
dat was de eerste die ik wistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:![]()
[..]
Deze zie ik nu pas!![]()
![]()
Wat stom!!!!!!!!!!!!![]()
Jij hebt 15 nog niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
wat geven jullie 't allemaal snel op zeg... stiekem google'en...
"26 L of the A" had ik ook als eerste, ik snapte al niet dat je die niet had
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
wat geven jullie 't allemaal snel op zeg... stiekem google'en...
"26 L of the A" had ik ook als eerste, ik snapte al niet dat je die niet had
Jees, wat dom ... nu weet ik 'm ookquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik zoek 't tenminste níet op.....![]()
edit: en toen ineens zag ik 't licht
bij nader inzien had ik 'm gisteren al, maar ik had het laatste woord totaal verkeerd vertaald![]()
![]()
ik kom er nu al op terugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
Dat is waar![]()
Ik ook niet trouwens.Dat is niet tof
![]()
quote:
Nu KD nog...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef pberends het volgende:
KD topic is weer gevuld.
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef pberends het volgende:
Ivo Niehe moet aan kijkcijfers Talpa wennen
Ja haha, ik kan het woord 'parlementaire democratie' niet meer zien of horen. Vandaag twee tentamens gehad over staatsinrichting en politieke besluitvorming. (Voor maatschappijleer en één voor geschiedenis). En morgen het 'einde' van twee maanden politiek geneuzel (Den Haag dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef babette21 het volgende:
hé sis, lekker dat je tentamens klaar zijn
Geschiedenis en MA is tegenwoordig verplichtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
bezoek aan tweede kamer is best leuk, voor een keertje. hebben wij toen ook gedaan, in de vierde ofzo. Maar verder heb ik weinig over politiek gehad op school, heb geschiedenis laten vallen zodra dat mogelijk was [terwijl ik 't nu wel leuk vind, maar ja...]
je weet ook nog niet hoe laat jullie teruggaan? of of je uberhaupt wel vrije tijd hebt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Airelle het volgende:
P.S. Ik heb nog steeds geen programma ontvangen. Kan dus nog niet zeggen hoe land die excursies gaan duren...
Vrije tijd is de tijd die overblijft. Onze school is wel zo educatief dat ze dat niet van te voren al inplannenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet ook nog niet hoe laat jullie teruggaan? of of je uberhaupt wel vrije tijd hebt?
Dat heb ik niet gedaan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef MissBliss het volgende:
Zeg alwaysthebest
Waarom heb je mn avatar offline gehaald?
En die 2 mislukte staan er nog wel
Thank youquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan!![]()
![]()
Even kijken of ik hem nog heb hoor.
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb hem even ergens anders geüpload.![]()
btw, is fok overal zo traag?![]()
Oh moest je werken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef babette21 het volgende:
de tweede blijft 'n fractie langer op MB staan [volgens mij]
ben je alweer beter??
gód wanneer is deze werkdag 'n keertje om
wat is dit nou weer voor rare gramaticale constructie?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:36 schreef Airelle het volgende:
Whiiii, TYRA GONE WILD-filmpje is hilaaaaarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |