Liefst door middel van aanmeldingen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou tvpen dan maar he?
en als je al aangemeld bent?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Liefst door middel van aanmeldingen natuurlijk.
Dan stel je gewoon even een vraag waar we het antwoord al van wetenquote:
Als ik een redelijk constante stroom van inkomsten, een zekere toekomst en een beter humeur had was die er allang geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Liefst door middel van aanmeldingen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als ik een redelijk constante stroom van inkomsten, een zekere toekomst en een beter humeur had was die er allang geweest
1: ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]inkomsten zijn te beïnvloeden; actie = reactie
de meet is een zekere activiteit in de toekomst
morgen schijnt de zon weer
.
Zou erg cool zijn.. je gaat bij de twijfelkontjes daar stond je alquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Cazman het volgende:
hmmm 4 maart. maar goed dat ik nog niks geregeld heb met me werk. 1 ding. Me andere collega is overspannen dus ik ben eigenlijk nog de enige gezonde afwasser bij de bistro helaas. Ik hoop dat ik nog een dagje vrij kan hebben
Anders rijden we eventjes met z'n allen naar Kaatsheuvel om weer lekker te eten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Cazman het volgende:
hmmm 4 maart. maar goed dat ik nog niks geregeld heb met me werk. 1 ding. Me andere collega is overspannen dus ik ben eigenlijk nog de enige gezonde afwasser bij de bistro helaas. Ik hoop dat ik nog een dagje vrij kan hebben
Amsterdam Dungeons, een soort horror museum naar model van the London Dungeon.quote:
Je vindt het vast leuk; ga dus maar gewoon meequote:
Amsterdam is wel een betere locatie dan Eindhoven, maar ik ben nog steeds niet over mn vrees voor homo's heenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je vindt het vast leuk; ga dus maar gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |