Eergister stond ik nog op 17, nu lig ik er bijna uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
-2: Superhero87, omdat ik geen man ben(nee grapje, maar je bent concurrentie sorry)
quote:
en bedankt... al m'n getuigen weg......quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ga ook niet editten, alles verwijderd.
En nu zijn we weer een grote Tros-familie vol gezellige mensen..
En wat zijn wij dan: denkbeeldige users?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
en bedankt... al m'n getuigen weg......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
superhero87
Superhero moest zonodig weer een keer zijn krachten bewijzen. I-Jay probeerde zijn krachten uit te schakelen met zijn superionische stem maar superhero had gelukkig oude kaas in zijn oren gestopt om dat tegen te houden. Helaas voor hem kwam SuperJerny erachteraan met haar Botox-pistool en versloeg hem in een keiharde battle. Superhero overleed aan zijn verwondingen. Na de autopsie bleek dat oude kaas in combinatie met botox een chemische reactie veroorzaakte en superhero is totaal verstijfd. Rust in Vrede
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
En wat zijn wij dan: denkbeeldige users?!![]()
![]()
Ik twijfel nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de SHO-maffia geht's los?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ga ook niet editten, alles verwijderd.
En nu zijn we weer een grote Tros-familie vol gezellige mensen..
Vuurwerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef BVO het volgende:
Wat heb ik gemist?!?(.
Je was er niet eens bij, aansteller..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef BVO het volgende:
-- CDP: Babetje een hoer noemen pik ik niet.
Dus? Wat is het verschil?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je was er niet eens bij, aansteller..
![]()
Jawel, want nu ben ik er bij en dan kan ik ook meegenietenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, we gaan nou niet weer beginnen natuurlijk..
Komt doordat de finale in aantocht isquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
wat een grimmig sfeertje hier ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |