OK, met deze opmerking zal ik jouw minpunten-bepalen ongetwijfeld alsnog bemoeilijken (quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
Dude, je hoeft niet mee te stemmen noch het topic te volgen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:49 schreef Dizer het volgende:
Waarom lig ik er nog niet uit verdommeHeb het inmiddels gehad met dit spel
Ssssht... das strategisch aanpak.. ik probeer iedereen in te palmen dat ze me zo irritant vinden met het roepen dat ik eruit moet.. dat ze p me gaan stemmen om te blijven! Snap dat danquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, je hoeft niet mee te stemmen noch het topic te volgen hoor.![]()
Ja, nu weet ik niet meer of ik je plus of minpunten moet gevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ssssht... das strategisch aanpak.. ik probeer iedereen in te palmen dat ze me zo irritant vinden met het roepen dat ik eruit moet.. dat ze p me gaan stemmen om te blijven! Snap dat dan
Dat is z'n tactiek nou juistquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik niet meer of ik je plus of minpunten moet geven![]()
Dan laat ik je gewoon aan de genade van de rest over.![]()
Met je kut dubbele signalen!
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is z'n tactiek nou juist. Als hij geen plus danwel minpunten krijgt blijft ie steken op 4 en zal hij dus ALTIJD winnen
.
Slimme gozer, die Dizer.
Gaat niet werken.quote:
Nee, want ik ben erg spontaan enzo als het op stemmen aankomt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, met deze opmerking zal ik jouw minpunten-bepalen ongetwijfeld alsnog bemoeilijken (![]()
![]()
luv you
![]()
![]()
), but here goes:
Bedenktijd is natuurlijk prima, maar die kun je toch ook gewoon nemen VOORDAT je aankondigt te gaan stemmen?!![]()
Je bedoelt dat je erg spontaan bent als het op het aankondigen van stemmen aankomtquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, want ik ben erg spontaan enzo als het op stemmen aankomt.
Nou en... GEEF ME DAN MINPUNTEN OM HET TE BEWIJZEN DAT HET NIET WERKTquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je erg spontaan bent als het op het aankondigen van stemmen aankomtBij het stemmen zelf is er van enige spontaniteit klaarblijkelijk geen sprake meer en moet opeens elk voor- en nadeel tegen elkaar worden afgewogen. Het zou mij niets verbazen als je op al je stembeurten ook gelijk maar een
SWOT-analyse
loslaat.
![]()
That's why I love you.
![]()
Nee, meer zoiets:quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]SWOT-Analyse
Sterke Kansen: Ik kan minpunten geven
Zwakke Kansen: Ik kan pluspunten ontvangen
leuk argument..quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Ayaxola het volgende:
--Globe-- -2: Tja...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay mensen. Natuurlijk is de Survival Game leuk en gezellig en levert het gespreksstof op. Dat is ook helemaal niet erg, maar het moet niet te gek worden. En Sven en ik vinden dat het nu toch een beetje teveel slowchat begint te worden, terwijl we daar al onze ontzettend toffe Blueroom-reeks voor hebben!
Dus probeer het hier een beetje binnen de perken te houden..
.
Eergister stond ik nog op 17, nu lig ik er bijna uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
-2: Superhero87, omdat ik geen man ben(nee grapje, maar je bent concurrentie sorry)
quote:
en bedankt... al m'n getuigen weg......quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ga ook niet editten, alles verwijderd.
En nu zijn we weer een grote Tros-familie vol gezellige mensen..
En wat zijn wij dan: denkbeeldige users?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
en bedankt... al m'n getuigen weg......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
superhero87
Superhero moest zonodig weer een keer zijn krachten bewijzen. I-Jay probeerde zijn krachten uit te schakelen met zijn superionische stem maar superhero had gelukkig oude kaas in zijn oren gestopt om dat tegen te houden. Helaas voor hem kwam SuperJerny erachteraan met haar Botox-pistool en versloeg hem in een keiharde battle. Superhero overleed aan zijn verwondingen. Na de autopsie bleek dat oude kaas in combinatie met botox een chemische reactie veroorzaakte en superhero is totaal verstijfd. Rust in Vrede
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
En wat zijn wij dan: denkbeeldige users?!![]()
![]()
Ik twijfel nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de SHO-maffia geht's los?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ga ook niet editten, alles verwijderd.
En nu zijn we weer een grote Tros-familie vol gezellige mensen..
Vuurwerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef BVO het volgende:
Wat heb ik gemist?!?(.
Je was er niet eens bij, aansteller..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef BVO het volgende:
-- CDP: Babetje een hoer noemen pik ik niet.
Dus? Wat is het verschil?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je was er niet eens bij, aansteller..
![]()
Jawel, want nu ben ik er bij en dan kan ik ook meegenietenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, we gaan nou niet weer beginnen natuurlijk..
Komt doordat de finale in aantocht isquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
wat een grimmig sfeertje hier ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |