Omdat jij erin gepost had.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
7 minuten lang geen nieuw topic, maar als die er eenmaal is, komen ze opeens allemaal aan stormen!
Ach, ga toch topics dichtlullen ofzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Airelle het volgende:
*Allemaal aanstormen* Waar dan?
Met topics dichtlullen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Airelle het volgende:
Waar denk je dat ik mee bezig ben dan?.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef Airelle het volgende:
Bleh.
Daar kreeg ik de kans niet eens voor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]. Open dan gewoon zelf een nieuw topic ondankbare hond
!
Je had 7 minuten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar kreeg ik de kans niet eens voor..
nee..... er zat ook niemand op je te wachen ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Airelle het volgende:
Daar kreeg ik de kans niet eens voor..
Ik kan verdomd snel nadenken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Sommige mensen denken na over TT's.![]()
Daar waar ik studeer.quote:
Dat jij nou de enige bent die nog steeds de ongeschreven regel gebruikt dat degene die de laatste post in het topic maakt de volgende moet openenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee..... er zat ook niemand op je te wachen ofzo
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar waar ik studeer..
Je mag nog wel een glaasje Karvan Cevitam hoor, Buup. Die anderen willen het blijkbaar niet. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
* bookmarkt postquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik kom wel een keer langs.
Ooit.!
Whehe, dat doe ik helemaal niet hoor.quote:
heb ik van jou geleerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Airelle het volgende:
Dat jij nou de enige bent die nog steeds de ongeschreven regel gebruikt dat degene die de laatste post in het topic maakt de volgende moet openen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
ga je in Meppel wonen, Sven?!?!?in Méppel??????
allejezus
en wat was daar erg aan dan??quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef Airelle het volgende:
Dat was alleen omdat jij het vertikkte om uberhaupt een topic te openen..
Ja, zo'n post kon je verwachten natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
ga je in Meppel wonen, Sven?!?!?in Méppel??????
allejezus
Ja! Zwollequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:
Dat is bijna net zo erg als Zwolle.
Jawohl!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat jij het vertikkte om uberhaupt een topic te openen..
bijna idd... op Zwolle kun je iig nog een beetje leuk rijmen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:
Dat is bijna net zo erg als Zwolle.
hé, dit is onze discussie jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Svensational het volgende:
Jawohl!
Straks (23.15 uur) is de herhaling van friends.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
oeh zit ik GTST te kijken luisteren.... blijkt die geweldige poker-aflevering van Friends bezig
gekkiequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Straks (23.15 uur) is de herhaling van friends.
Slaap je dan al?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gekkiedan lig ik toch allang in m'n bedje
ik denk dat ik vandaag voor tienen op bed ligquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Slaap je dan al?![]()
Oh ja, jij moet werken.![]()
Die ga ik morgen kijken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Fun with Dick and Jane
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Eerste woorden Sylvie Meis tegen haar nieuwe baby: "Ahhhh, gucci, gucci, gucci"
hihiquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Eerste woorden Sylvie Meis tegen haar nieuwe baby: "Ahhhh, gucci, gucci, gucci"
OMGquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dit gewoon een hele domme fout:
[afbeelding]
Als ik op >> druk, gaat ie als een gek alle nummers langs, zonder ze te spelenquote:
HELPquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik op >> druk, gaat ie als een gek alle nummers langs, zonder ze te spelen
Dat laatste lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HELP
Moet ik misschien die nieuwe versie downloaden waar ie al heel de tijd op hamert, of komt het misschien omdat ik net mn hele mp3-map naar een andere schijf heb verplaatst??
Maar sommige nummers speelt hij wel, om precies te zijn 2 nummers van dezelfde artiest en die zijn ook verplaatsquote:
Dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar sommige nummers speelt hij wel, om precies te zijn 2 nummers van dezelfde artiest en die zijn ook verplaats
Trusten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik m'n neusgaten maar eens ga dichtstoppen met tampons....
en dan m'n bed maar opzoek
goodnight to you all
Tampons in je neus?quote:
Die stop ik doorgaans ergens andersquote:
n00bquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Yo
Hé, ELM.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Yo
Dankjequote:
* rent naar FA-topicquote:
Valt het zo opquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Valt het zo op![]()
Naja nu een leuke avatar zien te vinden
Als ik erop klik, springt hij gelijk naar de volgendequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Als je één keer klikt op een liedje en dan Alt+3 indrukt, zie je de gegevens van het nummer. Klopt de verwijzing naar de locatie van het nummer?
Eén keer klikken, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik erop klik, springt hij gelijk naar de volgende
Dus heb ik maar een nieuwe lijst gemaakt![]()
Op die laatste foto is ze zeker de moeite waardquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wie óók tof is?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammie! Djemmie!
Te laat, lijst is al wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén keer klikken, hè?Niet dubbelklikken.
Op die andere foto's ook, hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op die laatste foto is ze zeker de moeite waard![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op die laatste foto is ze zeker de moeite waard![]()
Heldquote:
Ja! Die is bedacht door Alfred Jodocus Kwak. Je weet wel, die zanger van nummers zoals Anne, Toveren, Opzij en Hilversum III.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Ja Herman van Veen in mijn avatar![]()
Dude, Buup heeft die avatar verbeterd en zulksquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Ja Herman van Veen in mijn avatar![]()
Heb deze ook maar op het internet gevondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, Buup heeft die avatar verbeterd en zulks! Ga die eens gebruiken, vlegel. [afbeelding]
Nou schiet op, want ik begin me er ook aan te irriterenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb deze ook maar op het internet gevonden![]()
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou schiet op, want ik begin me er ook aan te irriteren
14.gifquote:
Die van mij is even lief, maar wel scherper.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Canisfire het volgende:
Wat is er mis met mijn avatar hij is toch lief![]()
Buup. Echt, ik begin dit meer dan zat te worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/
Je bent dit zat, geloof ik. Nou heb je het echt gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buup. Echt, ik begin dit meer dan zat te worden.
Je hebt mail.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent dit zat, geloof ik. Nou heb je het echt gehad?
Het leven is geen spel, Diz! Het leven is geen Wedden Dat!
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt.
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat!
ik kan niet klikkenquote:
Ja, ik heb ook mail, daar loop ik ook niet zo mee te pimpen hoorquote:
Die foto's van Charisma Carpenter kende ik al.quote:
Als je die nou gaat openen met Photoshop en dan negatief maakt, heeft ze opeens sex met Kristin Davisquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die foto's van Charisma Carpenter kende ik al.Wat moet ik hiermee?!
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je die nou gaat openen met Photoshop en dan negatief maakt, heeft ze opeens sex met Kristin Davis![]()
Zoalsquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
I said it before and I'll say it again: ga op jezelf wonen!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] MissBliss [afbeelding]
Jij niet danquote:
Dat moet ik van mijnzelf you fucking retardquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat moet ik van mijnzelf you fucking retard![]()
![]()
: : ):9 (:9
: 9:9 9; : r:
![]()
(:
Dan doe ik dat toch, KUTMONGOOLquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Anders scheld je jezelf even uit.
Ok je gedraagt je nu als een dronken mongoolquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat moet ik van mijnzelf you fucking retard![]()
![]()
: : ):9 (:9
: 9:9 9; : r:
![]()
(:
Yeah talk dirty to me bitchquote:
Damn, jij bent echt al heel lang hier niet meer geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ok je gedraagt je nu als een dronken mongool![]()
Vieze kut met een uitgelopen dunnedarm via het pisgaatjequote:
Nee, ze is zwanger van Brainpower en daarom die smiliequote:
Die begint nog lang niet aan kinderenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ze is zwanger van Brainpower en daarom die smilie
Is dat een hindquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Die begint nog lang niet aan kinderen. Ik heb ze eerder dan zij
.
Doe jij iets anders dan alleen:quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
'Zorgpremie volgend jaar 10 procent hoger'
gaat goed.
Ieuwquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] MissBliss [afbeelding]
Ja, ik vind jou ook heel leuk en lief enzoquote:
Hmm.. dat komt er wel een beetje krampachtig uitquote:
Ja he mijn bestequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
gaat goed.
Niet de bedoeling hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. dat komt er wel een beetje krampachtig uit![]()
Ga gewoon pitten en doe het morgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:Ik ben slaperig... maar ik moet echt mijn kamer opruimen, het is een zwijnenstal
Goed ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ga gewoon pitten en doe het morgen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef Canisfire het volgende:
Ja en ga het nu maar doen
quote:Mokkels.nl heeft vernomen dat de politie er vanmorgen aan te pas is gekomen om SBS Game-On presentatrice Gigi Ravelli van een belager te bevrijden. Deze manspersoon zou haar bij de ingang van het SBS-pand hebben opgewacht en hij claimde dat de nietsvermoedende presentatrice hém persoonlijk aansprak als hij naar haar op tv keek.
Recent deed ze op TV de uitspraak: 'als je meubels van Ikea hebt dan zoek ik je' en 'als je een stier bent, moet ik jou hebben'. De man voldeed aan beide criteria en voelde zich dusdanig aangesproken dat hij Gigi persoonlijk opzocht en zijn verliefdheid aan haar verklaarde. Het kan bijna geen toeval zijn of deze foto is van het betreffende voorval. Een andere website berichtte vandaag dat recentelijk de domeinnaam van Gigi zou zijn gekaapt.
Raar hequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
gaat goed.
Like duh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Airelle het volgende:
Rondom tien was een beetje duf.
Ga eens naar bed!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is leuk
Ben je me aan het begluren?
*schopt je naar bedquote:
WTFquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor donderdag 16 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 286 Dizer
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vieze kut met een uitgelopen dunnedarm via het pisgaatje
Second Choice of Beer.. no problemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
Whehe, het is een Heineken met een Amstel-etiket. Enjoy Dizer.
Eten en scheten laten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe jij iets anders dan alleen:
- politiek
- nieuws
- lelijke vrouwen
- eendjes
bekijken?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor donderdag 16 februari 2006 (00:00 - 23:59)
50. 103 Bupatih
51. 103 Zhenar
En Dizzle gaat wegquote:
Ik ook niet!quote:
Maar ik ookquote:
Jij viezequote:
Pas op wat je zegt, want je bent zelf een geit, Je loopt de hele tijd te mekkeren.. meeeeh.. meeeeeh... kom hier, dan kan ik je even neukenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij vieze
Geiten-neuker in ontkennings fase![]()
Mocht je willen en dat hier boven was een standaard opmerking voor een Marokaan en dat ben je niet eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, want je bent zelf een geit, Je loopt de hele tijd te mekkeren.. meeeeh.. meeeeeh... kom hier, dan kan ik je even neuken![]()
Vroegie checkquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef PeRi het volgende:
Ik was eeeeersssssssssssst!!! Zat om half8 achter de pc.
Piemolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:01 schreef Svensational het volgende:
Kut
Ha!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:01 schreef Svensational het volgende:
Kut
Ik heb jou nog niet gehoord over mijn piemol die ik je heb laten zien?quote:
Niet posten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet gehoord over mijn piemol die ik je heb laten zien?
Ik had alleen een link gepost, geen plaatjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet posten!Ik zit op m'n werk en anders kom ik niet meer in ShowChat
![]()
rr!
Ik was een 1 minuut te laat, nu gooit Zhenar mij vast uit de Vroegie-groepquote:
Ow ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had alleen een link gepost, geen plaatje
Ik zag 'm net. Ik werd spontaan uit mn ochtendroes gewekt. Helaas moet ik je afwijzen Diz. Ik hou niet van zwartjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet gehoord over mijn piemol die ik je heb laten zien?
Nee hoor, want zonder jou is het niet tof meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was een 1 minuut te laat, nu gooit Zhenar mij vast uit de Vroegie-groep![]()
.
Daar had je aan moeten denken, voor dat je mij er uit gooidequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, want zonder jou is het niet tof meer![]()
Domboquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja...![]()
Ik had natuurlijk wel gewoon geklikt.![]()
![]()
Tussen 06.00 en 09.00quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef PeRi het volgende:
Ik wist niet dat er een vroegie tijdsgrens was.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag 'm net. Ik werd spontaan uit mn ochtendroes gewekt. Helaas moet ik je afwijzen Diz. Ik hou niet van zwartjes.
Maar...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar had je aan moeten denken, voor dat je mij er uit gooide!
Thuis hèquote:
Oh... en wou je dan vandaag nu op je werk weer gaan klikken?quote:
Ow, dan had ik dat verkeerd begrepen, mijn waardequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar...ik gooide jou er helemaal niet uit!
Ik was alleen zo van "ha ha! jij was te laat! Gniffel!"
![]()
Hoi.quote:
Ik lobby in mn sig. Van tijd tot tijd schop ik 'm. Laat hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:43 schreef Svensational het volgende:
[TK] Schrijfwijzer - Jan Renkema.
Loopt goed.
Dan zijn die schops zeker verwijderd, ik zie er maar 1quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lobby in mn sig. Van tijd tot tijd schop ik 'm. Laat het.
Er is er ook maar 1 geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zijn die schops zeker verwijderd, ik zie er maar 1!
quote:
Van 12 dagen geleden, zo verkoop je 'm natuurlijk nooitquote:
Schop jij 'm danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van 12 dagen geleden, zo verkoop je 'm natuurlijk nooit!
Oh, ik denk er dus helemaal niet over na he, was gewoon een verkapte kickquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Schop jij 'm dan. En het heeft geen haast hoor.
Whehehe ja dat snapte ik alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik denk er dus helemaal niet over na he, was gewoon een verkapte kick.
Het is lekker makkelijk manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Airelle het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om veel aan te bieden in V&A, maar ik heb helemaal geen zin daarin..
Ik heb bijvoorbeeld zoveel suffe dvd's.
Vertel welkequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Airelle het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om veel aan te bieden in V&A, maar ik heb helemaal geen zin daarin..
Ik heb bijvoorbeeld zoveel suffe dvd's.
Idols - De Audities 2004quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is lekker makkelijk man. Open gewoon een topic en dan zie je het vanzelf wel toch?
. Welke dvd's heb je allemaal dan?
.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zijn stom. De leuke houd ik natuurlijk zelf.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:09 schreef PeRi het volgende:
Ey, ik heb eerste keus Diz. Ik was eerder.
Uuhm... ga je gangquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Idols - De Audities 2004
SpongeBob Squarepants - Tales Of The Deep
Austin Powers II - The Spy Who Shagged Me
Scary Movie - De eerste geloof ik.
Rozengeur & Wodkalime - Volledige eerste seizoen.
How to lose a Guy in 10 days
Original Sin/Monster's ball
Alleen Rozengeur & Wodkalime en Idols is hiervan uit het hoesje geweest.
Oh niks voor mij ertussen. Sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Idols - De Audities 2004
SpongeBob Squarepants - Tales Of The Deep
Austin Powers II - The Spy Who Shagged Me
Scary Movie - De eerste geloof ik.
Rozengeur & Wodkalime - Volledige eerste seizoen.
How to lose a Guy in 10 days
Original Sin/Monster's ball
Alleen Rozengeur & Wodkalime en Idols is hiervan uit het hoesje geweest.
quote:
Ik geloof het graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Eergisteren had ik een gesprek met collegae over spreekstijlen en toen werd mij verteld dat ik "behoorlijk bekakt praat"
![]()
rr!
Da's niet waar toch Diz en MB?![]()
![]()
Jij bekakt? Neeuh dat viel meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Eergisteren had ik een gesprek met collegae over spreekstijlen en toen werd mij verteld dat ik "behoorlijk bekakt praat"
![]()
rr!
Da's niet waar toch Diz en MB?![]()
![]()
quote:The Issue
A loose coalition of sartorially-challenged individuals known as "Let It All Hang Out" has called on the government to relax public nudity laws.
The Debate1. "For too long, our bodies have been trapped in these prisons of cotton and polyester!" yelled protester Tobias Mistletoe, while apparently developing a nasty case of sunburn. "We must repeal the puritanical laws that make public nudity a crime. My body--my choice to dangle!" 2. "I agree," mused sociology professor Pete Summers. "But I don't think the protestors are going far enough. Public nudity shouldn't be an option: it should be compulsory. Nudity is highly liberating. And it would put that disgusting "Hooters" out of business once and for all."
This is the position your government is preparing to adopt3. "Whoa, whoa," says noted accountant Lars Hendrikson. "Are these people serious? The last thing I want to see when I'm out for a coffee is some lumbering, over-weight nudist coming down the sidewalk toward me. If people want to get naked, they can do it in the privacy of their own homes. Think of the children!"
The Government Position
The government has indicated its intention to follow the recommendations of Option 2.
Serieus... ik heb nu echt niks te doen.quote:
Idd... wie had dat van Mister Fok! verwacht?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Dizer het volgende:Je bent Christelijk. Maar de Evolutietheorie?
Wow.. TRU gaat nog een serieuze user van mij maken
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd... wie had dat van Mister Fok! verwacht?!![]()
klote is dat.... ik had vanmorgen een afspraak buiten de deur, da's altijd lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Serieus... ik heb nu echt niks te doen.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
klote is dat.... ik had vanmorgen een afspraak buiten de deur, da's altijd lekker
en ik moet nog het één en ander afhebben, maar dat lukt wel...
en vanmiddag bureaudienst, gaat de tijd lekker snel... oftewel: het is al bijna weekend
m'n neus heb ik alleen nog niet onder controle, wat een rampennacht....
*kietelt met veer onder babette's neus*.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef babette21 het volgende:
ik zit al 10 minuten op een nies te wachten....
Daar lijk ik niet op en zeker niet nu ik veel donkerder haar heb.quote:
het helpt niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
*kietelt met veer onder babette's neus*.
Daar lijk je wel opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar lijk ik niet op en zeker niet nu ik veel donkerder haar heb.
Zhenarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Zhenar het volgende:
MB, check TRU, waar Dizzle's "interessante" levensbeschouwelijke visies worden besproken!![]()
Je bent Christelijk. Maar de Evolutietheorie?
Ik ken Jem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag vanmorgen de clip van They van Jem, en je lijkt wel op Jem.
Ja, iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef babette21 het volgende:
heeft MB zo'n doorsnee-hoofd ofzo, dat jullie haar altijd op íedereen vinden lijken??
Toen ik Pearl Harbor keek moest ik anders de hele tijd aan jou denkenquote:
Whehe, naja dan zal het welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik Pearl Harbor keek moest ik anders de hele tijd aan jou denken!
't is niet echt origineel meer he.....quote:
Elk meisje met donker haar... 'Hey, das net MB'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is niet echt origineel meer he.....
tenzij ze ineens zeggen dat je op dr. Snuggles lijkt ofzo
Hmm, ja dit zie ik nog wel. Ik heb ook zo'n smal hoofd en 2 jaar geleden had ik ook zulk haar.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
Sven en Dizer heb ook veel dubbelgangers trouwens...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Elk meisje met donker haar... 'Hey, das net MB'
Ik voel me 13 in een dozijn
sprekendquote:
jij lijkt op elke andere Sven....quote:
OMG, de eerste Sven op google:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij lijkt op elke andere Sven....
mja dit klinkt een beetje raar, maar ooit - lang geleden - heb ik eens met m'n zus geconcludeerd dat alle Svennen hetzelfde zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |