quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, dus we kunnen doen wat we Bupatih wiltlen?!.
Ik heb er de ballen verstand van, dus dat lijkt me niet zo verstandig.quote:
Dat maakt toch niets uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, dus dat lijkt me niet zo verstandig.
Alsof je moet weten hoe de deelnemers heten, waar ze vandaan komen, wat hun hobbies zijn, enz om te zien dat er een driedubbel topic loopt bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, dubbeltopics en zulks dichtgooien kan je toch welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik denk dat ik gisteren íetsje te lang achter de pc gezeten hebtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef Airelle het volgende:
Alweer?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik gisteren íetsje te lang achter de pc gezeten hebt
Je bent een heldquote:
Nou ja...ik weet dat die Raffaëla fan is van Herman van Veen. En dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof je moet weten hoe de deelnemers heten, waar ze vandaan komen, wat hun hobbies zijn, enz om te zien dat er een driedubbel topic loopt bijvoorbeeld.
Je weet nog wel meer over Raffa.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ik weet dat die Raffaëla fan is van Herman van Veen. En dat vind ik meer dan genoeg.
Ah, beterschap dan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik gisteren íetsje te lang achter de pc gezeten hebt
* Wist je dat...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet nog wel meer over Raffa.
ik kijk eigenlijk nooit naar de dagcijfers maar naar mijn weten heb ik nooit eerder in de top 10 gestaanquote:
Hoppa.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Wist je dat...Raffaëla op Oprah Winfrey lijkt?
Mensen vinden die kutkikker juist het tofst!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heb je dat ava-ding gesaboteerd, Buup.. Die kutkikker is veel te vaak in beeld
![]()
.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit naar de dagcijfers maar naar mijn weten heb ik nooit eerder in de top 10 gestaan![]()
quote:
uiteraard.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef Bupatih het volgende:
Mensen vinden die kutkikker juist het tofst!
Da's speciaal voor niksan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard.....
en da shakende hoofd is by far het meest irritant
CB zegt me niks.... ze lijkt op BB.... zegt iets over Franse hoofden denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef Airelle het volgende:
Nee CB.
Zangeres, franstalig. Heel mooi.
Jawel, ik was alles kwijt, denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het kan dus geen kwaad?Er gaan geen smileys en avatars verloren?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
CB zegt me niks.... ze lijkt op BB.... zegt iets over Franse hoofden denk ik
Carla Bruni.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
CB zegt me niks.... ze lijkt op BB.... zegt iets over Franse hoofden denk ik
Serieus?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jawel, ik was alles kwijt, denk ik.!
ECHT NIETquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen vinden die kutkikker juist het tofst!
Bevestigen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:18 schreef babette21 het volgende:
check... wat denken jullie: bevestigen of negeren???
Tweequote:
Prima Jeugdzorg in Babetteloniaquote:Babettelonia is ranked 25th in the region for Most Rebellious Youth.
Ik sta 20ste.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Prima Jeugdzorg in Babettelonia
Kan Evelandia nog wat van leren
quote:Due to the ongoing wars in neighboring countries, a recent rash of illegal immigrants have been caught at the borders of Babettelonia, prompting many citizens to call for tighter immigration laws.
"Hold on there, hold on people!" says Buffy Dodinas of the Babettelonia Broadcasting company, "We don't have to take either extreme, all we have to do is make a TV game show out of it! We put deadly obstacles on the border and monitor it with television cameras! Those that make it across win freedom and citizenship, and those who don't, well, lets just say that our buzzards won't starve. We could call it 'Who Wants to be an Immigrant?'!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |