abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34406873
Misschien is het jullie opgevallen, ach wat lul ik, natuurlijk is het jullie opgevallen. De Jack Spijkerman haat van pberends. Pberends vindt de Spijkerman shows beneden alle peil (daar heeft ie een punt) maar stemt toch elke week weer trouw op Talpa af om de nieuwe van Jack te bekijken.

Nou is mijn vraag aan jullie: Is pberends al een keer klaargekomen bij het kijken naar Jack z'n show of wacht hij op dat ene moment waarin Jack laat zien dat hij die Talpa miljoenen dubbel en dwars waard is? Of is het overduidelijk en heeft pberends zijn mooie Sony breedbeeld TV al tig keer bevuild?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dada op 24-01-2006 11:34:09 ]
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_34406895
"ik kijk iedere week weer zodat het mogelijk is om het mogelijk te maken het elke week af te kraken"

pi_34406906
Doe ik ook trouwens, en het is werkelijk een grote kutshow.
pi_34407346

¤heque $pijkerman .

Ik pleit voor een apart subforum voor Spijkerman, dan kan Klaagbaak wel sluiten .

Overigens heb ik alleen de eerste aflevering gezien en zolang De Lama's, Idols en de VARA met goede cabaret komt ga ik Koppensnellers niet kijken ook. Net zoals 2/3 van het voormalig Kopspijkers-publiek. Spijkerman heeft het afgedaan, niet alleen voor mij .
pi_34407557
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef pberends het volgende:
¤heque $pijkerman .

Ik pleit voor een apart subforum voor Spijkerman, dan kan Klaagbaak wel sluiten .

Overigens heb ik alleen de eerste aflevering gezien en zolang De Lama's, Idols en de VARA met goede cabaret komt ga ik Koppensnellers niet kijken ook. Net zoals 2/3 van het voormalig Kopspijkers-publiek. Spijkerman heeft het afgedaan, niet alleen voor mij .

Dus, aangezien jij het nu niet meer kijkt, geen posts meer over het nieuwe Kopspijkers? Of toch weer wel? Als je gewoon doorgaat moet jij mij toch eens uitleggen wat die seksuele aantrekkingskracht is van Jack. Eén ding dat er uit springt bij Jack zijn z'n "gezichts explosies" maar het lijkt mij dat jouw Jack-haat-liefde dieper gaat dan uiterlijke aantrekkingskracht. Kortom uitleg pberends.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:36:09 #6
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_34407727
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Dada het volgende:

[..]

Dus, aangezien jij het nu niet meer kijkt, geen posts meer over het nieuwe Kopspijkers? Of toch weer wel? Als je gewoon doorgaat moet jij mij toch eens uitleggen wat die seksuele aantrekkingskracht is van Jack. Eén ding dat er uit springt bij Jack zijn z'n "gezichts explosies" maar het lijkt mij dat jouw Jack-haat-liefde dieper gaat dan uiterlijke aantrekkingskracht. Kortom uitleg pberends.
Verkapt "ik-hou-van-pberends" topic
pi_34407732
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Dada het volgende:

[..]

Mag je niets posten over een programma als je een aflevering niet gezien hebt? Dit is in strijd met de Grondwet.
pi_34407762
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Verkapt "ik-hou-van-pberends" topic
Verkapt "pberends-houdt-meer-van-Spijkerman-dan-van-mij"

Jaloers kreng, die Dada.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:39:38 #9
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_34407844
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Verkapt "pberends-houdt-meer-van-Spijkerman-dan-van-mij"

Jaloers kreng, die Dada.

Nu is het afwachten tot Dada het toetsenbord weer schoon heeft
pi_34407927
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef pberends het volgende:
Mag je niets posten over een programma als je een aflevering niet gezien hebt? Dit is in strijd met de Grondwet.
Sinds Pim mag demoniseren niet meer pberends, staat in de grondwet. Het zou met niet verbazen als een lid van de berendstad groep straks een mes tussen de ribben van Jack Spijkerman plaatst. En negatieve kritiek posten als reactie op een programma dat jij niet hebt gezien is nogal sneu, of niet dan?
pi_34407981
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu is het afwachten tot Dada het toetsenbord weer schoon heeft
Dat ging nog aardig snel gelukkig. Maar na jarenlange ervaring word je er handig in he.
pi_34408053
Lekkere OPperdepop.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34408104
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef thefunny het volgende:
Lekkere OPperdepop.
Nee he weer zo'n Jim Carrey fan, prachtig he als ie met z'n kont gaat praten
pi_34408106
Je moet een beetje lief zijn voor Pberends. Hij heeft eendjes .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34408128
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef du_ke het volgende:
Je moet een beetje lief zijn voor Pberends. Hij heeft eendjes .
En I-Spy24 heeft een Hummer
pi_34408182
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Dada het volgende:

[..]

En I-Spy24 heeft een Hummer
Die ken ik niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:50:56 #17
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_34408234
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef Dada het volgende:

[..]

Dat ging nog aardig snel gelukkig. Maar na jarenlange ervaring word je er handig in he.
Ik koop dan altijd een nieuwe voor veel te veel geld, en die blijkt uiteindelijk niks beter te zijn of juist veel slechter.

Ook wel bekend als het "Jack Spijkerman effect".
pi_34408254
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:49 schreef du_ke het volgende:
Die ken ik niet .
Hij zou zelf ook nep kunnen zijn ja, dus dat is niet zo vreemd
pi_34408322
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik koop dan altijd een nieuwe voor veel te veel geld, en die blijkt uiteindelijk niks beter te zijn of juist veel slechter.

Ook wel bekend als het "Jack Spijkerman effect".
Je moet ook niet spul kopen van die "publieke" merken. Die leveren meestal alleen maar overgewaardeerde klotezooi
pi_34408334
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Dada het volgende:

[..]

Nee he weer zo'n Jim Carrey fan, prachtig he als ie met z'n kont gaat praten
AAARSOMOLIOOOO!!

Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:51:09 #21
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34410018
Niks mis met pberends.

Die heeft tenminste nog wél humor.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bupatih op 24-01-2006 12:57:39 (Het wachten is op Dada's inkoppertje hierop) ]
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34411383
Het is dat ik geen jongen ben, anders was ik graag een keer klaargekomen tussen de ogen van J spijkerman.
pi_34411432
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef ymme het volgende:
Het is dat ik geen jongen ben, anders was ik graag een keer klaargekomen tussen de ogen van J spijkerman.
kan als meisje ook hoor
pi_34411582
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef mcDavid het volgende:

[..]

kan als meisje ook hoor
Nee zijn hele gezicht moet onder zitten met BUD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')