Jij had de lapo, zakkenwasser!quote:
een beetje geduld zou je niet misstaan....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[/vraag ontwijk modus?]
Te groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik snap die OP niet, waarom staat die niet op de wiki?
Hoezo te grootquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te groot.
Als Dizer zijn OP-plaatje nou op zijn Dizer-site uploadt, dan kan de rest van de OP (de topics) gewoon op de wiki blijven staan.
Probeer deze OP maar eens in de wiki te proppen, dan zie je het zelf wel.quote:
Done.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Probeer deze OP maar eens in de wiki te proppen,
Hoe tofquote:
Hoi?quote:
haha, ik hda die er na twee dgen al afgegooidquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil MSN 8.0 eraf knikkeren en 7.5 (ofzo) weer installeren. Kan dat zomaar of gaan er dan dingen (contacten) verloren?
Andersom lukt het volgens mij wel zonder problemen (7.5 -> 8.0 = updaten), maar geldt het ook als je van een nieuwe naar een oudere versie gaat?
Whehe, in your face.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:24 schreef Bupatih het volgende:
*handdoekje neerlegt op de ligstoelen*
Zo! Ik heb mijn Vroegie-plek al gereserveerd.
Heb jij een Un Long Dimanche De Fiancailles al gezien eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef PeRi het volgende:
Check.
Ja ik heb dezelfde dvd die Dizer aanbood en die jij nu hebt gekochtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb jij een Un Long Dimanche De Fiancailles al gezien eigenlijk?.
Blond.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik heb dezelfde dvd die Dizer aanbood en die jij nu hebt gekocht.
Bloed, oorlog huilen, liefdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:32 schreef PeRi het volgende:
Oh nee, ik heb die van Dizer niet gekocht. Ik had 'm zelf al. Maar het is echt een superfilm, daarom wilde ik 'm zelf ook op dvd. Bloed, oorlog, huilen, liefde
.
Weet jij hoe laat Skaai in Utrecht is?quote:
Ze slaapt nog, maar ik zal je wel sms'n als ze me antwoordtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Skaai in Utrecht is?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze slaapt nog, maar ik zal je wel sms'n als ze me antwoordt.
ik moeten niks natuurlijk. Wat is dat voor muziek?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:49 schreef Airelle het volgende:
Je moeten ook eens luisteren naar 'Carla Bruni'. Sven, dat is ook wel iets voor jou...
Niets moet, alles mag! Franstaligquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik moeten niks natuurlijk. Wat is dat voor muziek?
Je bedoelt zeker crewroddels? Vanavond verwacht ik er niet al te veel van.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:21 schreef BVO het volgende:
PRONO!
Ah en Sven, ik wil wel alle meetroddels horen he.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
Pearl Harbor
by Team America
album:
I miss you more then Michael Bay missed the mark
When he made Pearl Harbor
I miss you more than that movie missed the point
And that’s an awful lot girl
And now, now you’ve gone away
And all I’m trying to say is
Pearl Harbor sucked, and I miss you
I need u like Ben Affleck needs acting school
He was terrible in that film
I need u like Cuba Gooding needed a bigger part
He’s way better than Ben Affleck
And now all I can think about is your smile
and that shitty movie too
Pearl Harbor sucked and I miss you
Why does Michael Bay get to keep on making movies?
I guess Pearl Harbor sucked
Just a little bit more than I miss you
Maar het kan dus geen kwaad?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoi?![]()
[..]
haha, ik hda die er na twee dgen al afgegooid![]()
Oh, dus we kunnen doen wat we willen?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:47 schreef Duiveltja het volgende:
* Huishoudelijke mededeling:Jullie mod voor vanavond is: Bupatih
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, dus we kunnen doen wat we Bupatih wiltlen?!.
Ik heb er de ballen verstand van, dus dat lijkt me niet zo verstandig.quote:
Dat maakt toch niets uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, dus dat lijkt me niet zo verstandig.
Alsof je moet weten hoe de deelnemers heten, waar ze vandaan komen, wat hun hobbies zijn, enz om te zien dat er een driedubbel topic loopt bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, dubbeltopics en zulks dichtgooien kan je toch welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik denk dat ik gisteren íetsje te lang achter de pc gezeten hebtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef Airelle het volgende:
Alweer?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik gisteren íetsje te lang achter de pc gezeten hebt
Je bent een heldquote:
Nou ja...ik weet dat die Raffaëla fan is van Herman van Veen. En dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof je moet weten hoe de deelnemers heten, waar ze vandaan komen, wat hun hobbies zijn, enz om te zien dat er een driedubbel topic loopt bijvoorbeeld.
Je weet nog wel meer over Raffa.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ik weet dat die Raffaëla fan is van Herman van Veen. En dat vind ik meer dan genoeg.
Ah, beterschap dan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik gisteren íetsje te lang achter de pc gezeten hebt
* Wist je dat...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet nog wel meer over Raffa.
ik kijk eigenlijk nooit naar de dagcijfers maar naar mijn weten heb ik nooit eerder in de top 10 gestaanquote:
Hoppa.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Wist je dat...Raffaëla op Oprah Winfrey lijkt?
Mensen vinden die kutkikker juist het tofst!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heb je dat ava-ding gesaboteerd, Buup.. Die kutkikker is veel te vaak in beeld
![]()
.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit naar de dagcijfers maar naar mijn weten heb ik nooit eerder in de top 10 gestaan![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |