Ik krijg wel altijd een rare beeden in m kop als ik hoor dat iemand de rechter hand van een vent isquote:Op maandag 23 januari 2006 23:43 schreef MrX1982 het volgende:
Die Melkert toch. Zo'n grijze muis. Heeft hij het toch vrij goed gedaan als rechterhand van Dervis.
Dioe rare gedachtes kreeg ik dus ook meteenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik krijg wel altijd een rare beeden in m kop als ik hoor dat iemand de rechter hand van een vent is![]()
Dat ik in de hel ga branden wegens mijn vulgaire geest was al een tijdje duidelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dioe rare gedachtes kreeg ik dus ook meteen.
Wat zegt dat over ons?![]()
Neem mijn zonden dan ook over wil je.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat ik in de hel ga branden wegens mijn vulgaire geest was al een tijdje duidelijk.
quote:Van Hooijdonk terug bij Feyenoord
Uitgegeven: 23 januari 2006 20:48
Laatst gewijzigd: 23 januari 2006 21:15
ROTTERDAM - Pierre van Hooijdonk is opnieuw Feyenoorder. De 36-jarige spits kwam maandagavond tot overeenstemming over een verbintenis voor anderhalf jaar. De spits speelde het laatste half jaar bij NAC Breda. Feyenoord maakte de transfer op de eigen website bekend.
Feyenoord had ernstig behoefte aan een extra aanvaller, een pinchhitter. Van Hooijdonk, die bij NAC op de bank zou belanden omdat hij niet in het plaatje van de nieuwe trainer Cees Lok paste, leek de ideale oplossing. De Rotterdamse titelpretendent handelde snel en adequaat.
Vertrouwen
De ex-international hapte graag toe. "Ik ben blij met het vertrouwen dat de club en trainer Koeman in mij stellen. Ik weet voor welke specifieke positie ik ben gehaald. Bij Oranje had ik die rol ook en ligt mij wel. Ik heb er veel zin in."
Van Hooijdonk speelde eerder tussen 2001 en 2003 bij Feyenoord. Hij leidde de Rotterdamse club naar de triomf in de UEFA Cup. In 85 officiële wedstrijden maakte hij 63 doelpunten. In 2003 vertrok hij naar het Turkse Fenerbahçe, waarmee hij twee nationale titels veroverde. Een Nederlandse titel ontbreekt nog op zijn erelijst. Feyenoord is dit seizoen kampioenskandidaat.
Specifieke kwaliteiten
Trainer Erwin Koeman juichte de komst van 'Pi-Air' toe. "Wij waren al langer op zoek naar zo'n type speler. Hij is een extra aanvaller met specifieke kwaliteiten die wij goed kunnen gebruiken. Bovendien heeft hij de vrije trap als extra wapen. Over zijn rol hebben we goede en duidelijke gesprekken gevoerd. Pierre is een winnaar."
Is goed, wist je al dat de drank er rijkelijk vloed en dat in de hel alleen maar geile vrouwtjes zijn die de term maagd allang niet meer kennenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Neem mijn zonden dan ook over wil je.
de aanslagen op de twin towers misschien??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef RichardQuest het volgende:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 36)
36, dat heeft Theo Van Gogh volgens mij niet eens gehaald.
Ik ben er nog nooit geweest dus heb geen idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Is goed, wist je al dat de drank er rijkelijk vloed en dat in de hel alleen maar geile vrouwtjes zijn die de term maagd allang niet meer kennen
Dan weet je tenminste wel waar je 250 miljoen per vliegtuig aan besteed is.quote:
En dan heb je een klokkenluider, gebeurt er ditte.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef DionysuZ het volgende:
de wereld is een zieke plaats. Kindertjes aan de macht, verstandige mensen willen niks met politiek te maken hebben. Wordt tijd dat er eens wat meer idealisme ipv zakkenvullerij in de politiek gaat. Een paar doktoren heeft deze wereld nodig. Revolutie.
Blablabla.quote:Fraude, wanbeheer, favoritisme, geldverspilling... Het is allemaal niets nieuws in de Europese Unie. Het grootste schandaal tot dusver - ingeleid door het ontslag van klokkenluider Paul van Buitenen - dwong de hele Europese Commissie van Jacques Santer in maart 1999 op te stappen na een vernietigend rapport door een raad van wijzen, tegen o.a. de Franse commissaris Edith Cresson (Wetenschapsbeleid). Maar er zijn in de loop der jaren tal van andere, kleine tot grote zaken met een geurtje geweest:
• december 1998: tussen 1995 en '98 heeft de EU 24 miljard frank in het Europese opleidingsprogramma Leonardo da Vinci gestoken, terwijl dat nu bol blijkt te staan van nepotisme en geknoei met valse facturen. Het beheer van het beroepsopleidingsprogramma is in handen van de in Brussel gevestigde firma NV Agenor, een Bureau voor Technische Bijstand (BTB). Het Parlement weigert de kwijting voor de begroting 1996.
• september 1998: de Commissie schrapt het examen voor ambtenaren waaraan zo'n 30.000 kandidaten gaan deelnemen nadat bleek dat de Italiaanse tekst met vragen op voorhand stiekem verkocht werd.
• augustus 1998: de Commissie schorst de Fransman Hunert Onidi, chef van ECHO (de Europese koepelorganisatie voor humanitaire hulpprogramma's), omdat zeker 25 miljoen, eigenlijk bedoeld voor de hulpprogramma's, zouden verdwenen zijn via duistere kanalen.
• maart 1995: de Belgische politie valt binnen bij de Toerismedienst van de Commissie. Twee Grieken en een Fransman zouden tussen 1989 en 1995 voor 15 miljoen smeergeld hebben opgestreken bij het toekennen van studie- en andere opdrachten.
Voorts waren er nog onregelmatigheden bij:
• Phare en Tacis, hulpprogramma's voor Oost-Europa en Rusland: miljoenen zijn ten onrechte uitgegeven aan externe adviseurs.
• Joule-Thermie en Altener, programma's voor onderzoek naar alternatieve energiebronnen: de Europese Rekenkamer stelde vast dat de organisatie een knoeiboel is waarbij zonder enige controle veel geld wordt verkwist.
• MED, het hulpprogramma voor landen rond de Middellandse Zee: geld is verdwenen of opdrachten zijn uitbesteed in een systeem van vriendjespolitiek. En dan is er nog het, vooral bij zuidelijke lidstaten gebruikelijke nepotisme:
• Europees Commissaris Joao de Deus Pinheiro heeft zijn zwager benoemd in zijn eigen staf, weliswaar via de geëigende kanalen.
• De vrouw van Manuel Marin, de Spaanse commissaris die zelf ook al in opspraak is geraakt wegens financieel wanbeheer bij MED, werkt bij ook bij de Europese Commissie.
• Op den duur ging het 'commi-bashing' van journalisten die het gemunt hebben op de commissarisen erg ver, ten tijde van de zaak-Cresson: zo kon de Nederlandse commissaris Hans van den Broek makkelijk aangewreven worden dat zes van de zeven topambtenaren op zijn kabinet Nederlanders zijn, van wie eentje prins Constantijn van Oranje, de neef van zijn schoonzoon (Van den Broeks dochter Marilène is getrouwd met Maurits van Oranje).
quote:Dittrich laakt regeldrift CDA en VVD
DEN HAAG (ANP) - D66-leider Dittrich stoort zich aan de neiging van het CDA en de VVD om steeds met nieuwe regels te komen om de problemen in de samenleving aan te pakken. ,,Met grof geschut kun je misschien wel een tijdelijk schokeffect bereiken, maar uiteindelijk los je er niets mee op.''
Dittrich zei dat maandag naar aanleiding van het pleidooi van VVD-minister Verdonk (Integratie en Vreemdelingenzaken) dat iedereen op straat Nederlands zou moeten spreken. ,,Daarmee raak je de vrijheid van iedereen, ook van de mensen die goed geïntegreerd zijn'', vindt Dittrich. ,,Dan schiet je je doel voorbij.''
Hetzelfde soort ,,betutteling'' ziet de D66-leider ook bij VVD-minister Hoogervorst (Volksgezondheid), die het alcoholgebruik van jongeren onder de 18 wil verbieden, en bij de CDA-fractie, die haatzaaiers hard wil aanpakken.
Volgens Dittrich geloven CDA en VVD te veel in de maakbaarheid van de samenleving, met name als het om integratievraagstukken gaat. ,,De gedachte is: als je maar nieuwe regels verzint, kun je een maatschappelijk probleem aanpakken. Dan denken de burgers: ha, er gebeurt eindelijk wat. Maar als die regels niet helpen, is de teleurstelling des te groter.''
Het ,,vrijheidslievende D66'' doet aan deze tendens in de politiek niet mee, zegt Dittrich. ,,Wij geloven niet in dat groepsdenken. Wij vinden dat niet liberaal. Je moet er rekening mee houden dat alle mensen verschillend zijn.''
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:56 schreef Yildiz het volgende:
Lobbyist Bush bekent omkoping
Goedemorgen.
Ook niet Theo kwam tot #39 zover ik weetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De aanslagen op de twin towers misschien??
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Herhaling Koppensnellers gister scoorde goed. Slimme vent die Jack.
Herhaling van Finkers scoorde 424.000 kijkers.
Ik heb het nog geen 1 keer gezien, maar is Koppensnellers bijna identiek aan Kopspijkers? Zo ja, ik dacht dat meneer naar de commercielen ging om andere dingen te kunnen doen. Beetje raar dat ie dan exact op dezelfde voet verder gaat. Bij cafe de sport vond ik het btw ook een waardeloos figuur. Beetje Jan Mulder figuur. Misschien nog wel lager dan dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:32 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.talpa.tv/web/s(...)803/typeofpage=47019
Wekelijkse praatje met Jack na de uitzending! Hij is blij dat iedereen weer gekeken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |