Yo, Babezzle, dus als we naar DenHizzle gaan ga je dan mee eind januizzle?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb altijd gezegd: als 't in DH is, dan kom ik zéker....![]()
Ga je ook mee naar DenHizzle? Airizzle? Oh nee... jij deed alleen aan 1op1 meetizzlequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Airelle het volgende:
timbob en ik zijn ook ooit eens naar Den Haag geweest :-).
DenHizzle fo shizzle, niet dan Dizzle? Wat gaan jullie doen in DenHizzle? Dat was ooit een grapje, maar ik sta er wel voor open hoor. Wie gaan er mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar DenHizzle? Airizzle? Oh nee... jij deed alleen aan 1op1 meetizzle
Tot nu tizzle:quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
DenHizzle fo shizzle, niet dan Dizzle? Wat gaan jullie doen in DenHizzle? Dat was ooit een grapje, maar ik sta er wel voor open hoor. Wie gaan er mee?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Plizzle, stop die vervelendizzle taal in je anizzle.
als je klaar bent natuurlijk.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef Airelle het volgende:
Als je er 59 andere schreeuwertjes bij kunt hebben. Het is een school-excursie naar de Tweede Kamer en de rechtsbank. Maar mochten we nog vrije tijd hebben kan ik wel ergens naar toe komen in de stad...
.
Vandaar ook die 'quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je klaar bent natuurlijk.....
gewoon níet in de bus stappen [schoolreisjes] maar met de trein terug
![]()
sure....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
Yo, Babezzle, dus als we naar DenHizzle gaan ga je dan mee eind januizzle?
Is goezizzle. Maar dichter in de buurt dan dit kan niet, want ik had het liever in Amsterdizzlequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Airelle het volgende:
Ik zallze erzzle over nadenkzzle. Kan het niet wat dichter in de buurt?.
dat zijn we nou net aan het regelen [vandaag DHquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Airelle het volgende:
Ik zallze erzzle over nadenkzzle. Kan het niet wat dichter in de buurt?.
romantischquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Airelle het volgende:
timbob en ik zijn ook ooit eens naar Den Haag geweest :-).
Maar dat is het juist.. we gaan uiteten en dan de kroeg in tot max 11 uur of zo.. vanwege terugreisquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure....![]()
zolang 't gewoon kroegen wordt en niet "pizza eten en wat drinken" of erger nog: iets dóen
JIJ mag blijven slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
Maar dat is het juist.. we gaan uiteten en dan de kroeg in tot max 11 uur of zo.. vanwege terugreisomdat jij zover woont
!
Ik zou dan ook liever a*dam willen. Qua treinverbindingquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goezizzle. Maar dichter in de buurt dan dit kan niet, want ik had het liever in Amsterdizzle
Dus volgende keer in Arnhem?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zijn we nou net aan het regelen [vandaag DH]... wel blijven opletten he
en ik doe ook alleen 1-1 meets, maar als 't in m'n eigen kroeg is, maak ik 'n uitzondering![]()
Hoofdletters JIJ... dat betekent alleen ikquote:
"Iets doen" willen we allemaal niet gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure....![]()
zolang 't gewoon kroegen wordt en niet "pizza eten en wat drinken" of erger nog: iets dóen
kijk maar even...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
Vandaar ook die ''. Goed plan haha.
quote:
Dieren in het wild kijkenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dieren in het wild kijkenWordt ik altijd geil van
![]()
![]()
quote:
OMG, dat is zoooooo tof! Apen die op je nek klimmen enzo, echt super leuk!quote:
tja, "iets drinken" klinkt zo... zo.... burgelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... wat is het verschil tussen "kroegen" en "iets drinken"?
nee... ik heb al 4 jaar anorexiaquote:Of houd je niet van eten?
![]()
quote:Of wil je super mega straal- en keihard gaan zuipuuuuuuuhhhhhh?![]()
Le 25 janiverquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk maar even...
gaat 't om 25/1 of om 1/2 ???
Betekent dit dat we dit keer echt met zijn 4en (of meer) aan tafel zitten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, "iets drinken" klinkt zo... zo.... burgelijk
[..]
nee... ik heb al 4 jaar anorexia
[..]![]()
![]()
* mompelt iets over matrasje in washok....quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
Hoofdletters JIJ... dat betekent alleen iken dat betekent een leuke nacht
![]()
als 't in DH is komt Christine ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:
Betekent dit dat we dit keer echt met zijn 4en (of meer) aan tafel zitten?
Beev en meetingsquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't in DH is komt Christine ook wel
en Beev, wat R'dam is feitelijk om de hoek
Oeeh.. kinkyquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
* mompelt iets over matrasje in washok....
Voel ik hier een hele dag meeting incl apenheul?quote:
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentagesquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't in DH is komt Christine ook wel
en Beev, wat R'dam is feitelijk om de hoek
ontbijten in A'dam, lunchen in de A'heul en aan de zuip in DHquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Dizer het volgende:
Voel ik hier een hele dag meeting incl apenheul?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentages. Dus voordat
hij
komt moet er toevallig een specifieke configuratie van meeters zijn, vrees ik...
![]()
![]()
![]()
hebben we niet stiekem allemáál zo'n lijstje?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten
quote:ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentages. Dus voordat
hij
komt moet er toevallig een specifieke configuratie van meeters zijn, vrees ik...
![]()
![]()
![]()
Whehe, dat zou best eens kunnen. Ik zou het wel tof vinden als hij komt. Hij staat wel in mijn lijstje met mensen die ik wél zou willen meeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO heeft een lijstje mensen die hij juist wél en juist níet zou willen ontmoeten ongetwijfeld in excel, inclusief meetbaarheidspercentages. Dus voordat
hij
![]()
![]()
![]()
Ik wel hoor (niet in excel, wel in m'n hoofd). Er zijn drie catogorieen: Mensen die ik graag zou willen meeten, mensen die 'in het midden' vallen en mensen waar ik bang voor ben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we niet stiekem allemáál zo'n lijstje?!
[..]
Hmz, ja eigenlijk wel. Bij mij stonden daar onder anderequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we niet stiekem allemáál zo'n lijstje?!
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wel hoor (niet in excel, wel in m'n hoofd). Er zijn drie catogorieen: Mensen die ik graag zou willen meeten, mensen die 'in het midden' vallen en mensen waar ik bang voor ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |