*weer zin heeft in dansenquote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee is heel simpel![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In dansen welteverstaan [afbeelding]
jajaquote:Op donderdag 18 november 2004 00:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In dansen welteverstaan [afbeelding]
Tsk tsk ik begreep het ookquote:Op donderdag 18 november 2004 00:59 schreef niksan het volgende:
[..]
wij vrouwen begrijpen dat
ja tuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2004 01:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je begreep het toch?
En jij bentquote:Op donderdag 18 november 2004 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als we dan toch met klonen bezig gaan...
quote:Op donderdag 18 november 2004 10:35 schreef Dizer het volgende:
Al dat klonen gedoe![]()
Ooh ennuh.. Hooi
Orgi,mag ik de rol van flikker bigmac als Cody overnemen in je soapje?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Zo praat je niet over BIGMAC begrepenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:33 schreef Habbo het volgende:
[..]
Orgi,mag ik de rol van flikker bigmac als Cody overnemen in je soapje?
bigmac = homo
Aaah orginial komt voor de homo op hoor,net als die Bupatshit en al die andere nichten.Weetje wat ik ?Ik zorg er voor dat jij van dit forum verdwijnt,hebben ze geen last meer van jequote:Op donderdag 18 november 2004 11:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zo praat je niet over BIGMAC begrepen![]()
En je krijgt de rol niet want ik heb al een perfecte Cody namelijk Bigmac,en als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op!En bigmac is 100% hetero dus ga nu maar naar je gay-cafe
![]()
Ik zou het maar niet wagen,ookal willen ze van me af: Ik blijf!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:37 schreef Habbo het volgende:
[..]
Aaah orginial komt voor de homo op hoor,net als die Bupatshit en al die andere nichten.Weetje wat ik ?Ik zorg er voor dat jij van dit forum verdwijnt,hebben ze geen last meer van je
Neem allemaal maar afscheid van Orginial
Zeg maar dag tegen Orginial..quote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet wagen,ookal willen ze van me af: Ik blijf!En hou je mond over Bupatit en Bigmac en de rest want ze zijn oké!
![]()
En als jij ook maar iets doet waardoor ik niet meer op FOK kan,maak ik je persoonlijk af!
![]()
![]()
Hallo mooie dame,ik hou wel van popcornquote:Op donderdag 18 november 2004 11:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Popcorn!!!![]()
![]()
Maak je niet druk om Orginial joh,die komt toch niet meer terugquote:Op donderdag 18 november 2004 11:46 schreef Duiveltja het volgende:
Hey doe es normaal!!![]()
Knaashoofd Orgi is weg,en als je ni oppast jij dadelijk ookquote:Op donderdag 18 november 2004 12:39 schreef Zhenar het volgende:
* Habbo komt ook eens kijken wat ShowChat nu precies allemaal inhoudt.
allemaal
Orginial, zit je nu ruzie te maken met je eigen kloon in een semi-sluwe poging er zelf populairder uit naar voren te komen? Of ben ik gewoon paranoïde?
WTF is een knaashoofd?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:51 schreef Habbo het volgende:
[..]
Knaashoofd Orgi is weg,en als je ni oppast jij dadelijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |