n00bquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Yo
Hé, ELM.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Yo
Dankjequote:
* rent naar FA-topicquote:
Valt het zo opquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Valt het zo op![]()
Naja nu een leuke avatar zien te vinden
Als ik erop klik, springt hij gelijk naar de volgendequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Als je één keer klikt op een liedje en dan Alt+3 indrukt, zie je de gegevens van het nummer. Klopt de verwijzing naar de locatie van het nummer?
Eén keer klikken, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik erop klik, springt hij gelijk naar de volgende
Dus heb ik maar een nieuwe lijst gemaakt![]()
Op die laatste foto is ze zeker de moeite waardquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wie óók tof is?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammie! Djemmie!
Te laat, lijst is al wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén keer klikken, hè?Niet dubbelklikken.
Op die andere foto's ook, hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op die laatste foto is ze zeker de moeite waard![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op die laatste foto is ze zeker de moeite waard![]()
Heldquote:
Ja! Die is bedacht door Alfred Jodocus Kwak. Je weet wel, die zanger van nummers zoals Anne, Toveren, Opzij en Hilversum III.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Ja Herman van Veen in mijn avatar![]()
Dude, Buup heeft die avatar verbeterd en zulksquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Ja Herman van Veen in mijn avatar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |