Het sarcasme druipt er weer vanaf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
hè daar zit ik al dagen op te wachten!
Het was niet sarcastisch bedoeldquote:
Ach joh...hij wilt in werkelijkheid heel graag....je weet toch dat tie een desperate huisvrouw is.quote:
Normaal lig ik ook nog te ronken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Dave het volgende:
10 uur op zaterdagochtend. Dan draai ik me normaalgesproken nog een keer om.
Desperate jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach joh...hij wilt in werkelijkheid heel graag....je weet toch dat tie een desperate huisvrouw is.Oh
Ik mag helemaal niet CDP-tjes plagen.
10 vrouwen in een grot in Engeland.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef Dave het volgende:
Waar gaat The Descent over?
Dan word t Bareback Mounting II ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Dave het volgende:
Ja, met 10 mannen zou het inderdaad niet beklemmend zijn.
Mawnin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef creno het volgende:
sorry dat ik jullie onderonsje verstoor, maar goeiemorgen
Je en een aantal mensen die normaal gesproken deel uitmaken van de nachtploeg die zich al voor de middag hier weer laten zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T begint hier weer vol te stromen.
He..ik wou net gaan jubelen omdat je er weer was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Jezus, de UvA geeft deze site echt heel erg epileptisch weer, ik ga er maar weer snel vandoor voordat ik een aanval krijg.
Ik lees het net pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
gooi je nog ff je msn aan? ik moet zo werken..
Nou ja... ik mag hopen dat hij op wat voor manier dan ook, nog wat van de verzekering krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:35 schreef davidov het volgende:
lullig voor hem is het wel
wel grappig dat hij niet de garage gaat aanklagen, ik ken een landje waar dat wel zou gebeuren
Bitchje in in ieder geval>quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Desperate ja
Huis ja
vrouw nee (wijf misschien)
Praxis, gamma, die richting?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand waar ik zo ergens een slijptol of betonschaar vandaan kan halen?!?!
Bo Rent Praxis en dergelijke winkelsquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand waar ik zo ergens een slijptol of betonschaar vandaan kan halen?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |