quote:
Nou IK heb haar toch gemeet, JIJ nietquote:
Hmz, eigenlijk ben ik zelf ook niet de aardigste persoon op aardequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou IK heb haar toch gemeet, JIJ niet![]()
Zo bedoelde ik het ook niet. De manier waarop je het zeiquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou IK heb haar toch gemeet, JIJ niet![]()
Ja Dizer lijkt me ook wel een schatje. Ik hoop dat 'ie zich op de tennisbaan ook als een schatje gedraagtquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hmz, eigenlijk ben ik zelf ook niet de aardigste persoon op aarde![]()
Maar Dizer is braaf en lief en die vond ons ook lief!Toch?
![]()
Dan ben ik echt agressief als ik wilquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja Dizer lijkt me ook wel een schatje. Ik hoop dat 'ie zich op de tennisbaan ook als een schatje gedraagt.
Ik helemaal nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ben ik echt agressief als ik wil
Ik had het over de Dizer-Airelle meetquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
nee nee nee nee... nu gaan we 't níet ineens weer stiekem over tennis hebben!!!
nee je had 't over tennisquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Airelle het volgende:
Ik had het over de Dizer-Airelle meet.
quote:Jeetje je gaat toch niet missbliss nadoen en steeds piepen als het over politiek of tennis gaat.
Waarom zou die meet er niet komen? Wat mij betreft wel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee je had 't over tennis![]()
alsof die meet er ooit komen gaat...
[..]
MB
waarvoor precies?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
MissBliss, tja ik ben er een beetje bang voor he.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Copycat het volgende:
Kan Paltos niet blijven en Bupatih door de shredder?
Volgens mij ben ik twee koppen groter dan haar ja. Maar daar ging het niet omquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarvoor precies?
voor zover ik begrepen heb is 't een klein, ielig meisje en ben jij reusachtig enzo.......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarvoor precies?
voor zover ik begrepen heb is 't een klein, ielig meisje en ben jij reusachtig enzo.......
Als je samen onder de douche gaat kan het vast een leuke meet zijn.quote:
Tennisquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom zou die meet er niet komen? Wat mij betreft wel hoor. JA EN TENNIS VIND IK EEN VAN DE LEUKSTE DINGEN OM TE DOEN en te kijken. Dus ik praat er graag over
. En zolang er hier mensen zijn in ShowChat die tennis ofwel leuk vinden om te kijken of om te doen praat ik erover PUNT!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik twee koppen groter dan haar ja. Maar daar ging het niet om. Misschien is ze manipultief wel erg sterk enzo
.
Dat komt door haar grootse uitspraken. En vanwege die BM award.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik stel me bij Tania altijd zo'n minimeisje voor. Terwijl jij in mijn fantasieën voorstelling juist de gigant bent
![]()
Sorry verkeerde woord, nee wel het goede woord maar verkeerd geschreven. Zie je ik begin al helemaal te shaken als ik eraan denk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ben je bang dat ze je helemaal in elkaar manipulteert?
quote:
Waarom associeer jij sport altijd alleen met "samen onder de douche gaan"!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je samen onder de douche gaat kan het vast een leuke meet zijn.
Je bedoelt voor BVOquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dat we voor Dizer een islameet moeten regelen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dat we voor Dizer een islameet moeten regelen.
Ik denk eerder op voetbalquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom associeer jij sport altijd alleen met "samen onder de douche gaan"!?![]()
![]()
Zit je op korfbal ofzo![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sorry verkeerde woord, nee wel het goede woord maar verkeerd geschreven. Zie je ik begin al helemaal te shaken als ik eraan denk.
quote:
Een homo en voetbalquote:
Moet dat niet zijn:quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....meet? Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom? Wortel?
Nee hoor. Bij homo en voetbal denk ik altijd aan de douche-scenes van All Stars. En als homo ga je niet op tennis of hockey, zit je nog weer met die wijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een homo en voetbal![]()
Das hetzelfde als in 1 zin de woorden Patty en Knap zonder een ontekennede bijvoegelijk naamwoord
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een homo en voetbal![]()
Das hetzelfde als in 1 zin de woorden Patty en Knap zonder een ontekennede bijvoegelijk naamwoord
![]()
Ik moet toch eerst weten wát voor meet het is, voordat ik ze kan uitlachen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn:
"Maarre....meet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!"
![]()
De kans op dat en MB en Niksan en Tania18 aanwezig zullen zijn gaat als volgt:quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....meet? Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom? Wortel?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij homo en voetbal denk ik altijd aan de douche-scenes van All Stars, terwijl ik enthousiast kirrend mijn klitje bewerk. En als homo ga je niet op tennis of hockey, zit je nog weer met die wijven.
Je lultquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
De kans op dat en MB en Niksan en Tania18 aanwezig zullen zijn gaat als volgt:
3 knikkers in een kom
1 rode
1 gele
1 blauwe
zonder terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.00000001
met terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.0001
Bupatih komt dus niet, waarom stel je dan toch zo een vraag?
Wat een rare berekening. Wat is voor jou de 'succes-factor' dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
De kans op dat en MB en Niksan en Tania18 aanwezig zullen zijn gaat als volgt:
3 knikkers in een kom
1 rode
1 gele
1 blauwe
zonder terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.00000001
met terugleggen is de kans bij een meet dat alle drie de users komen: 0.0001
Bupatih komt dus niet, waarom stel je dan toch zo een vraag?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult![]()
Er klopt niks van.
Maar de kans dat zoiets gebeurt is wel ongeveer 0.0000001 ja![]()
het feit dat bupatih van knikkeren houdtquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een rare berekening. Wat is voor jou de 'succes-factor' dan?
Ik was al aan het teruglezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit zeggen en dat weet je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |