Je en een aantal mensen die normaal gesproken deel uitmaken van de nachtploeg die zich al voor de middag hier weer laten zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T begint hier weer vol te stromen.
He..ik wou net gaan jubelen omdat je er weer was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Jezus, de UvA geeft deze site echt heel erg epileptisch weer, ik ga er maar weer snel vandoor voordat ik een aanval krijg.
Ik lees het net pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
gooi je nog ff je msn aan? ik moet zo werken..
Nou ja... ik mag hopen dat hij op wat voor manier dan ook, nog wat van de verzekering krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:35 schreef davidov het volgende:
lullig voor hem is het wel
wel grappig dat hij niet de garage gaat aanklagen, ik ken een landje waar dat wel zou gebeuren
Bitchje in in ieder geval>quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Desperate ja
Huis ja
vrouw nee (wijf misschien)
Praxis, gamma, die richting?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand waar ik zo ergens een slijptol of betonschaar vandaan kan halen?!?!
Bo Rent Praxis en dergelijke winkelsquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand waar ik zo ergens een slijptol of betonschaar vandaan kan halen?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |