Zo doe ik helemaal niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef rashudo het volgende:
Ik ben rashudo en ik doe bupatih na:
"Dude."
![]()
tja, kinderenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:02 schreef Bupatih het volgende:
Komt er een moeder met 3-jarig kindje tegenover me zitten, die volgens mij wat ADHD-symptomen vertoonde. (Geen wonder dat zijn moeder hem Coco-Cola light gaf...als hij meer suiker binnen zou krijgen, zou die stuiterend uit de trein springen.) Ik moest trouwens nog uitkijken dat híj niet zijn flesje over mijn laptoptas zou laten vallen.
.
Maar goed, ik heb het gered.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
me too![]()
![]()
maar ik heb er nu tóch geen tijd meer voor gehad
[mén moest ik ineens nog 'n partij gaan lopen wérken vanmiddag!!![]()
]
vanavond antwoorden vergelijken?!?!![]()
Typisch niksan-antwoord.quote:
Wat is dat met die 22 en negentien en zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik heb nog een eetafspraak, dus wordt wel later op de avond![]()
Ik sta nu op 22. Had er net eentje waarvan ik dacht "hee, zou die er bij zitten?" toen in de lijst gezocht en jawel... C B !![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat is dat met die 22 en negentien en zo?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef Zhenar het volgende:
YEAH! Ik zit op 19!!!Terwijl ik tussendoor zelfs nog gesprekken met cliënten heb kunnen afronden
![]()
mezelf
![]()
![]()
Anywayz, wil je weten waarover ik bazel? Klik dan hier
Mensa-test (ff teruglezen voor de link)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat is dat met die 22 en negentien en zo?![]()
ik mail zo wel even, lijkt me handigerquote:Op maandag 23 januari 2006 16:53 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het programma van de dag nog niet (ze zijn daar nooit zo snel mee) maar als ik vrije tijd heb is dat na de excursie naar de rechtbank en tweede kamer. Dus dat zal aan het eind van de middag zijn. Maar laat er geen dingen voor, zou lullig zijn als blijkt dat het bij allemaal langer duurt...
Vind je?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Jij opent ook om elke scheet een topic, hè?
Tis ook als een grap bedoeld natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 18:22 schreef Airelle het volgende:
Wat verwacht je? Een felle tegenreactie?. Ik vind het eigenlijk best grappig
.
Duhquote:Op maandag 23 januari 2006 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis ook als een grap bedoeld natuurlijk!
Ik begon met 'tut tut (tut)' in SC!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tut tut.
Om met de woorden van Sven te spreken![]()
Daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begon met 'tut tut (tut)' in SC!
Pff, lul je er maar weer uit.quote:
Denk jequote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begon met 'tut tut (tut)' in SC!
Ssstt niet te hard zeggen, anders hoort iemand hetquote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar vooruit, vandaag mag het. Want je bent jarig
Waarom gebruik je je avatar nietquote:Op maandag 23 januari 2006 18:58 schreef Tania18 het volgende:
Ah, ik hoopte al dat er weer een klein relletje zou ontstaan![]()
O jaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je avatar niet?
[afbeelding]
Ja, dat vind ik dus ookquote:
Grapjequote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tut tut.
Om met de woorden van Sven te spreken![]()
Ow?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef pberends het volgende:
Angelina word je niet blijer van tegenwoordig, met der botox kop.
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef BVO het volgende:
* BVO heeft kaartjes voor ABN Amro toernooi, vrijdagavond én de finale.
quote:
Nou ik weet ook niet precies wat ze gebruikt, maar gezond is het niet. Of het nou botox, coke of Brad Pitt is.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Airelle het volgende:
Sorry, maar ik zie geen botox bij der. Ik ben zelfs van mening dat die lippen natuurlijk zijn. Maar kan het mis hebben natuurlijk
.
Ze's 30, ze staat ook echt met 1 been in het graf... maar niet heus.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Die lippen zijn ook echt,en vergeet even niet hoe oud ze is ook.
Ik wil haar wel anytime anyplace
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
En die superlelijke tattoo's maken haar ook niet aantrekkelijker. De armen van die panther op der rug en bil zijn over 10 jaar 20 cm langer.
Doet me denken aan het topic: waarom plaatsen mensen die tattoe's hebben niet massaal tattoe's op hun gezicht? Dan kunnen ze altijd en overal laten zien hoe mooi hun tattoe's wel niet zijn. Maar zelfs Angelina doet dat niet, de hypocrietquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |