Geen nieuwsquote:
Oh dat zeker..quote:
voor mij wel, en ook nog een heuglijk feitquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef davidov het volgende:
[..]
voor mij wel, en ook nog een heuglijk feit![]()
zou het dan eindelijk afgelopen zijn met Idols *zucht*
Ja, in Amsterdam kan je die dingen iig huren bij de Bo Rent. Ik heb het ooit nodig gehad om een fiets los te krijgen. Voelde me heel hetero toen.quote:
ja ik moet dus mijn scooter ff openknippen... stomme pubers hebben geprobeerd het slot te forceren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam kan je die dingen iig huren bij de Bo Rent. Ik heb het ooit nodig gehad om een fiets los te krijgen. Voelde me heel hetero toen.![]()
als je de goede weet te vinden hebben ze ook een afdeling verhuurquote:
O ja daar is het wel aardig. Ik heb een sletje gehad dat daar werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik moet dus mijn scooter ff openknippen... stomme pubers hebben geprobeerd het slot te forceren...
oeh en cafe herengracht is een leuk alternatief voor de arc.
ik had er een genant telefoongesprek met auke a.k.a. evertquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja daar is het wel aardig. Ik heb een sletje gehad dat daar werkt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.. ik ga zo naar de kapper.. Radicaal anders
Betonschaar voldoet in de meeste gevallen wel, maar ik zou het voor de zekerheid daar even vragen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef Jerruh het volgende:
overigens, ik weet niet of ik een betonschaar nodig heb of een slijptol...
even kijken hoe ik bij bo rent komquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Betonschaar voldoet in de meeste gevallen wel, maar ik zou het voor de zekerheid daar even vragen.
In am*dam?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
even kijken hoe ik bij bo rent kom!
Dont touch my Breil....uuuh Idols?quote:
Nou eerder dat t nog wel ff doorgaat..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dont touch my Breil....uuuh Idols?
Jij boefje toch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat zeker..
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
There's a blonde bitchy annoying cheerleader inside me..and sometimes she just needs some airquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
There's a blonde bitchy annoying cheerleader inside me..and sometimes she just needs some air![]()
![]()
quote:
Bradley had het er ook al overquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou eerder dat t nog wel ff doorgaat..
In amerika is s5 dinsdag begonnen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bradley had het er ook al overLaten we hopen dat ik de finale live kan zien daaro
Zondag ook de nieuwe serie 24 begonnen, schijnt weer top te zijn (ik vind er geen fuck aan maar Brad volgt het trouw).quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Vanochtend Denver gekeken.was weer amusant
Ik moet 4 nog afzien..maar dankzij een goede vriend kreeg ik al een huge spoiler voor mn mikquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zondag ook de nieuwe serie 24 begonnen, schijnt weer top te zijn (ik vind er geen fuck aan maar Brad volgt het trouw).
Waarmee kan k u van dienst zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef LuQas het volgende:
Ik heb zin in iets.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat zeker..
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
babette21 ofzo?quote:
vanavond, eindhoven, mijn bar @ de rechter,m krijg je gratis whiskue, johnny walker, southern comfort, jack daniels, seagrams etc etc....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef LuQas het volgende:
Ik heb zin in iets.
quote:
Southern Comfort is geen whiskey.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanavond, eindhoven, mijn bar @ de rechter,m krijg je gratis whiskue, johnny walker, southern comfort, jack daniels, seagrams etc etc....
Hmmmquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanavond, eindhoven, mijn bar @ de rechter,m krijg je gratis whiskue, johnny walker, southern comfort, jack daniels, seagrams etc etc....
Ach t was een grapje en bedoeld omdat ze alleen maar in tournament blijft omdat ze in SHO zo leuk is maar omdat k geen PI gebruiktequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Babette is geen hoer!.
Babette is tofheid!
Je moet ook PI's gebruiken!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach t was een grapje en bedoeld omdat ze alleen maar in tournament blijft omdat ze in SHO zo leuk is maar omdat k geen PI gebruikte
geloof me, als je dan uiteindelijk op je bank in je nieuwe huisje neerploft en alles is geregeld, dan kun je wel huilen van geluk 15 min later val je op de bank in slaapquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik moet zo eensch verder gaen met het regelen van alles.Nog een week en dan ben ik verhuisd
Nou ja, anderhalve week.
jawel, en je hoeft er nauwelijks tot niet voor te betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hmmm
Ik weet alleen niet of ik dat overleef.
Whisky-likeurquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@wonderer: ik geloof dat het wel soort whiskey was, althans, altijd tegen me gezegd enzo...
ach het zuiptequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whisky-likeur![]()
Sorry, beetje pedante bui
Nouquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef creno het volgende:
waxxer ? jij als getrainde verhuizende, geef eens wat tips over energie-leveranciers![]()
kun je zomaar een leverancier kiezen ? moet je ergens op letten ?
Ben je nou al naar de kapper geweest?? Zo niet...Vort jij....en een foto van het resultaat he!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo.. Jason heeft ook zn uitje weer gehad haha
15.30 ga ik pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben je nou al naar de kapper geweest?? Zo niet...Vort jij....en een foto van het resultaat he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |