Ik ben er nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Hebben jullie, ONZ sletjes, iedereen behalve Sven nu weggejaagd?!![]()
![]()
Ja, maar net als ik met tegenzin. Ik voel het.quote:
Ik hád dat weggedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd dan je oren goed gespitst. Houd je ogen open en je hart vrij voor mijn boodschappen. Dan zal je er snel genoeg achter komen.
Maar nu moet ik gaan. Gaan naar een andere wereld. Daar waar ik weer andere mensen helpen.
Tot morgen. Gegroet.
Wat voel je me toch goed aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar net als ik met tegenzin. Ik voel het.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag nog stemmen vandaag!.
User Survival Game #7: La Granda Finala
Maar ik hoopte dat jij me van die hatelijke afgrond af zou helpenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind het zo moeilijk!Juliie zijn zo leuk allemaal!!
![]()
Al kan het ook dat je me er ŕ la Zhenar met een flinke trap na afschopt, dan heb ik m'n eigen doodvonnis getekendquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik hoopte dat jij me van die hatelijke afgrond af zou helpen.
Ik heb altijd al gezegd dat je mocht winnen van me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik hoopte dat jij me van die hatelijke afgrond af zou helpen.
Ja, maar dat deden anderen ook, en die werkten me er eerder vandaag bijna uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat je mocht winnen van me.![]()
Ja, zonder foto geloof ik er niks vanquote:
Wilde ik eerst ook, maar het groeit bij mij altijd zo lulligquote:
Hij is er wel degelijk. Teruggekeerd na lange afwezigheid. Hij was een lange tijd verdrongen door de baardaaplook die ik een lange tijd heb gedragen. Sinds 22.00 gisteravond is de sik wedergeboren!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zonder foto geloof ik er niks van
Zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook, maar het groeit bij mij altijd zo lullig.
Whehequote:
Ja, over die baardaaplook kan ik ook weinig zeggen bij gebrek aan foto'squote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is er wel degelijk. Teruggekeerd na lange afwezigheid. Hij was een lange tijd verdrongen door de baardaaplook die ik een lange tijd heb gedragen. Sinds 22.00 gisteravond is de sik wedergeboren!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Al kan het ook dat je me er ŕ la Zhenar met een flinke trap na afschopt, dan heb ik m'n eigen doodvonnis getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |