Daar heb ik niks aan.quote:
Dat klinkt ongeloofwaardig uit jouw bek!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar het is wel een verdomd puike user.
Dit stuk is geheel gebaseerd op feitelijke onjuistheden. Dat daar geen misverstand over bestaat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Mijn opa heeft tijdens WOII ook lang geleden!
Eerscht geyle seksch nu.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan.
Mijn opa heeft tijdens WOII ook lang geleden!
Ik wil een link zien!
http://global.ams.synccast.com/lyzia/UMI/20060124_akon_alib.wmvquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb dat nummer nog helemaal niet gehoord!
Nee, ik meen het. Warempel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat klinkt ongeloofwaardig uit jouw bek!!
Gelukkig weet ik zelf beter.
http://www.cs-music.com/features/photos/house-on-fire.jpegquote:
Hmm, ik had iets grappigers in mijn gedachten toen ik "Ik wil een link zien" typte. Maar vooruit, deze kan er ook mee door.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
http://www.cs-music.com/features/photos/house-on-fire.jpeg
Erg link dit. Stel je voor dat er iemand sterft.
Ach, het was maar voor jou.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik had iets grappigers in mijn gedachten toen ik "Ik wil een link zien" typte. Maar vooruit, deze kan er ook mee door.
En dit is ook weer echt waar!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik had iets grappigers in mijn gedachten toen ik "Ik wil een link zien" typte. Maar vooruit, deze kan er ook mee door.
Ik ben dan ook nog een tiener op zoek naar mezelf.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soms heb je wat aparte trekjes (je weet welke ik bedoel),
Wat had je dan in gedachten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dit is ook weer echt waar!(Net als die post over Paltos). Ik wist gewoon dat Paltos iets met die bovenstaande zin ging doen op een grappige manier.
Ik loop op je voor, ik heb het al gevonden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog een tiener op zoek naar mezelf.![]()
Sex?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik loop op je voor, ik heb het al gevonden.
Houd dan je oren goed gespitst. Houd je ogen open en je hart vrij voor mijn boodschappen. Dan zal je er snel genoeg achter komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog een tiener op zoek naar mezelf.![]()
Maar, weetje, ik weet niet wat je bedoelt.![]()
Ik ben er nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Hebben jullie, ONZ sletjes, iedereen behalve Sven nu weggejaagd?!![]()
![]()
Ja, maar net als ik met tegenzin. Ik voel het.quote:
Ik hád dat weggedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd dan je oren goed gespitst. Houd je ogen open en je hart vrij voor mijn boodschappen. Dan zal je er snel genoeg achter komen.
Maar nu moet ik gaan. Gaan naar een andere wereld. Daar waar ik weer andere mensen helpen.
Tot morgen. Gegroet.
Wat voel je me toch goed aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar net als ik met tegenzin. Ik voel het.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag nog stemmen vandaag!.
User Survival Game #7: La Granda Finala
Maar ik hoopte dat jij me van die hatelijke afgrond af zou helpenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind het zo moeilijk!Juliie zijn zo leuk allemaal!!
![]()
Al kan het ook dat je me er à la Zhenar met een flinke trap na afschopt, dan heb ik m'n eigen doodvonnis getekendquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik hoopte dat jij me van die hatelijke afgrond af zou helpen.
Ik heb altijd al gezegd dat je mocht winnen van me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik hoopte dat jij me van die hatelijke afgrond af zou helpen.
Ja, maar dat deden anderen ook, en die werkten me er eerder vandaag bijna uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat je mocht winnen van me.![]()
Ja, zonder foto geloof ik er niks vanquote:
Wilde ik eerst ook, maar het groeit bij mij altijd zo lulligquote:
Hij is er wel degelijk. Teruggekeerd na lange afwezigheid. Hij was een lange tijd verdrongen door de baardaaplook die ik een lange tijd heb gedragen. Sinds 22.00 gisteravond is de sik wedergeboren!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zonder foto geloof ik er niks van
Zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook, maar het groeit bij mij altijd zo lullig.
Whehequote:
Ja, over die baardaaplook kan ik ook weinig zeggen bij gebrek aan foto'squote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is er wel degelijk. Teruggekeerd na lange afwezigheid. Hij was een lange tijd verdrongen door de baardaaplook die ik een lange tijd heb gedragen. Sinds 22.00 gisteravond is de sik wedergeboren!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Al kan het ook dat je me er à la Zhenar met een flinke trap na afschopt, dan heb ik m'n eigen doodvonnis getekend.
Ga jij even klaar zitten, anders haal ik het met Sven én die nicht nooitquote:
WAT DENK JE DAT IK HIER DOE!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij even klaar zitten, anders haal ik het met Sven én die nicht nooit.
Zou wel stoer zijn ja, dat laatstequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik twijfel alleen nog tussen een BVO-support actie of een geheel onverwachtse, schokkende BVO-eliminatie.![]()
Maybe...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
HIJ MAG ME NOG ZELF ELIMINEREN OOK.
Das het ergste, dan had ik het liever door jou laten doen.
JE HEBT ECHT EEN HEKEL AAN ME HEquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
Ah Zhenar, help Tom even aan de overwinning bitte.
Ik gun het Tom gewoon meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
JE HEBT ECHT EEN HEKEL AAN ME HE
Ik heb het hele toernooi alleen maar minpunten van je gehadquote:
Ik zag jou als mijn grootste concurrentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het hele toernooi alleen maar minpunten van je gehad.
.
Ik gaf mijn concurrenten juist heel vaak pluspuntenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag jou als mijn grootste concurrent.
Eigenlijk is Tom best wel een anti-climax winnaar, zoals bij BB ook altijd de onopvallende, best aardige maar niet haatbezorgende wint.
Mijn tactiek was an sich altijd wel goed, zonder die fladdernicht had ik gewonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gaf mijn concurrenten juist heel vaak pluspunten!
Hij moet eerst even de troep opruimen, het werd hem even te kwaad toen hij BVO eruit kieperde.quote:
Ja, dat was die van mij ook, vandaar al die ++ voor mijn concurrenten. En ik flikkerde er nooit iemand uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn tactiek was an sich altijd wel goed, zonder die fladdernicht had ik gewonnen.
Ah, en ik gaf jou ook vaker -- omdat jij ze niet zovaak teruggaf.
Mijn tactiek: Met de ++ zoveel mogelijk goodwill kweken en met de -- zo wienig mogelijk schade maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |