quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:¤heque $pijkerman
.
Ik pleit voor een apart subforum voor Spijkerman, dan kan Klaagbaak wel sluiten.
Overigens heb ik alleen de eerste aflevering gezien en zolang De Lama's, Idols en de VARA met goede cabaret komt ga ik Koppensnellers niet kijken ook. Net zoals 2/3 van het voormalig Kopspijkers-publiek. Spijkerman heeft het afgedaan, niet alleen voor mij.
Verkapt "ik-hou-van-pberends" topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Dus, aangezien jij het nu niet meer kijkt, geen posts meer over het nieuwe Kopspijkers? Of toch weer wel? Als je gewoon doorgaat moet jij mij toch eens uitleggen wat die seksuele aantrekkingskracht is van Jack. Eén ding dat er uit springt bij Jack zijn z'n "gezichts explosies" maar het lijkt mij dat jouw Jack-haat-liefde dieper gaat dan uiterlijke aantrekkingskracht. Kortom uitleg pberends.
Mag je niets posten over een programma als je een aflevering niet gezien hebt? Dit is in strijd met de Grondwet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Dus, aangezien jij het nu niet meer kijkt, geen posts meer over het nieuwe Kopspijkers? Of toch weer wel? Als je gewoon doorgaat moet jij mij toch eens uitleggen wat die seksuele aantrekkingskracht is van Jack. Eén ding dat er uit springt bij Jack zijn z'n "gezichts explosies" maar het lijkt mij dat jouw Jack-haat-liefde dieper gaat dan uiterlijke aantrekkingskracht. Kortom uitleg pberends.
Verkapt "pberends-houdt-meer-van-Spijkerman-dan-van-mij"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verkapt "ik-hou-van-pberends" topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkapt "pberends-houdt-meer-van-Spijkerman-dan-van-mij"
Jaloers kreng, die Dada.
Sinds Pim mag demoniseren niet meer pberends, staat in de grondwet. Het zou met niet verbazen als een lid van de berendstad groep straks een mes tussen de ribben van Jack Spijkerman plaatst. En negatieve kritiek posten als reactie op een programma dat jij niet hebt gezien is nogal sneu, of niet dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef pberends het volgende:
Mag je niets posten over een programma als je een aflevering niet gezien hebt? Dit is in strijd met de Grondwet.
Dat ging nog aardig snel gelukkig. Maar na jarenlange ervaring word je er handig in he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu is het afwachten tot Dada het toetsenbord weer schoon heeft![]()
Nee he weer zo'n Jim Carrey fan, prachtig he als ie met z'n kont gaat pratenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef thefunny het volgende:
Lekkere OPperdepop.
En I-Spy24 heeft een Hummerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef du_ke het volgende:
Je moet een beetje lief zijn voor Pberends. Hij heeft eendjes.
Ik koop dan altijd een nieuwe voor veel te veel geld, en die blijkt uiteindelijk niks beter te zijn of juist veel slechter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat ging nog aardig snel gelukkig. Maar na jarenlange ervaring word je er handig in he.
Hij zou zelf ook nep kunnen zijn ja, dus dat is niet zo vreemdquote:
Je moet ook niet spul kopen van die "publieke" merken. Die leveren meestal alleen maar overgewaardeerde klotezooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik koop dan altijd een nieuwe voor veel te veel geld, en die blijkt uiteindelijk niks beter te zijn of juist veel slechter.
Ook wel bekend als het "Jack Spijkerman effect".![]()
AAARSOMOLIOOOO!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee he weer zo'n Jim Carrey fan, prachtig he als ie met z'n kont gaat praten
kan als meisje ook hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef ymme het volgende:
Het is dat ik geen jongen ben, anders was ik graag een keer klaargekomen tussen de ogen van J spijkerman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |