Waarom ga je dan?!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:54 schreef sbientje het volgende:
ik kan dus niet kijken en ik baal ervan... vorige week ging ik naar saw 2, dat vond ik nog wel vet, maar nu ga ik naar rumour has it, en daar lijkt me niets aan.. arme arme ik...
dat vroeg ik me dus ook af. die film draait toch ook op een ander tijdstip?quote:
Tja, tis nog een gala ook. Moet ik weer helemaal een pak huren enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga je je dus ergens anders op focussen.
Dat wel, maar als je Idols moet missen is het toch alweer een stuk minderquote:
Oh, het heet alleen een gala omdat iedereen in pak cq jurk moet komen. Voor de rest is het gewoon een zuipfestijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik altijd zo'n geforceerd gedoe.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:23 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, het heet alleen een gala omdat iedereen in pak cq jurk moet komen. Voor de rest is het gewoon een zuipfestijn
En niet vergeten om rond een uur of 10 een paar keer "marescha" te smsen naar 5656.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik lees vannacht (morgenvroeg) hier de uitslag wel even ofzo
Doe ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
En niet vergeten om rond een uur of 10 een paar keer "marescha" te smsen naar 5656.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |