OMG:quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Dat gesprek met "Habbo" en Orginial is trouwens best hilarisch![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:33 schreef Habbo het volgende:
[..]
Orgi,mag ik de rol van flikker bigmac als Cody overnemen in je soapje?
bigmac = homo
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zo praat je niet over BIGMAC begrepen![]()
En je krijgt de rol niet want ik heb al een perfecte Cody namelijk Bigmac,en als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op!En bigmac is 100% hetero dus ga nu maar naar je gay-cafe
![]()
Is er een SHO posse?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
dat gaat nu blijken...quote:
quote:babette een beetje een hoer noemen.
babette is tofheid.
Maar..maar... waar hoor ik nou bij? Oh de verwarring ende dramaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
dat gaat nu blijken...
ik voel heuse een oorlog aankomen tussen de verschillende fok!bendes......![]()
quote:
Die foto van buup.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, lezende in dit topic ontdek ik dat ik gewoon meteen al een super leuke user was in ShowChat!![]()
ik
![]()
![]()
![]()
"ende"quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
Maar..maar... waar hoor ik nou bij? Oh de verwarring ende drama.
Nee, hij hoort bij de Fok!GayMafiaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ende"
en eh: bij ONS natuurlijk [like duh]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ende"
en eh: bij ONS natuurlijk [like duh]
Zie je nou wel?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, hij hoort bij de Fok!GayMafia![]()
Waarom zou je. Je bent nou niet bepaald lelijk hoor. Ah, ik lees het net hieronder.quote:
dat... dat wíl ik gewoon niet geloven.......quote:
Ja...zoiets.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoezo?
Ben je alle bewijs van jezelf aan het verwijderen van het internet?! Ga je een nieuwe identiteit aannemen?Heb je een stalker?!
![]()
Niks mis met Mini-Bupa.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom zou je. Je bent nou niet bepaald lelijk hoor.
Maar ik doelde meer op Mini-Bupa.
Da's toch juist grappig?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja...zoiets.
En klasgenoten die op Fok! blijken te zitten.
En die mogen er niet achter komen dat ze bij de Grote Bupa in de klas zitten!
Je bent een cola slet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met Mini-Bupa.!
Maar die andere foto is stom.En toen had ik volgens mij teveel cola op, ofzo.
ik heb niemand in mijn omgeving die aan Fok! doetquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Zhenar het volgende:
Dizer ontdekt dagelijks van mensen in zijn directe omgeving dat ze op Fok! zitten![]()
Ik heb zelfs met gevaar voor eigen leven babette verdedigt bij de homo's.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat... dat wíl ik gewoon niet geloven.......![]()
alleen de SHO-homo's zijn leuk, de rest is tuig
Ach hekel..... er zijn IDO' ers die ik meer magquote:
Nou, iemand (Dizer?) zei iets over Babette.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef BVO het volgende:
Zhenar, praat me eens bij over de USG.
Weet ik wie er minpunten verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |