Geen nieuwsquote:
Oh dat zeker..quote:
voor mij wel, en ook nog een heuglijk feitquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef davidov het volgende:
[..]
voor mij wel, en ook nog een heuglijk feit![]()
zou het dan eindelijk afgelopen zijn met Idols *zucht*
Ja, in Amsterdam kan je die dingen iig huren bij de Bo Rent. Ik heb het ooit nodig gehad om een fiets los te krijgen. Voelde me heel hetero toen.quote:
ja ik moet dus mijn scooter ff openknippen... stomme pubers hebben geprobeerd het slot te forceren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam kan je die dingen iig huren bij de Bo Rent. Ik heb het ooit nodig gehad om een fiets los te krijgen. Voelde me heel hetero toen.![]()
als je de goede weet te vinden hebben ze ook een afdeling verhuurquote:
O ja daar is het wel aardig. Ik heb een sletje gehad dat daar werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik moet dus mijn scooter ff openknippen... stomme pubers hebben geprobeerd het slot te forceren...
oeh en cafe herengracht is een leuk alternatief voor de arc.
ik had er een genant telefoongesprek met auke a.k.a. evertquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja daar is het wel aardig. Ik heb een sletje gehad dat daar werkt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.. ik ga zo naar de kapper.. Radicaal anders
Betonschaar voldoet in de meeste gevallen wel, maar ik zou het voor de zekerheid daar even vragen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef Jerruh het volgende:
overigens, ik weet niet of ik een betonschaar nodig heb of een slijptol...
even kijken hoe ik bij bo rent komquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Betonschaar voldoet in de meeste gevallen wel, maar ik zou het voor de zekerheid daar even vragen.
In am*dam?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
even kijken hoe ik bij bo rent kom!
Dont touch my Breil....uuuh Idols?quote:
Nou eerder dat t nog wel ff doorgaat..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dont touch my Breil....uuuh Idols?
Jij boefje toch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat zeker..
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
There's a blonde bitchy annoying cheerleader inside me..and sometimes she just needs some airquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
There's a blonde bitchy annoying cheerleader inside me..and sometimes she just needs some air![]()
![]()
quote:
Bradley had het er ook al overquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou eerder dat t nog wel ff doorgaat..
In amerika is s5 dinsdag begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |