Ga jij even klaar zitten, anders haal ik het met Sven én die nicht nooitquote:
WAT DENK JE DAT IK HIER DOE!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij even klaar zitten, anders haal ik het met Sven én die nicht nooit.
Zou wel stoer zijn ja, dat laatstequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik twijfel alleen nog tussen een BVO-support actie of een geheel onverwachtse, schokkende BVO-eliminatie.![]()
Maybe...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
HIJ MAG ME NOG ZELF ELIMINEREN OOK.
Das het ergste, dan had ik het liever door jou laten doen.
JE HEBT ECHT EEN HEKEL AAN ME HEquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
Ah Zhenar, help Tom even aan de overwinning bitte.
Ik gun het Tom gewoon meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
JE HEBT ECHT EEN HEKEL AAN ME HE
Ik heb het hele toernooi alleen maar minpunten van je gehadquote:
Ik zag jou als mijn grootste concurrentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het hele toernooi alleen maar minpunten van je gehad.
.
Ik gaf mijn concurrenten juist heel vaak pluspuntenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag jou als mijn grootste concurrent.
Eigenlijk is Tom best wel een anti-climax winnaar, zoals bij BB ook altijd de onopvallende, best aardige maar niet haatbezorgende wint.
Mijn tactiek was an sich altijd wel goed, zonder die fladdernicht had ik gewonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gaf mijn concurrenten juist heel vaak pluspunten!
Hij moet eerst even de troep opruimen, het werd hem even te kwaad toen hij BVO eruit kieperde.quote:
Ja, dat was die van mij ook, vandaar al die ++ voor mijn concurrenten. En ik flikkerde er nooit iemand uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn tactiek was an sich altijd wel goed, zonder die fladdernicht had ik gewonnen.
Ah, en ik gaf jou ook vaker -- omdat jij ze niet zovaak teruggaf.
Mijn tactiek: Met de ++ zoveel mogelijk goodwill kweken en met de -- zo wienig mogelijk schade maken.
Dat stelde ik een tijdje terug ook al voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
Zeg, zo'n survival spel lijkt me wel voor tof voor het nieuwe ShowChat tournament.
Wanneerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat stelde ik een tijdje terug ook al voor.
Want ik heb het daarvoor nog gezegdquote:
Tijdens BB, toen het daar dus wasquote:
Wanneer begint hetquote:
Jij organiseerde het in IDO ook zo goed, mag nu nog wel een keer hoorquote:
Ik wel dan?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef Svensational het volgende:
Inso heeft het georganiseerd hoor. En ik heb hier in SHO niet het aanzien dat ik in IDO wel heb, hier word ik niet serieus genomen
!
Wel als het om tournaments e.d. gaatquote:
Zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:46 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik vind een ShowChatSurvivalGame een tof idee!
Maar dan moet er wel een apart topic voor komen.
En we kunnen ookandere SHO-users
de kans geven mee te doen niet dat dat zin heeft
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:12 schreef Zhenar het volgende:
historische relevante users
Jij bent toch gewoon huidig relevant?quote:
Ja, maar het feit ik ook in een zin met historisch relevant wordt genoemd voor ShowChat maakt me zo tof.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon huidig relevant?![]()
Hoe waarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, maar het feit ik ook in een zin met historisch relevant wordt genoemd voor ShowChat maakt me zo tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |