Zo.. dus ook het geld overgemaakt vanuit Belgie... knap hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Even hier opnieuw, velen zullen het gemist hebben.:
Oké, ik beken.
Ik ben wél een kloon van Bupatih..
Maar het is wel genoeg geweest nu, deze kloon gaat in de kast.![]()
Jammer dat jullie zo snel doorhadden dat Paltos een kloon van me is, maar ach, zo gaat dat..
En Dizer, die DVD heb je dus echt naar een vriend van me verzonden, die deze wel eens aan mij gaat geven..
Vaarwel,
Paltos.![]()
Ik heb 'connecties' in België. niksan kan dat beamen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo.. dus ook het geld overgemaakt vanuit Belgie... knap hoortrap er niet in
dan moet ik ook bekennen dat Albert_Heijn van mij isquote:
Wiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moet ik ook bekennen dat Albert_Heijn van mij is![]()
Ah, je leeft toch nog!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb 'connecties' in België. niksan kan dat beamen.
Nog een Bupa kloon ?quote:
Slaap zequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
*gaat pitten
Die kabouterquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Airelle het volgende:
Voorjekijkendoorlopen. Mensen, de tweede aflevering van de Mike & Thomas show (12 jan.) was echt grappig
.
Nope... tis gewoon een mooi nummerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Tania18 het volgende:
Ben je weer in een dramatische bui, Diz?
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Mike & Thomas show, dat is net zo grappig als Koefnoen.
Het is allebei niet grappig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking![]()
De Mike & Thomas show is veel leuker![]()
![]()
En nu ga ik lekker slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Mike & Thomas show, dat is net zo grappig als Koefnoen.
Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
TOM!! Wist je dat ik sinds kort helemaal into Alanis ben?
Vroegáh was ik helemaal fan van haar sinds Outta Know. Toen kwam even een hele lange rustmoment en toen werd ik meer into dance en zo. Sinds een paar jaar weer terug into rock/pop-rock en zo. En toen met Crazy kon ik jaar wel wurgen. Opeens werd ik helemaal wild van het nummer en dacht, ze doet het wel erg goed met Crazy. Toen ging ik op een dag weer eens wat oude muziek van der luisteren en besloot dat ze toch echt heeeeeel erg goed is en dat ik spijt heb dat ik vorig jaar niet naar haar concert ben gegaan alleen al om Head Over Feet te horen! Want dat is haar mooise nummerquote:
Ik moet zeggen dat de meeste van jouw posts gewoon totaal langs me heen zijn gegaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
Even hier opnieuw, velen zullen het gemist hebben.:
Oké, ik beken.
Ik ben wél een kloon van Bupatih..
Maar het is wel genoeg geweest nu, deze kloon gaat in de kast.![]()
Jammer dat jullie zo snel doorhadden dat Paltos een kloon van me is, maar ach, zo gaat dat..
En Dizer, die DVD heb je dus echt naar een vriend van me verzonden, die deze wel eens aan mij gaat geven..
Vaarwel,
Paltos.![]()
Ooh jahquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Crazy is inderdaad vreselijk. Maar haar eerdere CD's zijn echt heel erg goed, vooral. Jagged Little Pill.
.
En het is You Oughta Know..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de meeste van jouw posts gewoon totaal langs me heen zijn gegaan![]()
Oh.. die is best mooi hoor. Had niet verwacht dat ik NEM van iemand anders mooi zou vinden, maar ze doet het goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lucie Silvas. Hmm. What You're Made Of is mooi, maar de rest vind ik behoorlijk zozo. Vooral haar cover van Nothing Else Matters..
CDP heeft 'mquote:
Heeft wat?quote:
Waar jij en LB naar op zoek warenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar jij en LB naar op zoek waren.
Is dat die hork van MWC?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Oh, de blote rugbyspelers.Dat is alweer oud nieuws.
Hork? Als jequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
Is dat die hork van MWC?
Ha ja! Dan word jij ONZ-mod, en neem ik SHO overquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Copycat het volgende:
Kan Paltos niet blijven en Bupatih door de shredder?
quote:
Je spelt het Marcy D'Arcyquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hork? Als je. Marcy Darcy.
. een hork vindt wel ja.
quote:
Waar is Blizzle?quote:
Van iedereen?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef Airelle het volgende:
Ik KON mezelf niet bedwingen. Ik weet nu dus wie er wanneer uit gaat in AMNT
![]()
![]()
!!!
Dronken?!quote:
Nee hequote:Op donderdag 19 januari 2006 09:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van iedereen?!Jezus, jij hebt echt geen zelfbeheersing
![]()
![]()
Dat downloaden kan ik prima begrijpen, aangezien dat hetzelfde is als de uitzendingen op Nederlandse tv volgen: je ziet het zoals het bedoeld is. Maar de uitslagen lezen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee he. Maargoed er zijn ook mensen die AMNT al downloaden voordat het op TV is geweest
. Anyway, het is stom van mezelf.
how sadquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Airelle het volgende:
Nee hoor, tennisfreak.
Maar ook wel bewonderingswaardig. Op een sneue manier.quote:
Ik geloof dat ze de Grizzle geeft en ziek in haar Bezzle ligtquote:
Zeg, dat tenniswedstrijdje van ons he... ooit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet de hele nacht opgebleven hoor, mochten jullie dat denken.
Australiëquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Airelle het volgende:
Geen andere optie. Australie is nou eenmaal aan de andere kant van de aardkloot..
daar is een reden voorquote:En op de NOS vinden ze het niet belangrijk genoeg.
Ja maar die was zoo... zwartquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze de Grizzle geeft en ziek in haar Bezzle ligt
daarom past ie zo goed bij je.......quote:
zoals eerder gezegd, die is wel okéquote:En mijn Edward Norton avatar?![]()
Vertel dat maar aan Blizzlequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Als ze gewoon een Paracetamizzle neemt, dan voelt ze zich vast weer helemaal frizzle.
![]()
Dit kunnen we nog heeeel lang volhouden![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom past ie zo goed bij je.......
[vanwege je depressieve trekjes enzo]
't wordt hoog tijd om de pubertijd eens van je af te schuddenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:Ja die heb ik wel inderdaad.. ben ook best depri altijd..
![]()
![]()
We zouden toch naar de McDizzle gaan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan BlizzleEn wanneer gaan we nou naar de Krizzle voor een lekker koude Bizzle? Gaan we dan ook weer een Pizizzle eten?
jullie komen toch naar Den Haag?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Zhenar het volgende:
Gaan we nou nog iets planneneind januizzle
, of wordt het
februizzle
?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie komen toch naar Den Haag?!![]()
omdatquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien Dizzle en ik in (omgeving) A'dam wonen, lijkt me dat niet!
Ja maar kunnen we van jou op aan? Of ben je meer een teaser zoals Sven of, erger nog, eenquote:
ik heb altijd gezegd: als 't in DH is, dan kom ik zéker....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Ja maar kunnen we van jou op aan? Of ben je meer een teaser zoals Sven of, erger nog, eenTom
die het op het laatste moment "vergeten" is
?
Volgende week woensdag ga ik naar Den Haag. Mijn intrede in de Tweede Kamerquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie komen toch naar Den Haag?!![]()
dan ben ik vrijquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Airelle het volgende:
Volgende week woensdag ga ik naar Den Haag. Mijn intrede in de Tweede Kamer.
geheimtaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We zouden toch naar de McDizzle gaan!Maar een lekkere koude bizzle gaat er altijd wel in
! Gaan we nou nog iets plannen
eind januizzle
, of wordt het
februizzle
?
Dit is echt de sufste geheimtaal ooit. But I like it!
![]()
Yo, Babezzle, dus als we naar DenHizzle gaan ga je dan mee eind januizzle?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb altijd gezegd: als 't in DH is, dan kom ik zéker....![]()
Ga je ook mee naar DenHizzle? Airizzle? Oh nee... jij deed alleen aan 1op1 meetizzlequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Airelle het volgende:
timbob en ik zijn ook ooit eens naar Den Haag geweest :-).
DenHizzle fo shizzle, niet dan Dizzle? Wat gaan jullie doen in DenHizzle? Dat was ooit een grapje, maar ik sta er wel voor open hoor. Wie gaan er mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar DenHizzle? Airizzle? Oh nee... jij deed alleen aan 1op1 meetizzle
Tot nu tizzle:quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
DenHizzle fo shizzle, niet dan Dizzle? Wat gaan jullie doen in DenHizzle? Dat was ooit een grapje, maar ik sta er wel voor open hoor. Wie gaan er mee?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Plizzle, stop die vervelendizzle taal in je anizzle.
als je klaar bent natuurlijk.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef Airelle het volgende:
Als je er 59 andere schreeuwertjes bij kunt hebben. Het is een school-excursie naar de Tweede Kamer en de rechtsbank. Maar mochten we nog vrije tijd hebben kan ik wel ergens naar toe komen in de stad...
.
Vandaar ook die 'quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je klaar bent natuurlijk.....
gewoon níet in de bus stappen [schoolreisjes] maar met de trein terug
![]()
sure....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
Yo, Babezzle, dus als we naar DenHizzle gaan ga je dan mee eind januizzle?
Is goezizzle. Maar dichter in de buurt dan dit kan niet, want ik had het liever in Amsterdizzlequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Airelle het volgende:
Ik zallze erzzle over nadenkzzle. Kan het niet wat dichter in de buurt?.
dat zijn we nou net aan het regelen [vandaag DHquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Airelle het volgende:
Ik zallze erzzle over nadenkzzle. Kan het niet wat dichter in de buurt?.
romantischquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Airelle het volgende:
timbob en ik zijn ook ooit eens naar Den Haag geweest :-).
Maar dat is het juist.. we gaan uiteten en dan de kroeg in tot max 11 uur of zo.. vanwege terugreisquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure....![]()
zolang 't gewoon kroegen wordt en niet "pizza eten en wat drinken" of erger nog: iets dóen
JIJ mag blijven slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
Maar dat is het juist.. we gaan uiteten en dan de kroeg in tot max 11 uur of zo.. vanwege terugreisomdat jij zover woont
!
Ik zou dan ook liever a*dam willen. Qua treinverbindingquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goezizzle. Maar dichter in de buurt dan dit kan niet, want ik had het liever in Amsterdizzle
Dus volgende keer in Arnhem?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zijn we nou net aan het regelen [vandaag DH]... wel blijven opletten he
en ik doe ook alleen 1-1 meets, maar als 't in m'n eigen kroeg is, maak ik 'n uitzondering![]()
Hoofdletters JIJ... dat betekent alleen ikquote:
"Iets doen" willen we allemaal niet gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure....![]()
zolang 't gewoon kroegen wordt en niet "pizza eten en wat drinken" of erger nog: iets dóen
kijk maar even...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
Vandaar ook die ''. Goed plan haha.
quote:
Dieren in het wild kijkenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dieren in het wild kijkenWordt ik altijd geil van
![]()
![]()
quote:
OMG, dat is zoooooo tof! Apen die op je nek klimmen enzo, echt super leuk!quote:
tja, "iets drinken" klinkt zo... zo.... burgelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... wat is het verschil tussen "kroegen" en "iets drinken"?
nee... ik heb al 4 jaar anorexiaquote:Of houd je niet van eten?
![]()
quote:Of wil je super mega straal- en keihard gaan zuipuuuuuuuhhhhhh?![]()
Le 25 janiverquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk maar even...
gaat 't om 25/1 of om 1/2 ???
Betekent dit dat we dit keer echt met zijn 4en (of meer) aan tafel zitten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, "iets drinken" klinkt zo... zo.... burgelijk
[..]
nee... ik heb al 4 jaar anorexia
[..]![]()
![]()
* mompelt iets over matrasje in washok....quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
Hoofdletters JIJ... dat betekent alleen iken dat betekent een leuke nacht
![]()
als 't in DH is komt Christine ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:
Betekent dit dat we dit keer echt met zijn 4en (of meer) aan tafel zitten?
Beev en meetingsquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't in DH is komt Christine ook wel
en Beev, wat R'dam is feitelijk om de hoek
Oeeh.. kinkyquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
* mompelt iets over matrasje in washok....
Voel ik hier een hele dag meeting incl apenheul?quote:
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentagesquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't in DH is komt Christine ook wel
en Beev, wat R'dam is feitelijk om de hoek
ontbijten in A'dam, lunchen in de A'heul en aan de zuip in DHquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
Voel ik hier een hele dag meeting incl apenheul?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentages. Dus voordat
hij
komt moet er toevallig een specifieke configuratie van meeters zijn, vrees ik...
![]()
![]()
![]()
hebben we niet stiekem allemáál zo'n lijstje?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten
quote:ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentages. Dus voordat
hij
komt moet er toevallig een specifieke configuratie van meeters zijn, vrees ik...
![]()
![]()
![]()
Whehe, dat zou best eens kunnen. Ik zou het wel tof vinden als hij komt. Hij staat wel in mijn lijstje met mensen die ik wél zou willen meeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentages. Dus voordat
hij
![]()
![]()
![]()
Ik wel hoor (niet in excel, wel in m'n hoofd). Er zijn drie catogorieen: Mensen die ik graag zou willen meeten, mensen die 'in het midden' vallen en mensen waar ik bang voor ben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we niet stiekem allemáál zo'n lijstje?!
[..]
Hmz, ja eigenlijk wel. Bij mij stonden daar onder anderequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we niet stiekem allemáál zo'n lijstje?!
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wel hoor (niet in excel, wel in m'n hoofd). Er zijn drie catogorieen: Mensen die ik graag zou willen meeten, mensen die 'in het midden' vallen en mensen waar ik bang voor ben..
quote:
Nou IK heb haar toch gemeet, JIJ nietquote:
Hmz, eigenlijk ben ik zelf ook niet de aardigste persoon op aardequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou IK heb haar toch gemeet, JIJ niet![]()
Zo bedoelde ik het ook niet. De manier waarop je het zeiquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou IK heb haar toch gemeet, JIJ niet![]()
Ja Dizer lijkt me ook wel een schatje. Ik hoop dat 'ie zich op de tennisbaan ook als een schatje gedraagtquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hmz, eigenlijk ben ik zelf ook niet de aardigste persoon op aarde![]()
Maar Dizer is braaf en lief en die vond ons ook lief!Toch?
![]()
Dan ben ik echt agressief als ik wilquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja Dizer lijkt me ook wel een schatje. Ik hoop dat 'ie zich op de tennisbaan ook als een schatje gedraagt.
Ik helemaal nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ben ik echt agressief als ik wil
Ik had het over de Dizer-Airelle meetquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
nee nee nee nee... nu gaan we 't níet ineens weer stiekem over tennis hebben!!!
nee je had 't over tennisquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Airelle het volgende:
Ik had het over de Dizer-Airelle meet.
quote:Jeetje je gaat toch niet missbliss nadoen en steeds piepen als het over politiek of tennis gaat.
Waarom zou die meet er niet komen? Wat mij betreft wel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee je had 't over tennis![]()
alsof die meet er ooit komen gaat...
[..]
MB
waarvoor precies?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
MissBliss, tja ik ben er een beetje bang voor he.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Copycat het volgende:
Kan Paltos niet blijven en Bupatih door de shredder?
Volgens mij ben ik twee koppen groter dan haar ja. Maar daar ging het niet omquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarvoor precies?
voor zover ik begrepen heb is 't een klein, ielig meisje en ben jij reusachtig enzo.......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarvoor precies?
voor zover ik begrepen heb is 't een klein, ielig meisje en ben jij reusachtig enzo.......
Als je samen onder de douche gaat kan het vast een leuke meet zijn.quote:
Tennisquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom zou die meet er niet komen? Wat mij betreft wel hoor. JA EN TENNIS VIND IK EEN VAN DE LEUKSTE DINGEN OM TE DOEN en te kijken. Dus ik praat er graag over
. En zolang er hier mensen zijn in ShowChat die tennis ofwel leuk vinden om te kijken of om te doen praat ik erover PUNT!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik twee koppen groter dan haar ja. Maar daar ging het niet om. Misschien is ze manipultief wel erg sterk enzo
.
Dat komt door haar grootse uitspraken. En vanwege die BM award.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik stel me bij Tania altijd zo'n minimeisje voor. Terwijl jij in mijn fantasieën voorstelling juist de gigant bent
![]()
Sorry verkeerde woord, nee wel het goede woord maar verkeerd geschreven. Zie je ik begin al helemaal te shaken als ik eraan denk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ben je bang dat ze je helemaal in elkaar manipulteert?
quote:
Waarom associeer jij sport altijd alleen met "samen onder de douche gaan"!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je samen onder de douche gaat kan het vast een leuke meet zijn.
Je bedoelt voor BVOquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dat we voor Dizer een islameet moeten regelen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dat we voor Dizer een islameet moeten regelen.
Ik denk eerder op voetbalquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom associeer jij sport altijd alleen met "samen onder de douche gaan"!?![]()
![]()
Zit je op korfbal ofzo![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sorry verkeerde woord, nee wel het goede woord maar verkeerd geschreven. Zie je ik begin al helemaal te shaken als ik eraan denk.
quote:
Een homo en voetbalquote:
Moet dat niet zijn:quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....meet? Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom? Wortel?
Nee hoor. Bij homo en voetbal denk ik altijd aan de douche-scenes van All Stars. En als homo ga je niet op tennis of hockey, zit je nog weer met die wijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een homo en voetbal![]()
Das hetzelfde als in 1 zin de woorden Patty en Knap zonder een ontekennede bijvoegelijk naamwoord
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een homo en voetbal![]()
Das hetzelfde als in 1 zin de woorden Patty en Knap zonder een ontekennede bijvoegelijk naamwoord
![]()
Ik moet toch eerst weten wát voor meet het is, voordat ik ze kan uitlachen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn:
"Maarre....meet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!"
![]()
De kans op dat en MB en Niksan en Tania18 aanwezig zullen zijn gaat als volgt:quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....meet? Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom? Wortel?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij homo en voetbal denk ik altijd aan de douche-scenes van All Stars, terwijl ik enthousiast kirrend mijn klitje bewerk. En als homo ga je niet op tennis of hockey, zit je nog weer met die wijven.
Je lultquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
De kans op dat en MB en Niksan en Tania18 aanwezig zullen zijn gaat als volgt:
3 knikkers in een kom
1 rode
1 gele
1 blauwe
zonder terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.00000001
met terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.0001
Bupatih komt dus niet, waarom stel je dan toch zo een vraag?
Wat een rare berekening. Wat is voor jou de 'succes-factor' dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
3 knikkers in een kom
1 rode
1 gele
1 blauwe
zonder terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.00000001
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult![]()
Er klopt niks van.
Maar de kans dat zoiets gebeurt is wel ongeveer 0.0000001 ja![]()
het feit dat bupatih van knikkeren houdtquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een rare berekening. Wat is voor jou de 'succes-factor' dan?
Ik was al aan het teruglezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit zeggen en dat weet je.
Dat is geen succes-factor, islamietje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
het feit dat bupatih van knikkeren houdt![]()
Mijn kansberekening, wat doe je?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
3 knikkers in een kom
1 rode
1 gele
1 blauwe
Maar dat is weer geen discrete waarde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
het feit dat bupatih van knikkeren houdt![]()
Maar beeld je eens in hoe grappig het zou zijn als je dat wél deed!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit zeggen en dat weet je.
wie, ik??? ik ben 1.65quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Zhenar het volgende:Ik stel me bij Tania altijd zo'n minimeisje voor. Terwijl jij in mijn fantasieën voorstelling juist de gigant bent
![]()
quote:
oh.... voorbeeldje?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Airelle het volgende:
Dat komt door haar grootse uitspraken.
ja die is wel tof enzoquote:En vanwege die BM award.
ik zag het net...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:Vette rel in het Usergame topic!
![]()
![]()
CDP
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef superhero87 het volgende:
lolga je hier een beetje roddelen over CDP?
![]()
Niet over mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPION!
(
)
Hier roddelen we over iederéén hoor! Daar is het immersSHO
voor
![]()
Roddelen en dan rellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Niet over mijMaar roddelen is indd wel
![]()
quote:
quote:
Verwijderd. Dat ontbrekende half uurtje (van 13.15 tot 13.45) was vuurwerk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die rel nou verwijderd of was er gewoon geen rel?![]()
Vertel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verwijderd. Dat ontbrekende half uurtje (van 13.15 en 13.45) was vuurwerk!![]()
Heuj.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:De eerste keer dat ik de mods in IDO daadwerkelijk heb zien modden!
![]()
![]()
Dát wou ik maar zeggen.quote:Maar wel terecht van 'm natuurlijk.
quote:
quote:
't is leuk om stiekem lol te hebben om die sneuheid, maar er zijn grenzen natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
Bij sommigen blijkt hun frustratie over het spel zo duidelijk door in hun posts. Die irritatie e.d. héérlijk!![]()
Wel sneu dat er überhaupt sprake is van frustratie. Boeiuh.
CDP zei tegen babette dat ze een SHo hoer is zonder PIquote:
Ik denk dat BVO wel blij is met deze ontwikkeling.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is leuk om stiekem lol te hebben om die sneuheid, maar er zijn grenzen natuurlijk![]()
dat joch gaat eraan, al is het 't laatste wat ik doe![]()
Zie je wel dat PI's alleen maar ellende veroorzaken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
CDP zei tegen babette dat ze een SHo hoer is zonder PI
Dus zei ik met PI tegen CDP dat ie een kuthomo is
Dus vond CDP dat niet zo leuk en begon hij te miepen
hoezo??quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat BVO wel blij is met deze ontwikkeling.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
Zhenar... superhero is weglees even mijn verhaaltje erbij
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Damn, waar is BVO als je hem nodig hebtHij vind deze wel leuk
![]()
Gelukkig is erBupa
die als buffer kan fungeren tussen mij en de humorlozen.
![]()
Ik ga er een thuis maken met Edward Norton.. hij heeft ook zo een plaatje geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef babette21 het volgende:
Diz
je ava is mooi
maar ja... 't is welTom Cruise
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
CDP zei tegen babette dat ze een SHo hoer is zonder PI
Dus zei ik met PI tegen CDP dat ie een kuthomo is
Dus vond CDP dat niet zo leuk en begon hij te miepen
ja, lach maarquote:
Idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, lach maar
IK werd hier wel even - volledig onterecht - voor HOER uitgemaakt....![]()
door een nícht nog wel.....[
]
hoe kun je nou twijfelen?!??!??!?!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik twijfel nog.
Momenteel sta je op 1 voor mijn minpunten.
Maar er kan nog van alles gebeuren!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, gewoon een paar keer deze [afbeelding], [afbeelding]-smileys gebruiken en dan leert 'ie het wel af.
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:39 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar komt ook eens kijken wat ShowChat nu precies allemaal inhoudt.
allemaal
Orginial, zit je nu ruzie te maken met je eigen kloon in een semi-sluwe poging er zelf populairder uit naar voren te komen? Of ben ik gewoon paranoïde?
OMG:quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Dat gesprek met "Habbo" en Orginial is trouwens best hilarisch![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:33 schreef Habbo het volgende:
[..]
Orgi,mag ik de rol van flikker bigmac als Cody overnemen in je soapje?
bigmac = homo
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zo praat je niet over BIGMAC begrepen![]()
En je krijgt de rol niet want ik heb al een perfecte Cody namelijk Bigmac,en als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op!En bigmac is 100% hetero dus ga nu maar naar je gay-cafe
![]()
Is er een SHO posse?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
dat gaat nu blijken...quote:
quote:babette een beetje een hoer noemen.
babette is tofheid.
Maar..maar... waar hoor ik nou bij? Oh de verwarring ende dramaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
dat gaat nu blijken...
ik voel heuse een oorlog aankomen tussen de verschillende fok!bendes......![]()
quote:
Die foto van buup.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, lezende in dit topic ontdek ik dat ik gewoon meteen al een super leuke user was in ShowChat!![]()
ik
![]()
![]()
![]()
"ende"quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
Maar..maar... waar hoor ik nou bij? Oh de verwarring ende drama.
Nee, hij hoort bij de Fok!GayMafiaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ende"
en eh: bij ONS natuurlijk [like duh]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ende"
en eh: bij ONS natuurlijk [like duh]
Zie je nou wel?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, hij hoort bij de Fok!GayMafia![]()
Waarom zou je. Je bent nou niet bepaald lelijk hoor. Ah, ik lees het net hieronder.quote:
dat... dat wíl ik gewoon niet geloven.......quote:
Ja...zoiets.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoezo?
Ben je alle bewijs van jezelf aan het verwijderen van het internet?! Ga je een nieuwe identiteit aannemen?Heb je een stalker?!
![]()
Niks mis met Mini-Bupa.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom zou je. Je bent nou niet bepaald lelijk hoor.
Maar ik doelde meer op Mini-Bupa.
Da's toch juist grappig?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja...zoiets.
En klasgenoten die op Fok! blijken te zitten.
En die mogen er niet achter komen dat ze bij de Grote Bupa in de klas zitten!
Je bent een cola slet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met Mini-Bupa.!
Maar die andere foto is stom.En toen had ik volgens mij teveel cola op, ofzo.
ik heb niemand in mijn omgeving die aan Fok! doetquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Zhenar het volgende:
Dizer ontdekt dagelijks van mensen in zijn directe omgeving dat ze op Fok! zitten![]()
Ik heb zelfs met gevaar voor eigen leven babette verdedigt bij de homo's.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat... dat wíl ik gewoon niet geloven.......![]()
alleen de SHO-homo's zijn leuk, de rest is tuig
Ach hekel..... er zijn IDO' ers die ik meer magquote:
Nou, iemand (Dizer?) zei iets over Babette.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef BVO het volgende:
Zhenar, praat me eens bij over de USG.
Weet ik wie er minpunten verdienen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach hekel..... er zijn IDO' ers die ik meer mag.
Met een SHO vs. CDP ben ik niet geheel ontevreden nee.
quote:
Kut, ik heb de rel weer eens net gemistquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik doe mee. En de rest van SHO waarschijnlijk ook wel, dus met een beetje geluk binnenkort exit CDP![]()
Tof spel!![]()
![]()
Ikke welquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef babette21 het volgende:
ik weet mijn eerste SC niet meer...
je bent een lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb zelfs met gevaar voor eigen leven babette verdedigt bij de homo's..
ik voel me [serieus] zeer gekwetstquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
En babette kwam er ook bij. Het was een beetje een ShowChat vs. CDP situatie![]()
![]()
DAN NIET JOH!quote:
Ze dacht dus dat jij wél wist wat haar eerste SC was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent echt blond he? Wie begon deze reeks?
Het is nog altijd Mocroquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze dacht dus dat jij wél wist wat haar eerste SC was.
Turk.
Je vergeet om een spelfout te maken om het helemaal op mijn posts te laten lijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAN NIET JOH!LAAT OOK MAAR ZITTEN
![]()
![]()
!!!
[/dizer]
Nouquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef Bupatih het volgende:
Nummer 5 bij gebrek aan beter.
Pak gewoon een met een duidelijke kop...en niet zo'n klein fotootje van een lichaam, waarbij je moet raden wie het is (Jaja, het is allemaal Edward Norton, maar toch!)
Wat Bupa zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef Bupatih het volgende:
Nummer 5 bij gebrek aan beter.
Pak gewoon een met een duidelijke kop...en niet zo'n klein fotootje van een lichaam, waarbij je moet raden wie het is (Jaja, het is allemaal Edward Norton, maar toch!)
Gay en danquote:
Lieve LB, je hebt "gay" in twee (of misschien wel meerdere) betekennissen:quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gay en dan?
!!
Sinds wanneer is dat?
Make up your mind!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Dizer het volgende:
Zo.. ik heb er maar zelf één gekozen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |